Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دهان پسرم برفک زده چیکار کنم که خوب بشه
- سلام زرد شدن کف پا در کودک پسر ۸ بچه معناست ممنون
- سرفه های پس از انفولانزا
پسرم حدود دوهفته ازدقتی رفته مدرسه سرما خورده حالت انفولانزا خوب نمیشه ابریزش داره همه چی دادم همه کار کردم دستگاه بخور سرد گذاشتم سرفه های خشک میکرد چندروز الان خلطی شده و زیاد و شدید انگار حالت برونشیت داره مدام سرفه میکنه خوبم نمیشه و ۷ سالش
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- انفولانزا
سلام.دختر ۸ساله ام مبتلا به آنفولانزا شده.فقط یک انتی بیوتیک هر ۱۲ ساعت استفاده میکنه.نگرانه خواب بیش از حدش هستم.لطفا راهنمایی بفرمایید. نهایتا ۱۰دقیقه بیدار میشه و خیلی کم چیزی میخوره اونم به زور بعد دوباره میخابه....
- سرماخوردگی
بچه من یک سالشه و عفونت ریه داره وخلت هم داره وکلش میکنه وسینش صدامیده گلوش هم وقتی میخنده صدامیده اگه خشک کن آموکسیسیلین۱۲۵بدم خوبه
- قرمز شدن پوست صورت و جاهایی از بدن
از شربت نئوتادین برای کودک دوساله چقدر مصرف شود
- دندان درد
سلام و وقت بخیر سرم ۸ سال دارد یهو از درد دندان از خواب بیدار شد و من بهش مفنامیک اسید دادم ولی الان نگرانم که آیا مشکلی پیش نیاد و شاید مناسب سن پسرم نباشه.خیلی استرس دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- آنفلوآنزا.
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سالشه یکماه پیش آنفولانزا گرفت وتقریبا دو هفتهای خوب شد ایا ممکنه دوباره آنفولانزا بگیره یا فقط یکبار میگیرن
- تب ودرد شکم در کودکان
با سلام کودک من چند روزی است که بسیار کم غذا شده ومدام دل درد تب ولرز و سوزش ادرار دارد واگر هم غذایی بخورد حالت تهوع میگیرد علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد از راهنمایی شما سپاسگذارم
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۶ ماهشه الان ۷روزه مدفوع نکرده یبوست داره میخواستم بدونم چه شیافی میتونم استفاده کنم یاچه شربتی
- سلام دخترم ۴ سالش با وزن ۱۷ کیلوگرم چقدر باید شربت ستادین دی بدم؟
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- سرما
سلام خسته تباشید اقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم لوزه داره و دکتر فرمودند وقتی سرمامیخوره تا سه روز اول اگر مشول خاد نداره دارو بدین . کمی سرفه داره و ابریزش بینی شربت پلارژین بدم خوبه ؟ هانی تیم و برم هگزین رو ازکی شروع کنم ؟ چون سری قبل دکتر داده بودن
- درد شکمی کودک ۹ساله
باسلام،پسرم ۹سالشه حدودا ۶روزه حالت استفراغ و درد از ناحیه شکم داره اسهال هم داره،بردیم درمانگاه اول گفتن احتمالا آپاندیس باشه ازمایش خون و ادرار گرفتیم ازش سالم بود سونوگرافی گرفتیم گفتن لنف نود داره دو تا امپول زدن اومدیم خونه اسهال شدید و درد شکمی و مختصر تب هم داره هر چی هم میخوره بالا میاره دوباره بردیمش متخصص کودکان گفت کرونا هست حالا موندیم چیکار کنیم خواهشا یکی جواب بده
- گلبول سفید
سلام آقای دکتر من یه دختر 18ماهه دارم که داخل آزمایش گلبول سفید نوشون داده 12.3ایا خطرناکه
- توت فرنگی
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم میتونه توت فرنگی یا کیوی و گوجه خام بخوره و حسایست بوجود نمیاره؟
- یبوست
سلام نوزاد چهار ماهه دختر دارم دو روز شکمش کار نکرد خاکشیر با کره بهش دادم تا کار کرد باز دو روزه کار نکرده نمیدونم چیکار کنم قبلا اینطوری نبوده در ضمن هم شیر مادر هم شیر خشک تغذیه میکنه شیر خشکش ببلاکه و خیلی وقته داره میخوره
- گلو درد
دخترم ۴سالشه ،حدودا ۱ماهه بعضی وقتا چیز سفت میخوره مثل گردو یا غذایی که خشکه گلوشو میگیره و میگه دارم خفه میشم باید اب بهش بدیم تا خوب شه
- اسهال
سلام وقت بخیر. فرزند بیست ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیرخشک آپتامیل پپتی مصرف میکنه. یک هفته پیش تو مدفوعش خون بود بعد از اون رزیم غذایی رو رعایت کردیم و الان مدتیه هر روز حدود چهار بار مدفوع میکنه. مدفوعش کمی شله اولین بار و دفعات بعدی آبکی تره. اما دیگه خون نداره. چکار کنم؟ پدی لاکت هم میدم. اما خوب نشد

