سلام
بی قراری نوزاد دلایل مختلفی می تواند داشته باشد کمبود شیر مادر، پوشاندن لباس بیش از حد، گرم نگاه داشتن نوزاد، عفونت ادرای، نفخ کردن نوزاد و ...
لازم است نوزاد معاینه شود .
بیلروبین ده مشکلی ندارد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
باسلام نوزاد ده ماهه م چندروزه اسهال داره و همش میخوابه چکارکنم
- غده چربی
سلام وقت بخیر نوزاد دختر دوماهه یه غده چربی بالای ابروش هست از بدو تولد بود الان بزرگتر شده آیا خودش جذب میشود یا به پزشک مراجعه کنم
- گرفتگی صدا
سلام پسر هفت ماهه دارم ده روزیه سرماخوردگی داره با گرفتگی بینی و سرفه که شربت آموکسی سیلین دادن و پدی کاف که اثری نداشت مجدد پیش دکتر بردم الان خس خس و گرفتگی صدا دارن درصدرتی که گریه میکنه صدا نداره دکتر اسپری دادن الان ۴ روزه ولی اصلا بهتر نشده خیلی داره اذیت میشه چیکار کنم ممنون از راهنماییهاتون
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- کیپ شدن بینی نوزاد
خسته نباشید پسرم ۷ ماهشه الان ده روزه مخاط شفاف وکش دار از بینیش خارج میشه گاهی هم ابریزش داره و خس خس سینه تشخیص شما چیه ممنونم
- پیرو خواب شب
دخترم صدبار شب بیدار میشه گریه میکنه شیر میخاد ۱۱ ماهش سیر باشه نباشه بیدار میشه از شیر شب بگبرم
- ثابت داشتن گردن
سلام وقت بخیراقای دکتر پسرم۵ماه وخوردای داره نمیتونه کامل گردنشوثابت نگرداره گردن میزنه هی میخواستم بدونم طبیعی؟
- بیقراری و بی خوابی
سلام آقای دکتر الهی به حق فاطمه زهرا خیر و برکت داشته باشد زندگیتان که اینجور دل ما را شاد میکنید آقای دکتر یه سوال داشتم دخترم یک سال و یک ماه دارد امروز سه روز است همش بیقراری میکند و خواب هم درست نمی رود توی خواب هم بیقرار است خواهش میکنم راهنمایی ام کنید چکار کنم
- درمان بیقراری
سلام آقای دکتر برای درمان بیقراری و گریه های نوزادم و بیشتر شدن خوابش چه داروی گیاهی و یاشیمیایی پیشنهاد میدین. ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه
- احتقان بینی و صدای خرخر از بینی
باسلام.نوزاد ۳ ماه و دو روزه که از حدود ۲۰ روز قبل تک سرفه و تک عطسه داشت بعدش پزشک تشخیص سرما خوردگی خفیف دادن.ازیترومایسین ۱۰۰ هر صبح و شب ۲۰ قطره استفاده میکنه که انگاری بینی اش بسته میشه و صدای خرخر میده.تک سرفه ها خیلی بهتر شده اما این حالت بینی بیشتر اوقات هست.موقع خواب صدای خرخر بینی نداره.شیر خشک گیگوز ۱ میخوره.خانم من بخاطر زایمان دچار همورویید شدن و دارو مصرف میکنن.بخاطر چیه که بینی نوزادم اینجوره.لطفا راهنمایی کنید اقای دکتر .تشکر
- لووتیروکسین
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بهدش از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست یا باید تا سه سالگی دارو بخوره؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و هشت روزشه وزنش هم پنج کیلو وچهارصد گرم
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر
- واکسن ۱سالگی
با سلام الان ۱۲ روزه واکسن ۱ سالگی دختر م را زدم که دانه هایی ریزی روی بدنش زده .حتی شکمش. اما کم اند .میخواستم بدونم آیا خطرناکه.و داروی خاصی نیاز داره.باید چکار کنم. دسترسی فعلا به دکتر ندارم.با تشکر از شما .
- عرق سرد
سلام پسری ده ماهه دارم که چند ماهه عرق سرد میکنه موقع خواب تمام بدنش سرد میشه و عرق میکنه براش دکتر قطره آهن نوشت الان دو ماه بهش میدم ولی بهتر نشده علتش چی میتونم باشه ؟
- تماشای تلویزیون از چه سنی مجاز است
با سلام و عرض متانت و تشکر بابت اینکه دلسوزانه وقت میزارید نوزادی سه ماهه دارم و در حال تربیت با روش دو زبانه هستم و برای این امر نیاز دارم که برخی کارتن های زبان انگلیسی رو به مدت سه ساعت برای فرزندم پخش کنم تماشای تلویزیون تا چه سنی برای کودک ممنوع هست ؟
- حالت تهوع واستفراغ
دخترم وارد ۷ماهگی میشه چند روزیه حالت تهوع واستفراغ داره دکتر بردم شربت اندامی.استامینوفن.سیتریزین نوشته بهش دادم ولی استفراغ قطع نشده وکم اشتها هم هست بگین چکار کنم لطفأ
- کبودی بالای چشم
سلام خسته نباشی دخترم شش ماه دارد واین سه ماه است پشت چشمش کبود مایل به قرمز تقریبن است چه باید بکنم وشب ها زود بیدار میشود هر یک ساعت یک بار ولی روز ها خوب میخوابد با سر وصدا هم بیدار نمیشود چه علت دارد تشکر شربتMULTIWESER المانی براش خریدم خوب است
- سوختگی مچ پای نوزاد با آب جوش
سلام روزبخیر من خواهرم 6 ماهش هست و مچ پاش رو در بشقاب ابجوش کرد و سریع شلوارو درآوردیم و روی محل سوختگی عسل کوهی زدیم و پانسمان کردیم محل سوختگی یکم قرمز و خیلی کم نقاط پراکنده ای ورم کرده . میشه راهنمایی کنید چه کاری انجام بدیم؟ یا به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنیم؟
- سفت شدن سینه نوزاد
نوزاد پسر ۱۰روزه است سینه هاش خیلی سفت شده، دست میزنیم مثل غده سفت زیر سینه هاش هست مشکل چی هست؟؟

