Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری
سلام آقای دکتر پسرم سرفه می کنی چی شربتها بدم چهار ماه هس
- مقدار شیرخشک
با سلام
پسر من ۲ ماه و ۱۸ روزه است. یک ماهگی اینا ب پسرم شیر خشک هرچقد میگرفتم خوب میخورد شده بود ۹۰تا بدم ۳پیمانه ولی الان کم میخوره شیر خشک الان گیگوز میدم یک کودک در شرایط پسرمن ک وارد ۳ماه شده در ۲۴ ساعت چند پیمانه شیر خشک بخورد طبیعی هس الان در ۲۴ ساعت ب پسرم ۱۷ پیمانه میدهم ک رو شیر خشک نوشته ۳۰ تا من چیکار کنم
- شربت
سلام دکترببخشیدمیتونم خودم به پسر۸ماهم شربت آنتی رفلاکس بدم بعدش چه اندازه باید بدم؟
- شیرخشک
دختریک سال وچهارماهشه رفلاکس داره شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره ولی الان پیدا نمیشه چه شیری میتونم جایگزینش کنم
- بی قراری نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد ۵ ماهه دارم. الان چند روزه که همش بی قراری می کنه و ناله میکنه. تب هم نداره. علتش چیه؟ ممکنه بخاطر دندون باشه؟
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟
- برفک زبان
سلام دکتر به پسر یکسالم سفکسیم داده برا عفونت گلوش الان برفکم دهنش.زده سفکسیم روهم تازه شروع کردم بهش.بدم ایابرای درمان برفک دهنش هم کافی هس یاباید یه انتی بیوتیک دیگه بهش.بدم
- شیرخشک ببلاک ای ار
باسلام نوزاد شش ماهه ام مشکوک ب رفلاکس براش شیرخشک ببلاک ای ار گرفتم میخواسم بدونم درصورت اگ رفلاکس نداشته باشه یا خفیف باشه میشه شیرخشک ببلاک ای ار داد ضرری نداره؟
- سرفه گرفتگی سینه
با سلام خدمت اقای دکتر نوزاد 27 روزه سرفه و عطسه میکنه احساس میکنم سینش خلط داره دکتر اموکسی سیلین125 و استامینوفن با قطره بینی سدیم کلرید با یه قطره ویتا که مقدار مصرفش هر 6 ساعت نیم سی سی باید بخوره میخواستم بدونم اموکسی سیلین برای نوزاد زیر یک ماه خطر نداره؟تب نداره استامینوفن بهش بدم؟؟؟
- نوزاد
سلام . اقای دکتر نوزاد یک ماهه رو چن بار در هفته باید حمام کرد؟
- غذای کمکی
سلام دخترم ۶ ماهشه اگزما داره میخواستم ببینم الان که به غذای کمکی افتاده برای تهیه فرنی و حریره بادام باید شیر خودمو بدوشم یا از شیر پاستوریزه استفاده کنم ممنون
- خون درمدفوع
سلام خسته نباشیداقای دکتر بچه های دوقلوی من باوزن۲۴۰۰بدنیااومدن الان چن روزدیگه۴ماهشون میشه باوزن۵کیلو۱۰۰ازبدوتولدبدلیل رفلاکس وکمبودشیرمن ازببلاک ای ار استفاده میکردن تومدفوع یکی ازبچه هام خون دیده شده برای هردوازمایش ادرارومدفوع دادیم گفتن مشکلی ندارن درضمن کم خونی هم دارن این خون برای چیه؟وچبجوری بایددرمان بشه
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- کوآموکسي کلاو
سلام آقاي دکتر شربت کوآموکسي کلاو 457 را تا چند روز بدهم؟يک هفته کافيست؟؟
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- رفلاکس نوزاد
سلام.خسته نباشید.اقای دکتر سوال پرسیده بودم برای مصرف شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه فرمودین مجازه.اما تو همین سایت جایی فرموده بودین شربت موتلیوم رو تجویز نمیکنید.مگه دومتیدون و موتلیوم همون دومپریدون با دو تا برند مختلف نیستن؟و اینکه تو سونوگرافی که از شکم نوزادم انجام دادیم تو ده دقیقه یه اپیزود رفلاکس مشاهده شد آیا در این حد رفلاکس اصلا نیاز به مصرف دارو هست؟ممنون.
- تغدیه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزاد یازده ماهه به غیر از بیسکویت مادر بیسکویت دیگری هم داد وایا اشکالی دارد به دستش خیار سبز بدهیم با تشکر
- سلام پسرم چندروزه اسهال شدهد
- سلام دوقلوهای من تمام بدنشون دونه زده تاولی هستن باید چیکارکنم
سلام من دوقلو های ۳ ساله دارم که کله بدنشو دونه های قرمز زدن میخواستم ببینم باید چیکارکنم
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده

