Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام آقای دکتر دختر پنج و نیم ماهی دارم چهار شبه در خواب پاهاش رو محکم میکوبه زمین و گریه میکنه علتش چی میتونه باشه قطره دایمیتکون هم بهش میدم فایده نداره
- گرفتگی بینی
با سلام دختر ۳ ماهه من مدت زیادی هست ک گرفتگی بینی داره.با وجود استفاده از قطره نمکی و بخور سرد بهبود پیدا نکرده ولی علامتی از سرماخوردگی و بی حالی و بیقراری نداره.باید چ کار کرد؟ایا میتونم از اسپری بینی استفاده کنم براش؟
- نخوابیدن نوزاد
با سلام و خسته نباشید من نوزاد ۵۰ روزه دارم سمت چپ سرشو ک لمس میکنم یه نقطه برامدگی حس میکنم ایا چیز نرمالیه یا غیر نرمال ؟ممنون میشم راهنماییم کنین
- امپرازول
سلام طول درمان با امپرازول برای نوزاد چهل روزه چند هفته است؟ قطع کردنش باعث بدتر شدن رفلاکس میشه؟
- میزان مصرف دارو
میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۱۰کیلو برای گلو
- کار کردن شکم نوزاد
سلام .نوزاد ما بعد از شیر خوردن بلا فاصله شکمش کار میکنه شل خیلی ام برا دفع مدفو زور مزنه
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر من سه ماهشه از اول شیرخشک نان همراه شیر مادر خورده بعد چندوقت بخاطر جوش صورت و احتمال الرژی شیرخشک اچ آ نان فرمودین بدیم بهش الان یه مدته این شیرخشکو نمیخوره انگار از طعمش خوشش نمیاد میتونیم برند شیرخشکو عوض کنیم؟ همچنان اچ آ بدیم یا میتونیم معمولی بدیم؟
- اسهال
باسلام دختر چهارماهه من بعد از پنج روز اسهال دپار اسهال خونی شده البته خون صبحها در اسهالش مشاهده میشه بعد از ظهر و شب بدون خون هست مشکل از کجاست ایا احتمال داره روده اش زخمی شده و درمانش چیه
- دندان درآوردن
سلام آقای دکتر،ببخشید کاهش اشتهای شیرخوار ۸ماهه که تازه یه دندون درآورده طبیعیه؟؟؟با قاشق غذای کمکی فرنی وسوپ میخوره،اما از مک زدن شیشه وخوردن شیر خوشش نمیاد سریع دهنشا کیپ میکنه.
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتردخترم 50 روزه است تا یک ماهگی هم شیر خودم را میخورد هم شیر خشک ولی بعد از یک ماهگی کم کم شیر خودم رو نخورد الان هم فقط شبا میخوره باید چیکار کنم که هم شیر خودمو بخور هم خشک واینکه چطوری دوباره شیر خودم را بهش بدم
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر! نوزادم تو پنج روزگی، زردیش 11.3 بود و بعد از 24 ساعت فتوتراپی، تو هفت روزگی به 8.3 رسید. وزن بدو تولدش هم 2 کیلو و 860 گرمه. میزان دقیق و نحوه مصرف قطره بیلیناستر رو امکان داره بفرمایید؟ ممنون!
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۰ ماهشه یک دفعه تب کرده آب دهنش هم زیاد میاد همه میگن از دندون در آوردن اما خیلی تبش زیاد
- سرفه نوزادسه ماهه
باسلام پسرم ۵روزه سرفه میکنه بردم دکترسوپانسیون کلاویسیلین۴۵۷دادندولی فرقی نکرده چی براش خوبه
- قطره استفراغ برای نوزاد ۹ماهه باوزن ۹ونیم کیلو
باسلام و خسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو استفراغ می کنه چه قطره استفراغی چند سی سی وچند بار در روز بهش بدم ممنون از راهنمایی های شما
- متورم و قرمز شدن و سفت شدن اطراف محل واکسن دو ماهگی.
سلام. وقت بخشیر. ببخشید ۲۶ مهر واکسن دو ماهگی دخترم رو زدم اطرافش قرمز و متورم و سفت شده. امروز بعد از ۴ روز بردم مرکز بهداشت گفتن ببر متخصص و کمپرس سرد و مرطوب استفاده کن. متخصص هم برای چند روز بعد وقت داده. خواستم ببینم آیا خطرناک هست؟ چبکار باید کنم تا اونموقع. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- مدفوع نوزاد چرب
سلام مدفوع نوزادم چرب است
- سرماخوردگی
نوزاد حدود سه ماهشه. خیلی وقته یه سرماخوردگی خفیف داشت که سینش خس خس میکرد و خرخرم داشت. الان سرماخوردگیش بیشتر شد سرفه هم داره
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماه و ده روزشه میشه تخم بلدرچین بهش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم پنج ماه و هفت روزشه آبریزش بینی داره ویکی از چشماش چرک داره وازش آب میاد دیشب چندباره سرفه کرد چه دارویی استفاده کنم؟
- بالااوردن شیرخشک
سلام ..پسرم ۳۳ روزشه به دلایلی شیرخشک نان میدم بهش هر یکی دو ساعت ۶۰ سی سی از دیشب بعد شیر خوردنش موقع اروغ زدن همراهش بالا اورد شیر رو تا امشب تکرار شد چندین بار شیرخشک رو عوض کردم از ظهر بیومیل آی ار میدم بهش یکم بهتره ولی باز همراه اروغ بالا میاره مدفوعش هم با درد زیاد دفع میکنه روزی یه بار ولی الان مدفوعش زرد چسبناک هست ... چیکار کنم بهتر بشه بالا نیاره شیرش رو ...ممنونم

