Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان شیر دون شدن بچه نه ماه
این دوسه روزه بچه ام که نه ماهشه اسهال شدید داره روزی ۶الی۷ باربیشتر درروز این جور میشه بعدشم فقط شیر میخوره چیزدیگه نمیخوره قبلن روزی ۲تا تخم مرغ آب پز میخورد بی تابی میکنه
- شربت سفکسی
سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدره؟؟
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم
- شربت
سلام اقای دکتر ایا میتونم بچه ام ک سرما خورده سرفه خشک میکنه شربت پلارژینو هر ۶ ساعت بدم؟؟ سی سی ام باید همون ۲ باش؟؟ سن ۲ سالو ۸ماه
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- کودکان
با سلام ببخشید دختری دارم سه سال ونیمه مدت دو هفته هست دل درد در قسمت ناف دارد دکتر بردم بعد از معاینه مترونیدازول و نپتو پرازول و دی سیکلومین داد که با خوردن نپتو و دی سیکلومین بیحال شده و غرق سرد میزد با پزشک صحبت کردم گفتن فقط مترو نیوازول رو بده اون رو هم نج سی سی که بدم دل درد بدی میگیرد ولی کمتر بهش میدم فعلا دختر من نه استفراغ و نه اسهال و نه سردرد و ..هیچ کدام رو ندارد فقط دو ساعتی یکبار یه پیچش شکمی دور ناف دارد و امروز ببخشید برای دفع که میبردمش دفع کامل نمی کرد قبلا روزی یکبار دفع داشت کامل ولی حالا روزی چند بار می ره و نصفه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- مکمل های دارویی
باسلام دخترم ۲سالشه قطره اهن اصلااستفاده نکرده گهگاهی مولتی ویتامین خورده موهای کم پشتی داره واینکه دوسه تاازدندوناشم شکسته هست اقای دکترچه داروهای مکملی می تونم بهش بدم که حداقل به رشدموهاش واستخوناش کمک کنه خیلی نگرانم ممنون میشم
- آبله مرغان
سلام پسرم روی بدنش یع دونه هایی و چیزهایی ک مث تاول های سفید هستش در اومده ولی هیچ خارشی ندارع تب هم نداره رو سینه دستاش و سرش ب طور پراکنده هست میتونع آبله مرغان باشه؟
- شربت میم پرتغالی
ایا شربت میم پرتغالی برای فاویسم ضرر دارد؟؟
- إسهال كودك
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر پسر يك ساله ام ٥ روزه إسهال داره. از ديشب يه كمم تب كرده جواب آزمايش مدفوعش اينجوريه: Consistency Loose Color green Fat droplets, mucus, undigested food, yeast not seen RBC 2-3 WBC 10-12 Ova of parasites, Protozoa cyst not seen الان پودر كيدي لاكت و كپسول يوموگي روزي يدونه ميخوره و پودر اُ آر اس هم به زور روزي ٣٠-٤٠ سيسي بهش ميدم الان با اين جواب عفونت داره؟ داروي ديگه اي بدم بهش؟
- تب زیاد
تبی که یک کوک دوساله سی و نه درجه باشد چگونه رفع می شود؟
- تب
با سلام دختر سه ساله دارم از دیروز تب داره حدود یکسال هم هست هفته ای یکی دوبار میگه ناحیه تناسلی میخاره من حدس الرژی به غدا یا سوختگی میدادم و با کمی کرم خوب میشه ولی الان از دیروز که تب کرده میگه کمرم درد داره ناحیه تناسلی هم میخاره نمیزاره حتی بشورمش و میگه پام درد داره ولی علایم ابریزش و سرفه ندارخ به نظر شما عفونت اداری یا دور از جون کلیه هست یا ویروسه که درد کمر و پا داره
- انگل کودک
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم کمی مقعدش قرمزه و میخارونه . میتونم قرص انگل بهش بدم ؟شرط استفادش چطوره
- خلط بینی
سلام ی هفته پیش بچه یکی از فامیلا ابریزش بیتی داشت دخترمم ازاون گرفته دخترم ۱سال و ۵ماهشه هیچ علامت دیگ ای نداره فقط بینیش خلط داره موقع شیر خوردن و خابیدن اذیت میشه دکتر داروخانه اموکسی سیلین داد هر ۸ساعت۳سی سی میدم بش ولی هنوز خوب نشده چی بهش بدم؟ا
- تب کودک
پسرم سه سال ونیم است شربت پاراکید چند سیسی بهش بدم ممنون وتب بالاوگلودرددارد چکارکنم
- حرف نزدن کودک
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرمن ۲سالو۷ماهشه وحرف نمیزنه فقط بعضی موقعه هامثلابگی بگومامان فقط میگه ما یابگی بابا میگه بادوسه کلمه دیگه هم میگه وخیلیم لجبازه بخداآقای دکترشوهرم نمیذاره دکترببرمش فقط یبارمتخصص بیمارستان بردمش اونم گفت اگه شنواییش خوبه اشکال نداره دیرحرف میادگفت ببرگفتاردرمانی شوهرم اجازه نمیده بدجورناامیدم همه چیزومیفهمه فقط حرف نمیزنه توروخدادکترکمکم کنیدهمش کارم گریس خداخیرتون بده راهنماییم کنیدبخدادعاتونمیکنم خیلی ناامیدم
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟
- مصرف شربت پدیزان برای زیر دوسال
سلام وقتتون بخیر. پسرم ۱۸ ماهش هست. و تا الان قطره پلارژین بهش میدادم. آیا میشه بهش شربت پدیزان بدم ازین به بعد؟ پدیزان برای چندسال منع مصرف نداره؟
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد
- مالیدن پای کودک به هم در خواب
سلام دختره ۵ ساله دارم که اکثرشب هاپاهایش را به هم میمالد بیقراری میکند خواب ندارد لطفا راهنمایی کنید گریه هم در حالت خواب موقع مالیدن دارد ممنون راهنمایی کنید چیکارکنم

