Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش
- شربت سفکسیم
برای اسهال عفونی بچه 2ساله شربت سفکسیم خوبه؟
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- مریض
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سال دارد مددت ۲ روز میشه مقعدش قرمز شده درد داره علت شون چیه میشه لطف کنی بهم بگی چی کار کنیم ممنونم
- مصرف شربت ستادین د
باسلام وخسته نباشیدـ دخترم ازدیشبه سرفه های شدید داره 2سال وچهارماهشه میتونم بهش شربت ستادین دی بدم؟؟
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
- بالابودن گلبول سفید علتش چیه
پسرمن ۲ سال ودوماهشه ی هفته پیش تب کرد وادرارمکررداشت بردیم دکتروبراش آزمایش ادارنوشت توآزمایش ادارش جلوی کتون دوتامثبت اومده بود بعدبردیم پیش متخصص آزمایش سی بی سی براش نوشت ک گلبول سفیدش ۳۷ هست میخوام بدونم این بالا بودن گلبول نشانه ی چی میتونه باشه
- تشنج
سلام ببخشید علاعم تشنج در نوزاد ۶ ماهه چیست
- سوزش ادراری کودک ۳ ساله
سلام. دخترم از دیشب سوزش ادراری پیدا کرده سفیکسیم ۱۰۰ به اندازه ۲.۵ سی سی دادم بهش.روز قبل هم یکم قرمزی داشت که با زینک اکساید برطرف شد. شربت سفیکسیم ۲.۵ سی سی کافیه یا باید بیشترش کنم؟! و اینکه چندروزه غذای فلفلی خورده از اون هم میتونه باشه؟!
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- پني سيلين
سلام آقاي دکتر من مادر شيرده هستم که بايد پني سيلين تزريق کنم خواستم بدانم تزريق آمپول 6.3.3 پني سيلين در دوران شيردهي مشکلي ندارد؟براي کودک يک ساله ي شيرخوار
- دیابت نوع یک
آقای دکترخواهرزاده من الان نه ماه به دیابت مبتلاشدن سه سالش خواهرم شب روزش شده گریه آیادرمان قعطی. داره
- لکه قهوه ای
با سلام من چندروز پیش مزاحمتان شدم در مورد لکه هاز قهوهای گمرنگ روی پا ویه دونه روی شکم وپشتش گفتین ببرم متخصص بردم متخصص علایمی که گفت پسر من نداشت ازمایش نوشت ولی بخاطر یه سری مشکلات مالی تا سر برج نمیشه ببرم ازمایش در ضما لکه هو بعد ازچندرووز ازبین میرن به نظر شما خطرناکه؟
- نفس کشیدن کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه شبا موقع خواب با بینی نمیتونه نفس بکشه و علتش چی میتونه باشه؟ لوزه؟
- پوست پوست شدن انگشت
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه نزدیک به یک هفتس نک انگشتای دستش همه پوستش بلندشده مثل جای سوختگی که خب شده باشه واثلاهم دردنداره علتش چیه دکترچی بهش بدم ممنون جواب بدیدخداخیرتون بده
- مطب
سلام آقای دکتر فردا مطب باز هست ،؟ ممنون
- درمان سرماخوردگی افراد سندروم دان
چ قرص و آنتی بیوتیکی برای فرد سندروم دان دارای نارسایی قلبی
- واکسن ١٨ ماهگی
پسرم شنبه واکسن ١٨ ماهگی زد. همون روز خوب بود. فردا صبحش تب کرد اما تبش اومد پایین با استامینوفن. اما علایم سرماخوردگی بروز کرد. عطسه آبریزش و بیحالی. که تا امروز یعنی دوشنبه ادامه داره. یکی دوتا هم دون روی سینه زده که البته قرمز رنگ نیست. دارویی باید بدم؟؟؟
- تب بالاو سرفه شدید ودرد بالای ناف
پسرم تب بالا دارد و۶ روز که تبش پایین نیومده سرفه های خشک میزند. کاملا بی اشتها است .امشب میگفت بالای نافم درد میکند.
- ممکنه بفرمایید چند سی سی بایدمصرف شود
شربت ازیترومایسین ۲۰۰

