Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش صورت نوزاد
سلام نوزادم ۳۵ روز است از اول شیرخشک پره ببلاک میخوره الان دو سه روز جوش های ریز رو صورتش نمایان شده علتش چیه ?ایا خشکی پوسته یا حساسیت
- گرفتگی گردن
عرض سلام وخسته نباشید نوزاد ۵ ماهی دارم دربعضی موقع یعنی هفته ای یک بار انگار که عضلات گردنش میگیره وبرای چند ثانیه سرش به همون حالت میمونه بعد به حالت خودش برمیگرده بااین حالت حرکت چشمانم انگارکه یه فشاری دردی تحمل میکنه تند تند بهم میخوره ودیگه سرش به اون طرف نمیچرخکنه تا یه ساعت حتی یک روز بعد ...پیش متخصص اطفال بردم گفتن مشکلی نیست ولی نگران هستم شدید به نظرشما نوزادم مشکلی داره..
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- سلام من نوزاد7ماهه دارم میتونم بهش خاویاوربدم
خاویاربرای نوزاد 7ماهه
- ادرار صورتی رنگ
سلام وقت بخیر نوزادمون سه روزه بدنیا اومده ادارش یه کمی رنگ صورتی همراهش هست ایا مشکل خواصی هست یا نه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام پسرم سه ماه ونیمه دوهفته اسهال داره دکتر ازیترومایسینـن هفته پیش نوشت همراه ازمایش جواب ازمابش که گرفتم عفونت نداشت ـازیترومتبسین ندادمش ولی خوب نشد الان ازیترومایسین بدمش بخوره
- تب کودک همراه سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالشه وزش ۱۴ کیلو ۶ روز هست که تب همراه با سرفه داره روز چهارم تب اصلا نکرد ولی روز پنجم بازم تب کردو همراه با درد گوش الان دارم کوآموکسی کلاو هر ۸ ساعت ۵ سی سی میخوره شربت پلارژن کیدز هر ۸ ساعت ۳ سی سی نئوتادین هم شب ها ۲/۵ سی سی الان به مدت پنج روز هست که داره این داروهارو میخوره سرفه هاش بهتر شده ولی بازم تب میکنه تا ۳۸/۵ نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم
- شیرخشک
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم کدوم مارک شیرخشک برای نوزادبهتره ونزدیک تربه شیرمادره.ممنون
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید اقای دکتر.پسرم تازه رفته ۶ماهگی الان ۱ماهه دماغش میگیره قطره سدیم کلرید میزنم ۱،۲ساعت جواب میده بازم میگیره .از دماغ نمیتونه خب نفس بکشه چیکار کنم.
- دارو
بإسلام.دخترم هفت ماهشه و الرژي داره.صورتش خيلي دونه هاي قرمز زده بًود..با قطره هاي كه بهداشت ميداد..خودم قطره از داروخونه ميخرم ميخوره الرژي نداره..اقاي دخترمن فقط يه دخترم قطره آد ميدم نه آهن ميدم نه مولتي ويتامين الان كلا قرمزي هاي صورتش رفته وقتي قطره هارو ميخورد صورتشو چشماشو خيلي ميخاروند و بالا مي اورد شيرخشك ميخوره موردي نداره قطره آهن و مولتي ويتامين نخوره؟ غذاي كمكي مرغ ميكس شده و هويج و سيب زميني ميدم وسرلاك برنج
- اشتباه دادن دارو به نوزاد
به نوزاد سه ماهم اشتباه لاکسی ژل دادم حالا چیکار کنم؟؟؟
- خمیازه کشیدن
باسلام پسر من ۴۵روزه وخیلی خمیازه میکشه ومن ازاین بابت خیلی نگرانم البته مشکل تیروید کم کار هم داره ممکنه از تیروید باشه که خمیازه میکشه لطفا راهنمایم کنید
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- نوزاد
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ ماهشع خلط پشت حلق داره دیروز دکتر بهش شربت اموکسی سلین داده تا چند روز طول میکشه خوب یشه خلط خیلی اذیتش میکنه
- بالا بودن تب و استفراغ
باسلام خدمت دکتر کرم بین دکتر برادرم ۱ سالشه و گلبول سفيدش ۲۱ هست تبش هم بسیار بالا میره و استفراغ میکنه بنظرتون دکتر ببریم بهتر
- ازمایش
ببخشید پیرو سوال قبلی ک نوزادم کم وزن بود چ ازمایش اداری مدنظرتون هست ک بدکترش بگم بنویسن؟
- سرفه های خلط دار و تنفس صدادار
سلام وقت بخیر .دخترم ۷ ماهشه دو ماهه درگیر سرفه های،بسیار شدید شده و خلط پشت گلو داره .چندین بار به دکتر مراجعه کردم گفتن چیز خاصی نیست و دارو ندادن .لطفا راهنماییم کنید
- واكسن
سلام آقاي دكتر دخترم دهم فروردين واكسن ٦ ماهگيش رو ميزنه از همون روز بدنش ايمن ميشه ؟يعني بدنش ايمنه از هپاتيت بي؟
- پنیر و شیربالاآوردن
سلام . آقای دکتر بچم 21 روزشه تازگیا کمی شیر یا پنیرک بالا میاره اشکال نداره؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر پسرم هشت ماهشه سوپ خوب نمیخوره ولی وقتی تو سوپش شیر میریزم بهتر میخوره میتونم همیشه تو سوپش شیر پاستوریزه بریزم؟

