Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب
سلام آقای دکتر ب نوزاد یازده ماهه روزانه چن میلی اب بدهیم؟
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم رو اذرماه وقتی ۳۴ روزه بود ختنه کردم. الان زیر آلتش انگار گوشت اضافه ست.من خیلی نکرانم میشه کاری کرد ؟
- انفلوانزا
دختر ۶ سااه ای دادم با ۲۳ کیلو وزن ، وچار انفلانزا شده دکنر براش کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ هر هشت ساعت تجویز کرده، آیا این دوز براش مناسبه؟ و کپسول اسلتامیویر هر ۱۲ ساعت ۸ سیسی، که هر وقت میخوره دچار تهوع و استفراغ میشه، تا الان ۵ عدد خورده آیا ادامه بدم؟
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- نشستن کودک
سللم دختر من چن روز دیگه هفت ماهه میشینه اما هنوز نمیتونه یه تنهایی بشینه، آیا مشکلی هس؟ چکار باید کنم
- خر خر کردن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد 27روزه صدای خرخر از بینیش میاد مشکلش چیه و چکار باید کرد
- خواب
سلام نوزاد ۲۷ روزه چند ساعت باید بخوابد؟؟
- پاها
سلام خداقوت ببخشید خواب شبانه نوزادها در چه ماهی درست میشود.نوزاد بنده 6 ماه و 21 روزشه هم چنان شبا تا صبح بیداره.اخیرا شبا زور زیادی میزنه.ومدام پاهاشو به هم میزنه.
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام اقای دکتر برا جلو گیری از ادرار سوختگی نوزاد میشه هر وقت که پوشک بچه رو عوض میکنم از پماد زینک اکساید استفاده کنم ضرر نداره مدام استفاده بشه
- گوجه فرنگی
با سلام اقای دکتر میشه لطف بفرمایید وعوارض گوجه فرنگی رو دکر کنید واز چند ماهگی میشود به نوزاد گوجه داد
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- تب نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم 11 ماهه هس از دیروز ظهر همش تب میکنه 4 ساعتی استامینوفن میدم یک ساعتی تبش میاد پایین بعد دوباره کم کم باز تب میکنه به نظرتون چکار کنم ببرمش دکتر یا نه
- جای گزین شیرخشک آپتامیل پپتی ۲
جای گزین شیر خشک پپتی ۲
- آلرژی
دخترم سه ماهه است و شیرخشک نان میخوره، چند روزیه چشماش در حال قرمز شدنه، میخواستم علتشو بدونم و اینکه چه کنم؟؟
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام .ببخشید دختر من 5ماهه است با وزن 5/500 وزن تولد سه کیلو.داروی پنتوپرازول.زینک.فروس سولفات هم مصرف کرد .آزمایشات کشت ادرار هم مشکلی نداشت .شیر خشک نان مصرف میکنه لطفا راهنمایی کنید
- نگرفتن شیشه شیر
سلام اقای دکتر دخترم دو ماه و ۱۴ روزشه وزنش کمه شیشه شیر نمیگیره که شیر خشک بهش بدم دارم دیوونه میشم نمیدونم چکار کنم.طعم شیر خشک هم دوس نداره سر شیشه شیر میزارم دهنش عوقش میکنه و حالت تهوع میگیره
- شیرخشک ببلاک
سلام من شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم بخاطره رفلاکسی بودن دخترم دیدم بازار پیدا نمیشه و دخترم باز بالا میاورد زیاد نه حدودی بعد ای ار دادم با مشورت دکترش بعدش الن چهارروزه ک میدم بیرون رویش بخورده بیشترشده و پاهاش سوخته چیکارکنم
- تفسیر ازمایش مدفوع
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه دارم رفلاکس داره آزمایش مدفوع براشون نوشتن و سه نوبت نمونه مدفوع دادیم.تواین مدت من انبه خورده بودم و شکمش شل شده بود و دونه های سفید زیادی داشت.مدفوع مخاطی نوشته و W.b.c 0_1 0_1 نمونه سوم2-4 R.b.c هر سه روز0-1 انکل کیست هم مشاهده نشده ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی
سلام آقای دکتر شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی تجویز شده این دو با هم مشکلی نداره؟
- زردی نوزاد

