Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترده ماهم بعدازعمل قلب
باسلام خدمت جناب دکتردخترده ونیم ماهه ای دارم که حدودچهل روزپیش عمل قلب بازشدوازاون روزتاحالایبوست شدیدگرفته طوریکه خیلی زورمیزنه وگریه میکنه ومدفوعش هم خیلی خشک وسفته دکترپودرپیدرولاکس دادکه اگه هرروزمیخوردشکمش خوب بوددرغیراین صورت نه بعدیه دکتردیگه بردم که شیاف گلیسیرین وآنتی هموروییددادامابازم فاییده ای نداشت بعدشروع کردم به گیاه درمانی که بهش روغن بادام وکنجدوزیتون وشربت انجیروشربت بیلی ناسترهم دادم امابه سختی روزی یک باردفع میکنه فلوس وبارهنگ وانجیرخشک هم فایده نداشت شیرخشکش روهم که ببلاک میدم که میگن ضدیبوسته درون مقعدش روهم باسرنگ روغن زیتون مییریزم لطفاااراهنماییم کنیدچیکارکنم
- سوال از پزشک متخصص نوزادان
نوزاد ۱۱ ماهه پسردارم که ۳ روز مدام پاهاش به هم می ماله و سرش خم میکنه و بی قراری و گریه میکنه وغیر ازشیر مادر هیچ نمی خوره به چند پزشک بردم و کمک گرفتم و سو نو هم گرفتن چیزی نیس چکار کنم موندم فقط گریه میکنه
- نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم چندروز دیگه 8 ماهه میشه من میتونم ورزش رو شروع کنم ممکنه ورزش سنگین تاثیری روی شیرم داشته باشه؟
- ایا قطره استامینوفن پاراکید با قطره استامینوفن فرق میکنه و دوز مصرفش در نوزادان چقدر است
- یبوست
باسلام کودک ده ماهه ای دارم که شیرخشکی هست واپتامیل 2 میخوره چندروز اسهال بوددکترشیرخشکشو قطع کردهو واسش شیرخشک گاسترو فیکس تایک هفته تجویز کرده الان سه روزه داره این شیرخشکو میخوره ولی بچه یبوست شده ووقتی مدفوع میکنه گریه میکنه میخواستم بدونم گاستروفیکسو ادامه بدم تا7 روز یا به دلیل یبوستش قطع کنم وشیرخشک خودشو شروع کنم؟ درصورت ادامه گاستروفیکس درمان یبوستش چیه؟
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هر چه شیر میخورد استفراغ میکنه و گریه و بیقراری هم میکنه تب نداشت ولی الان یه مختصر تب هم داره
- بینی
سلام اقای دکتر دختره من نزدیکه ۱۳ ماهشه وبینیش ک پرمیشه نمیذاره تمیزش کنم باید ازچه قطره ای استفاده کنم تا شستشو بده وتمیز شه داخل بینیش
- ابریزش از دهان
سلام آقای دکتر هسته نباشید دختر 3 ساله ای دارم که فقط وقتی هواسرد میشه آبریزش دهان داره از وقتی منولد شده همینجوری بوده ولی تابستونا اصلا نداره دلیلش چیه من چیکار کنم
- مدفوع نوزاد
سلام پسر من ۱ ماه و دو روزشه. اولایل بهش شیر خشک اپتامیل و شیر خودم میدادم مدفوع میکرد روزی ۳_۴_۵ بار. سه روزه شیر خشکشو عوض کردم هیپ ارگانیک گرفتم از دیروز ظهر مدوفوع نکرده نگرانشم چیکار کنم؟؟؟
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه هست وزنش 7/300ایا وزنش خوبه
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دوسالشه یبوست گرفته گریه میکنه شکمش کار نمیکنه چی بدم خوبه الو دادم پودر پیدرولاکسم دادم بهش دیگ چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دخترم دوسال و نیمشه حدود یه هفته پیش سرفه میکرد بردم دکتر گفت سرما خورده شربت سیتریزین. آزیترومایسین. پودر مونته لوکاست. اسپره بودنا و سالبوتامول داد سرفش قطع شده ولی عطسه و آبریزش بجاش داره آبریزش سفید ولی مخاطی. چی بدم خوب بشه؟
- تعداد قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من با توجه به آزمایشی که داده یک مقدار کمخونی داشت دکتر گفت بجای ۱۵ قطره بیست قطره آهن بده من هم قطره آهنشو عوض کردم و قطره لبپوسفر گرفتم حالا چند میل باید بدم والا یک میل این قطره خودم حساب کردم ۱۵ قطره هم نمیشد
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- سرماخوردگی چشم اطفال
سلام خدمت آقای دکتر من دختری شش ساله دارم الان سه روزه دچار سرما خوردگی چشم شده تب زیاد داره چشم راست عفونت از آن خارج میشه و همراهش گوش راستش هم درد داره من به او در خانه برای تبش از شیافت استامینوفن استفاده کردم و بروفن دادم برا سرفه های شدید او هم ایورا دادم سرفه های با دادن شربت بهتر شده اما چشم و گوش خوب نمیشه بد دارو هم هست چیزی نمیخوره برا چشمش کیسه چای خنک شده رو چشمش میزارم میگه مامان سوزش و التهابش خوب میشه اما عفونتش خوب نمیشه حال من میخوام از شما راهنمایی بگیرم چیکار کنم ممنون از لطفتون
- بی قراری نوزاد ۷ماهه
سلام وقت بخیر . پسر ۷ماهه ای دارم که الان حدود ۳ماه هست دائم بی قراری میکنه و غر میزنه. دائم باید یا بغلش کنیم یا باهاش حرف بزنیم و سرگرمش کنیم تا غر نزنه به طوریکه حتی ۵دقیقه هم نمیشه بذاریمش روی زمین.اوایل خیلی آروم بود و اصلا بی قراری نداشت .دلیل این بی قراری چی میتونه باشه
- سلام پسرم ۳ماهه و۱۶روزشه شیر خشک ببلاک ال اف میخوره الان این دوروزه راضی نمیشه بخوره دهانش هم کف میکنه علت چیست
- مصرف شربت سانستول
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکترمن پسرم فاویسم داره الان هم هفت ساله هستش شربت مولتی سانستول میتونم بهش بدم
- ناف نوزاد
سلام نوزادم ۴۸ روزشه چند روزیه یه گردی کوچک بغل نافش درامده چی میتونه باشه؟ خودش خوب میشه؟رنگشم صورتی

