Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- بی قراری
سلام اقای دکتر من معذرت میخوام با سوالات مکررم .اقای دکتر امیرعباس بازم سرما خورد که بیقراری بیش ازحد داره سینش داغون شد وبینیش گرفته تا رو بالش میرارم بچه انگار نفسش کم میشه بلند میشه دماشم میره بالا کمی چیکارکنم اقای دکتر بیارمش مطب ؟نیاز به بستریه یعنی ؟
- جوش های آبکی
پسرم ۵ماهشه کف پاش یه جوش آبکی از چند روز پیش یکم بزرکتر شده چیکار کنم ازبین بره قبلا رو دستش زد پماد زدم خوب شد اما این خوب نمیشه
- وزن گیری
سلام آقای دکتر. دخترم هشت ماهشه هر دو ماه وزنش دویست، سیصد گرم بالا میره الان 7200چی بدم وزن گیریش بهتر بشه وزن تولد 3کیلو. شربت زینگ هم بهش میدم. ممنون
- عدم وزن گیریه نوزادچهارماهه
باسلام دخترم چهارماهشه تازه چهارکیلووسیصدگرمه شکمشم خیلی کم کارمیکنه خودمم شیرندارم خیلی کمه آبکی هم هس میشه راهنمایی کنین ممنون
- تکان دادن دست
سلام وقت بخیر نوازد یک ماهه دست هاش رو بالا میبره و تکون میده از خواب بیدار میشه علتش چی میتونه باشه
- شیرخشک مناس
باسلام پسرم ۵۰ روزشه و شیرخشک سیمیلاک توتال کامفورت ۱ میخوره ولی خیلی کمیابه جایگزین مناسبش چیه؟ کلا شیرخشک کامفورت پیدا نمیشه
- گوش درد ۲۰ روزه نوزاد چهار ماهه
سلام و عرض ادب ۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه سپاسگزارم.
- آیامیتوانم این غذاهارابدهم
باسلام خدمت جناب دکتردخترم یازده ماهشه وقتی دکترمیبرم هرسری یه چیزی میگی یه روزمیگه زردآلومیتونه بخوره سری بعدی میگه نه به نظرشمادراین سن میتونم بهش هلو.زردآلو.هندوانه.پسته.فندق.جوبرای سوپش.گلابی.نارگیل.آناناس.روغن ککنجدوزیتون بدم باسپاس فراوان که همیشه باحوصله به سوالاتمون جواب میدین🙇
- سلام دختر من سه ماه و بیست روزشه سه روزه مدفوع نکرده فقط باد شکم داره چکار کنم ؟ گریه و اینا نمیکنه اصلا
سلام
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- مولتی ویتامین
سلام میشه هر ماه به بچه مولتی سانستول داد به جا مولتی بهداشت آقای دکتر؟دخترم یکسال و دو ماهشه؟؟
- شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس
شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس دخترم شب ۱۲ میخوابه تا ۷ بیدار نمیشه نگرانم
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشید. پسرم دو ماهش بود براش پدی لاکت تجویز کردید. تا کِی میتونم بهش بدم؟ الان شش ماهشه.
- تب کودک
سلام پسرم ۸ ماهشه میتونم از شیاف استفاده کنم
- دونه زدن روی بازو
سلام خسته نباشد . دکتر عزیز پسر من ۳ماه نیمشه حدود دو هفته هست دیدم روی بازوی چپش به دونه ی بزرگ زده .میشه راهنمایی کنید این چیه ؟؟دست میزنم واکنش نشون نمیده ولی زیرش سفته
- آب
سلام آقای دکتر از چند ماهگی باید اب لوله بدیم و آب رو نجوشونیم؟ماست رو چند ماهگی میدن؟
- برطرف شدن حساسیت
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم از ۵۰روزگی بعلت اسهال وگریه مداوم وباتوجه به جواب آزمایش آنالیز وکشت مدفوع تشخیص آلرژی داده شدوشیرخشکش تغییر کرد میخواستم بدونم توچند ماهگی آلرژی شیرخوار از بین میره؟؟؟؟؟ واینکه از کجا باید فهمید؟؟؟؟
- غذا
سلام پسرم شش ماه و یک روزشه از پنج ماه و نیم بهش فرنی و پوره سیبزنینی دادم غذا خوردت و دوست داره و وقتی غذا میبینه گریه میکنه ایا براش ضرری نداره بعش بهش فرنی و پوره سیبزمینی بدم؟. از موقعی که غذا کمکی میدم اسهال نشده استفراغ هم نداشته . حتا یبوستش هم بهتر شده
- آب ریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر۱۱ماهه ای دارم سرما خورده آبریزش بینی و خلط داره آموکسی سیلین۱۲۵و سیتریزن و استامینوفن میدم بهش ولی آب ریزش دهان داره شدید علتش چیه و چکارش کنم بند بیاد

