Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی به داروی سفکسیم
سلام کودک ۱۳ماهه دارم با وزن ۱۱کیلو دو روزه سفکسیم ۱۰۰میخوره به میزان ۲/۵ میل اولش کم بود جوش های ریز یا همون کهیر التهاب دار زده اطراف باسنش و بغل ران پاهاش نمیدونستم از دارو کنارش از نئوتادین به میزان ۲/۵میل هم که نوشته دکتر میدم بهش دیروز نئوتادین رو گفتم ندم دیگه ابریزش نداره شب دیدم به چه شدتی شده فهمیدم از دارو سفکسیم چون خوراکی هاشم مثل همیشه میخوره اونا بودن پماد nn میزنم روشون و پماد هیدروکورتیزون 1 درصد و کلوتریمازول ۱ درصد هم قاطی کنم به اندازه میزنم چیکار میتونم بکنم چه پماد هایی بزنم جایگزین سفکسیم چی بدم چون سرماخوردگی داره یکم هنوز بینیش هم کیپه
- مصرف شیاف برای تب
پسرم۲/۵ ساله تب ۳۸ درجه داشته ودکتر بهش شیاف ۳۲۵ داده که گفت ۲سومشو استفاده کنم هر ۶ ساعت این دوز درسته؟
- زردیکفپاپسر۶سالهعلاعمیهمنداره
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- سرماخوردگی کودک 4.5
سلام.دخترم روز اول فقط عطسه داشت از روز دوم بینی خلط داره شده سرفه تک وتوک داره و خشکه.تب هم ندارن.بهش سیتروزین دادم با اسپری بینی زدم براش.چرک خشک کن بدم بهش چه مقدار.وزنش 15کیلو هستش و 4.5سالشه
- سلام پسرم یازده سال داره کلیندیوم سی استفاده کند
سلام پسرم یازده سال دارد وبیشتر معدش ترش میکنه وعصبی هست کلیندیوم سی می تواند مصرف کند یک بار ب او دادم خیلی از لحاظ روحی خوب شد
- سلام پسرم ۱۴ سالشه ابله مرغان گرفته تبش از ۳۹ بیشتر فقط با شیاف دیکلوفناک میاد پایین الان پنج روزه تب داره چکاررکنم
- دندانپزشک
سلام آقای دکتر خدا قوت. دخترم ۴سالشه پیش شما پرونده داره دوتا از دندانهاش موقع غذا خوردن درد میگیره نمیتونه به غذا خوردن ادامه بده لطفا اگر امکانش هست دندانپزشک دلسوز و منصف معرفی می کنید. زنده باشید
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوب شما با راهنمایی شما شربت ایمیونس برای پسرم که گفته بودم همش سرما میخوره تهیه کردم میخواستم بدونم آیا نیاز هست بهش قطره مولتی ویتامین و آهن بدم یا همین شربت کافیست لطفاً راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- ریسه رفتن کودک
سلام، خسته نباشید.
اقای دکتر کودکی دو ساله دارم گاهی رمان گریه نفسش قطع میشه اما اینبار قطع شدن نفسش طولانیتر شده بود و دور آبش هم کبود شده بود بعدش یه خرده بیحالی و سست شد میخواستم بدونم آیا این قطع تنفس باعث آسیب به مغز میشه؟
ممنون.
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- کرمک
سلام اقای دکتردخترم چهارسالش. است چندروزی خارش معقدی داشت بعدمتوجه شدم که کرمک داره اما چندروزی میشه که میگه شکمم قلقلک میده خیلی بی حال است دلش مخادبخابه میشه بگین چکارکنم لطفا
- سلام وقت بخیر.
- آنفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم سه سال وچهارماهشه آنفولانزا گرفته بود بردم پیش متخصص شربت نئوتادین وسالبوتامول داد ولی یه دکتر دیگه گفت این شربت رو نده پلارژین بگیر بده الان اینو بهش میدم لوزه هاش باد داره میخواستم ببینم بااین داروها خوب میشه باهم تداخل ندارن
- مولتی
سلام واحترام.فرزندم دوسال وچهارماهش..ازنظرمالی تقریبا ضعیفیم وتنوع غذایی یا غذای مناسب نداریم برابچه.ولی بهش هرروز مولتی ویتامین میدم..نگران رشدو کمبود موادغذایی ش هستم.با مولتی ویتامین کمبودها جبران میشن؟
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- ویتامین پدیابست
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم دوسالشه وزنش ۱۳کیلوهستش میخواستم بپرسم ویتامین خارجی اسمش پدیابست هستش روزی چند سی سی بخوره ممنونم
- شربت میم پرتغالی
ایا شربت میم پرتغالی برای فاویسم ضرر دارد؟؟
- اشتها
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سالشه و کم وزن ( ۹ کیلو ۴۰۰) شربت پدیا بست ( افزایش اشتها) میدم بهش منتها تغییر آنچنانی نکرده .میخواستم بدونم با توجه به اینکه پسرم فاویسم داره از بین این دو شربت کدام مناسب تره برای افزایش وزن و اشتهای پسرم ( شربت زینگامان ارتیمان و شربت زینک سندروس) ؟؟ خدا خیرتون بده

