Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن لیپوزوفر
سلام دخترم ده ماه دارد با وزن ۸ کیلو ،قطره لیپوزوفر بهش میدم باید چند قطره بدم ؟؟؟؟
- جوش در همه جای بدن
سلام آقای دکتر همه جای بدن نوزاد من جوش های هایی زده برای چیه؟ دکتر بهش قطره پدی لاکت و پماد ساختنی داده خوبه یا ن؟؟
- بیماری
سلام بیماری cf فیبروز سیستیک از همان بدو تولد هست یا بعدا بوجود میاد؟
- دفع
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم بدانم میزان دفع کودک زیر ماه چندبار در روز است و استفراغ شیر نشانه هنگام شیر خوردن طبیعی است
- دخترم 36 روزه است و از چند روزه جوش ریز سر سفید روی بدن و سر و حتی سر سینه اش زده میخواستم ببینم طبیعی؟؟
- ممنون میشم پاسخگو باشین
سلام .میخاستم بدونم این داروها برای نوزاد ۵ماهه که سرفه وتب داره و دکتر اورژانس تجویز کرده بخصوص آمپول هیدرو کورتیزون با اب مقطر تزریقی ۵سی سی ضرر نداره بقیه داروهای تجویز شده هم استامینوفن ۱۲۵شیاف.سرماخوردگی اطفال شربت.سدیم کلراید اسپری بینی.وایبو پروفن 100 ممنون میشم جواب بدین راستش از دادن این داروها به نوزاد میترسم مخصوصا از آمپول که تجویز کردن
- کمبودگلبول قرمز
باسلام دختری ۳ساله دارم ک ب علت سردردهای مکررآزمایش خون انجام دادک گلبول قرمز۳۹۰۰نشان داده شده.آیا خطرناک هست یا اینکه ممکنه خواهر دوقلوش هم اینطورباشه؟ ممنون
- سلام دخترم 9ماهشه توشبه تب وحالت تعوع داره نگرانم شدیدان
- گریه ی نوزاد
سلام و عرض ادب. نوزاد ۴ ماهه ای دارم که بسیار گریه میکند..حال عمومی اش خوب است و بی دلیل گریه میکند.علت چیست؟
- استفراغ
سلام خسته نباشید پسرم استفراغ ودلدرد وتب داشت بردیم سونو وازماش خون و ادرار تو سونو لنف نود داشت ازمایش ادرار کتون +1بود تو این دوروز هیچی نخورد به کوچولو سوپ خورد اونم بالا اورد اقای دکتر الان پسرم یعنی دیابت داره پزشک بهمون چیزی نگفت در مورد ازمایش فقط دارو داد ممنون میشم بفرمایید من چیکار کنم باید دوباره ازمایش بدم براش؟
- شربت اندامین
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه مونده ۲ سالش کامل بشه استفراغ داشت بردم دکتر بهش شربت اندامین وایبوپروفن و پودر پدی لاکت دادن حالا با این داروها استفراغش بند اومده ولی شکمش بشدت کار میکنه مخصوصا بعد خوردن شربت اندامین باید چیکار کنم؟
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
- ترس
سلام آقاي دكتر دختر من وارد ٥ ماهگي شده هرجا ميريم آدمارو نگاه ميكنه گريه ميكنه حتي خونه مادرم هم نميتونم برم تمام مدت بايد خونه باشيم اين حالات طبيعيه بايد چيكار كنم
- وزن بچه
با سلام و خداقوت خدمت اقا دکتر. اقا دکتر دخترم الان 4 ماه و 27 روزشه وزن تولدش 1 کیلو و 670 گرم بوده امروز کشیدیمش 4 کیلو 750 گرم بوذش به نظر شما ایا به بچمون شیرخشک بدیم؟؟؟
- لتن
سلام شربت آسمویت روزی چند سی سی به بچه ۵ ساله بدم همش سرما میخوره خوب میشه دوباره همون سرما خوردگی شروع میشه.
- سرماخوردگی کودک یکساله
سلام وقتتون بخیر، من یه دختر یکساله دارم که الان چند روز آبریزش بینی داره و من فقط قطره پلارژین رو روزی سه مرتبه، هر بار ۲۰ قطره دادم، اما موثر نبوده، خواستم ببینم میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ و چه مقدار؟
- درمورد نوزاد سه ماهه
- دندان درد نیاوردن
باسلام دخترم یازده ماهشه ولی دندون درنیاورده میخواستم بدونم یکم دیر نشده یا هنوز فرصت داره میخواستم ببرم دکتر ممنون.
- سوپ دادن
سلام خسته نباشین ممنون از جواب هاتون به سوالهای مکررمون .میتونیم تو سوپ بچه هفت و خورده ی قلم گوسفند استفاده کنیم بجا مرغ؟
- اسهال
سلام ببخشین من پسرم ۳ ماهشه رفلکس داره اول بیومیل بهش دادم ک اسهال شد و استفراغ شدید داشت بعد نان ک اونم استفراغ میکرد بعد ببلاک ای ار و ببلاک ۱ قاطی بهش دادم که یبوست شد بعد گیگور گرفتم ک وزن نگرفت اپتامیل هم وزن نگرفت بعد شیر خشک کندامیل بهش دادم الان روز دوم هست میخوره ولی اسهال شده و همیشه روزی یک دفعه کار میکرد امروز ۴ بار شکمش کار کرده این یعنی بهش نساخته ؟ چی بدم بهش

