Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کار نکردن شکم نوزاد سه ماهه و درست شیرنخوردن
پسرم سه ماهشه ۳ روزه مدفوع نکرده همش زور میزنه و گریه میکنه شیر هم درست نمیخوره دوتا میک میزنه و ول میکنه
- استفاده از عسل
سلام دختر من دوازده ماه تموم و واکسنش رو زده میتونم داخل فرنیش عسل بریزم یا داخل غذاهاش و ریفلاکس هم داره
- دارو
پسر من ۸ ساله هست شربت آموکسی کلاو بهش دادن میخوره بالا میاره.حالا به جاش داروخانه سفکسیم داده.آیا خوبه بهش بدم ؟؟؟پسرم ۳۴ کیلو هست ، چقدر و هر جند ساعت باید بخوره
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون
- تب پسر ۱۴
سلام آقای دکتر پسرم دو روزه تبش قطع نشده لطففا راهنمایی کنید
- سفالکسین
سلام بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو دوروره سرماخورده و تب داره ایبوپروفن و سیتریز ین میدم میخوام بدونم شربت سفالکسین هم بدم؟
- سرفه نوزاد۲۵ روزه
سلام وقت بخیر نوزاد۲۵ روزه ازدیشب چندبار سرفه داشته سرفه هاش خلطی شیرش روهم بالا آورده میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- اسهال
کودکماسهالگرفته واسهال آن سبز رنگ کمی مایل به قرمز
- دخترم یکماهه هستش سه چهار روزی یه بار شکمش کار میکنه هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ایا مشکلی هست
- خشکی پوست
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دخترم 5 سال و نیمشه. پوست صورتش خیلی حساسه. با کمترین آفتابی میسوزه و با سرما خشکیش بیشتر میشه. الانم پشت گوشش هم پوست پوست شده. دورلبش هم همینطور. زیر چشمش هم پوسته میده. من همیشه براش مرطوب کننده میزنم. یا زینک اکساید. ولی رفع نمیشه . چه پمادی بزنم؟! پماد ترمیم کننده اشکالی داره! واینکه از کمبود ویتامین خاصی نیست این خشکی پوست؟ ممنون از پاسخگوییتون
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه
- پرش دست وپاس نوزاد ۴۸روزه
سلام.پسر من ۴۸روزشه مواقع خواب دستاش وپاهاش ناگهانی پرش دارن بدون لرزش.وقتی میپرن بعد خودبخود میان پایین.چانه اش هم بعصی وقتا میلرزه ایا مشکلی هست یانه؟
- تقویت کودک
سلام آقای دکتر من به پسرم شربت مولتی آسماویت میدم آیا لازمه در کنارش قطره مولتی ویتامین و آهن هم بدم ؟شربت زینک هم میتونم بدم
- آزمایش مدفوع کودک دو ساله
سلام
کودکم دو سال و سه ماهشه. درمدفوعش دانه های ریز سیاه مثل پودر فلفل میبینم. آزمایش opob هم داده هیچی نشون نداده. داروی خاصی هم مصرف نمیکنه. مشکل داره آیا؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- آلرژی دارویی
سلام آقای دکتر پسرم ۳.۵سالشه متاسفانه سرما خورد بهش شربت سفکسیم دادم دکتر داروخونه گف هر ۸ساعت۵سیسی بده ک بعد از سه بار دادن پسرم دچار کهیر و خارش شدید شد مخصوصا در قسمت جلو و پشت شکمش مدام میکه میخاره من بعد از سه بار دارو رو قط کردم آکا الان دارم دیوونه میشم هنوز بعد از یک روز خوب نشده و خارش داره شربت حساسیت هم ۲دوز دادم ولی بهتر نشده چی بدم بهش آقای دکتر کمکم کنین🙏🙏🙏
- کوتاهی قد ورزندم
- سرما خوردگی
سلام دختر من ۳ سالش تب داره ۵ روزه گلوشم خلطی شده دکتر براش چرک خشک نوشته چقدر باید بدم بهش
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار

