ببخشی دخترم ۳ سالو ۴ ماهشه. شلو ولو بی حالیش به چه دلیلیه؟ از بچگی اینطوری بوده. راجب قدشم میخواستم بپرسم قدش ۱۰۲ سانته وزنش ۱۳ونیمه
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم شربت کتوتیفن براش تجویز شده اما طعمشو دوست نداره شربت سرما خوردگی داره با طعم تمشک میتونم با اون یکم قاطی کنم بهش بدم
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- بالا اوردن
دخترم4ماهشه مدام بالا میاره،استفراغ و بیحالی چیکارکنم؟؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه تب داره شربت ستادین دی اشکال ندارهاستفاده کنه
- لرزش سر
با سلام پسرم هشت ماهش تموم شده ،بعصی مواقع که سرش ضربه میخوره از پشت میفته، سرش رو به حالت تیک وار به میندازه پایین و هی تکون میده وقتی غذا بجز شیر، که میخوره، میخواد قورت بده سرش رو میلرزونه ، انگار چیزی تو نای گیر کرده باشه، به نظر شما مشکلی داره؟
- سلام اقای دکتر دخترم 13سالش هست بردمش دکتر گفته انفولانزا گرفته برا سرفه هاش چی بهش بدم بد جور سرفه میکنه و استخون درد داره
سلام پسرم امروز ۶ ماهش تموم شد شیر خشک اپتامیل میخورد ولی امروز دکترش گفت که چون وزنش یک کیلو کمه باید یه مدت بهش شیر اپتامیل pdf بدم مگه این شیر برا نوزادان نارس بعد ترخیص از بیمارستان نیست الان که پسرم ۶ ماهشه میشه این شیرو بهش داد ؟ممنون میشم راهنمایی کنین
- شیر خشک
دادن شیر خشک شماره 1ب کودک یک ساله ظرر داره یا نه
- میکس کردن غذا
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو ۶ ماهشه اصلا غذای درشت نمیخوره باید کامل میکس هرچی میخوره دو روز امتحلن کردم غذاشو میکس نکردم فقط له کردم نخورد ک نخورد چکار کنم؟۹ تا هم دندون درآورده
- سلام دکتر یک نوزاد یک ماهه دارم که بعضی وقتهادیکی از پاهاش میلرزه علت چیست?
- واکسن شیش سالگی
شیش روز پیش دخترم واکسن شیش سالگیشو زده .کمپرس سرد روز اول گزاشتم اما روز بعد زیاد پیگیر نشدم الان شیش روز میگذره ولی دستش رو اصلا حرکت نمیده حالت تهوع و دل درد داره زیاد غذا نمیخوره و بی اشتهاس... بی حاله و دوست داره بخوابه....لطفا کمکم کنید این خطرناک نیست؟؟روی دستش هم لکه های تقریبا سیاه رنگی اومده از بازوش به پایین... من باید چکار کنم به هیچ عنوان نمیزاره به دستش دست بزنیم دستشو بالا نمیبره و درد داره
- سلام ی جوش سرسفیدکنارنوک سینه پسرم هست فشارمیدیم مایع سفیدبیرون میاد
- چنگ زدن
سلام دلیل چنگ زدن نوزاد به گوش و پشت سر چیه؟دو لنف نود خیلی کوچیکط(سایز 2 و 3 میل) پشت سر بود تو سونو که خیلی کوچیک بود احتیاجی به بررسی نداشت دکتر معاینه کرد گفت سونو هم لازم نداره به نظر شما دکتر دلیل چنگ زدن چیه؟دکتر واسش یه لوسیون نوشت گفت شاید خساسیت باشه به نظر شما استفاده کنم؟
- وزن کودک و مشکل گلو
کودک7ساله که وزن 17.500 قد115کم اشتاست ازمایشش یه سال پیش خوب بود کم خونی نداشت غذا رو تو دهنش نگه میداره10بار باید بگم بخور تا بجوه غذاشو یه ساعت طول میده😔
- حساسیت به شیرخشک
سلام وقت بخیردکترمن ازبدوتولددخترم تاالان که دوماه وده روزداره هم شیرخودمودادم هم شیرخشک آپتامیل الان سه باردرپوشکش دوسه تارگه خون دیدم وازاول تولدش خس خس سینه داره دستاشوخیلی میماله به صورتشودماغش وهنگام خوردن شیرخشکم بیشترخس خس میکنه میخاستم ببینم آیابه شیرخشک حساسیت داره
- اختلالت دفعی
از مهرستان مزاحمتون میشم
دختر 2 ساله من متاسفانه دچار اختلال دفعی شده بطوریکه مدفوعش سفت شده و در زمان دفع بخاطر درد خروج اون دچار مشکل شده و بشدت گریه میکنه.
شربت لاکتولوز و پوره گلابی و ...بهش دادیم
مشکل رفع نشد.
چه راهی پیش بگیرم؟ شهرستان ما فاقد پزشک متخصص کودکان هست و برای دسترسی به پزشک متخصص باید راهی مرکز استان بشیم. دخترم شیطونی خاص خودش رو داره و تو این چند روزه اشتهای غذاش کم نشده و هیچ تغییرات دیگه ای هم مشاهده نکردیم. - مدفوع نوزاد
سلام نوزادی که شیرخشک میخوره مدفوع سبز روشن یا تیره داشته باشه مشکلی داره نیاز به مراجعه مطب هست؟
- شربت زینک و آهن
سلام آقای دکتر من پسرم وارد یکسالگی شد وقتی دکتر شربت زینک بهم داد قطره آهن رو ازش قطع کردم فککردم زینک و آهن یکی هستن...اشکال داره؟؟
- تشنگی و جوش بدن
سلام من پسرم ۱۸ ماهشه در طی روز خیلی اب میخوره و شبها که خوتبی ۴یا۵بار بیدارمیشه واسه اب خوردن و این که چند ماهی میشه دست یا پاهاش یه جور مثل جوش در میاره ولی خیلی صفته بعد چند روز مثل زخم میشه و از بين میره چند دکتر بردم فقط شربت حساسیت دادن هیچ تاثیری نداشته خیلی نگرانم
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر

