Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکلات لب و پوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه پسر من پوست لب هاشو با دندون هاش کنده و الان دو روزه لباش خیلی باد کردن و مرتب پاره میشن و خون میان الان هم دونه های ریز قرمز چرک دار دور دهنش و چونه اش زده ممنون میشم برای درمانش راهنماییم کنید.
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- بیهوشی دندانپزشکی
باسلام اقای دکتر پسر سه سالو نه ماه که برای ترمیم دندان هاش دندانپزشک گفتن باید تحت بیهوشی باشه منتها یک پزشک اطفال گفتن که رو مغز تاثیر میزاره ایا این درسته ؟و اینکه پسر من نیاز به جراحی فتق هم داره که میترسم دوتا بیهوشی بهش اسیب بزنه و از یه طرف هم پسرم به احتمال زیاد بیش فعالی داره ایا رو بیش فعالیش تاثیر میزاره یا نه لطفا راهنمایی کنین
- پمادبرای خارش واژن
سلام دختر۳ساله من خارش واژن دارد فقط کمی قرمز شده چیز دیگری نیست چه پمادی معرفی میکنید؟
- میزان مصرف دارو در بچه 5ساله
من پسرم 5سالش 17کیلو چند قطره استامینوفن پاراکید میتونم بدم
- قطره ادزیر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه قطره ادزیر بهش میدم ایا لازمه قطره اهن بدم
- ناحیه تناسلی
سلام اقای دکتر دخترم س سالشه داخل لب های بیرونی واژنش جوش های چرکی ریز سفید میزنه ازمایش گرفتم عفونت نداشت از پوشک هم خیلی وقته گرفتم
- شیر گاو تازه
سلام دخترم ۱۱ماهش تمومه میتونم شیرگاو تازه بدم بهش؟چقدر باید جوشوند؟ وایا با نبات یاشیره قاطی کنم؟پاستوریزه میگن نکهدارنده داره نمیدم از ۴ماهگی ام نان دو خورده
- سرما خوردگی
یا سلام دختر من ۴ سال و ۷ ماهشه حمام بردم اجازه نداد موهاشو خشک کنم حالا تب کرده و آبریزش بینی داره و بینیش کیپ شده چه دارویی بهش بدم ممنون میشم کمکم کنید خودم می خواستم سفکسیم ۱۰۰ بدم بازم گفتم سوال کنم
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- قطره کید ۳ فورت
سلام خسته نباشید. پسر ۲۰ ماهه دارم اقای دکتر. شیرخشک میخوره. الان دو ماهه اصلا لب به هیچ مولتی ویتامینی نمیزنه هیچ جوره. نه تو شیر نه تو غذا. میشه بجاش فقط ویتامین دی کید ۳ فورت بدم؟ چند قطرا باید بدم؟
- کودک
دونه های رودست دخترم زده نمیدونم چیه دوشبم هست ک یکسره خابه
- سلام پسرمن۲سالشه یبوست داره بردم دکارشربت انجیر داد ولی اصلا اثر نداره چکارکنم؟
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- کم وزنی
باسلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ ماه وسه روزه اشه وزن بدو تولد۲/۵۵۰بوده والان در۱۰ماهگی۷/۳۰۰.خیلی دیر به دیر وزن میگیره شیرخشک اصلا نمیخوره غذاهم روزی دویا سه پیاله میخوره ،دکتراطفال بردیم بهترشد ولی همش اشتها آورمیده باید چکارکنیم وزنش مناسبه غذایی که میخوره کم نیست،واینکه نه کم خونی داره نه تیرویید .هنوز دندان هم درنیورده بنظر شما دخترمن مشکلی داره؟؟
- فاویسم
- ناخن شکل عکس
سللم و خداقوت خدمت شما من خانمی ۳۷ ساله هستم ، از ۹ سالگی ناخن انگشت دوم من شکل این عکس شد ، خیلی دکتر رفتیم اما درمان نشد ، الان میشه کاری براش کرد؟
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
دخترم ۸ سال و نیم هست با وزن۲۸ کیلو سرماخورده دکتر بهش شربت سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت داده یه قاشق غدا خوری درسته این شربت و دو روزه میخوره مناسبش هست سپاس
- خون در ادرار
دخترم ۲ سالش و بردم آزمایش ادرار چون ی کم سوزش داشت rbc 4/27 بوده و wbc9/9بوده دکتر گف خون تو ادرار بوده ب احتمال زیاد سنگ کلیه آزمایش باید تکرار بشه ولی بچم اصلا دردی نداره ک گریه کنه امکان داره عفونت ادرار باشه با چیزایی ک بهتون گفتم؟؟؟؟
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟

