Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری تنفسی کودک
سلام دختر سه ساله دارم الان سه روز هست حین تنفس ، نفس عمیق میکشه که انگار خلط پشت گلو داره ، تب و هیچ علایم دیگه نداره
- تعداد دفعات مدفوع
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر دختر من دقیقا ۲۴ ماهه اس . به مدت ۲ روزه که تعداد دفع مدفوعش ۴ الی ۵ بار در روز و به مقدار کم شده است. در صورتی که قبلا روزی یک بار و با حجم زیاد بود. آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشه؟ آیا باید اقدام خاصی انجام بدهم؟ با تشکر
- اطفال
سلام دکتر خسته نباشید خواهر من ۳ سالشه یک باکلفن ۱۰ خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- سلام کودک یک ساله دارم که چند روزی اسهال و آبریزش بینی دارد و از دیروز تب میکند ممکن است از دندان هایش باشد ید بیماری ویروسی در چه صورتی باید چرک خشک کن و به چه مقدار به کودکم بدهم
- در باره بچه
داکتر صاحب بچم یه دونه کاغذ خورده مشکل نداره؟
- ریفلاکس معده
دخترم ۵سالشه و دوماه ریفلاکس پیدا کرده در حدی که در روز ممکنه یکبار تک سرفه کنه که میاد تو دهنش یک ماه فاموتیدین خورد خوب نشد ویک ماه هم اکتاپ۲۰خورد خوب شد ولی قرصش که تموم شده دوباره اومد توی دهنش حالا باید چکار کنم
- دوزشربت سفیکسیم100
سلام دخترم عفونت ادراری داره 4سال نیم داره وزنش 15کیلو سفکسیم 100چند سی سی و چند ساعتی بدم؟؟
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
دوروزه دخترم سرفه های خلط دار شدید داره از دیروز ظهر هم تب بالای ۳۸ داره آبریزش بینی اش شفافه کمه .عطسه نداره براش تب بر هر ۴ ساعت میدم بینی اش هم با سرم میشورم آنتی بیوتیک میتونم بدم مثبت سفیکسیم ۱۰۰
- خمیازه کشیدن
سلام دکتر پسر من درطول روز چند روزی است که زیاد خمیازه میکشه چیکارکنم البته چند سال پیش عمل قلب داشته الان به نظرم غیر طبیعی است البته ازنظر غذایی گوشت ومرغ نمیخوره
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- مصرف آمپول خوراکی دگزامتازون برای کودکان عوارض دارد
مصرف امپول خوراکی دگزا چه عوارضی برای کودکان دارد
- فسفر زیاد کودکان
سلام وقتتون بخیر پسرم دوهفته پیش آزمایش داده متخصص غدد براش نوشته امروز جواب آزمایش رو گرفتم باتوجه به اینکه فردا تعطیله میخواستم بپرسم فسفر آزمایش خونش باید بین ۴ تا ۵ باشه نرمال الان بین ۴ تا ۶ هست یک عدد بیشتره سنش ۳ وخورده ای است وتمام موارد خونش هم پایین هست میخواستم بدونم خیلی زیاده قبلا هم دوبار آزمایش ادرار داده نرمال بوده تمامی موارد آزمایش هم فقط قسمت خون وپلاکت کم هست کلسیم وقند وتیرویید ادرار همه نرمال هست ممنون از جوابگوییتون
- سلام پسرم الان7سالشه.تقریبایه ساله که رنگ پوستش کامل تیره داره میشه وقسمت گردنش بیشترسیاه داره میشه
سلام.پسرم الان7سالشه.وبه مرورزمان رنگ پوستش داره تیره میشه.قسمت های دورگردنش خیلی بیشترتیره شده.میخواستم ببینم دلیلش چیه؟
- قطره اهن
سلام دخترم یک سال و نیمه تا الان قطره ادزیر میدم. تمام کرده میخوام یه قطره اهن دیگه که درصد آهنش بیشتر باشه وتو اشتهاش تاثیر داشته باشه بهم معرفی کنید خیلی خیلی تشکر
- ویروسی
سلام آقای دکتر.پسرم دو سال و نیمشه. دیروز آبریزش بینی داشت. یبار سیتریزین دادم آبریزشش قطع شد. بعد تب کرد. ۳۷/۵ بود. چون اصلا استامینوفن نمیخوره شیاف گذاشتم تبش قطع شد بعد از شیش ساعت از شیاف دوباره تب کرد. دوباره شیاف گذاشتم. از دیروز دو بار هم استفراغ کرد. یبار دیشب وقتی تب داشت. یبارم صبح وقتی تب داره این ویروسیه یا ممکنه عفونت عاملش باشه؟
- دکتر برای دختر۴ساله ام شربت سفیکسیم تجویز کرد.۱۵کیلواست.چقدربایدبدهم؟وچندساعت یکبار؟
- سیتریزین برای نوزاد ده ماهه
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید دخترم ده ماهش تموم شده حدود ۹ کیلو وزن داره امروز از صبح فقط ابریزش داره میتونم بهش سیتریزین بدم ؟ مقدارش چقدر باید باشه؟

