Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر پسرم گوش چپ عفونت کرده سفیکسیم 100دکترداده هر12ساعت 3سی سی ولی تاثیری نداره هر12ساعت 5سی سی بدم ایرادی نداره باتشکر
- سرماخوردگی
باسلام خدمت شما آقای دکتر پسرم۶سالشه آنفلوانزا گرفت ۲باردکتر بردم الان یک ماه که هنوز آبریزش بینی داره چکارش کنیم باتشکر
- تب کودک
سلام پسرسه سال ونیمه دارم چهاروزه سرماخورده تبش مدام بالا میره تا ۴۰.۳سه شبه هر۶ساعت شیاف میزارم دکتربردم شربت پروفن،سفیکسیم ،پلاروژن،ستریزین داده ولی بعدازدوروز استفاده از داروهیج تغیری نداشته ومدام تب بالا دارد ممنون میشم پاسخ بدهید،چکاربایدبکنم
- کم وزنی
پسرم ۳سالشه اصلا اشتها نداره ۱۱کیلو هستش چ شربتی بهش بدم
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- تب کودک
سلام..پسرم نه ونیم ساله ست تب و استفراغ و دل درد داشت مراجعه کردیم آزمایش نوشتندکه گلبول سفید۲۴هزار رو نشون داد.گفتندعفونته و بستری شد.بعدازظهرهمون آزمایش رو گرفتند۱۵هزار بود.دو روز شده بستری هست وهنوز گاهی تب و سر درد و حالت تهوع خفیف داره. نظرشماچیه؟؟ صرفاً عفونته و با دارو خوبِ خوب میشه هیچ اتفاقی نمیفته؟؟
- خمیازه کشیدن زیاد کودک ۵ ساله
دکتر بردم قلبش رو و گلو ش معاینه کرد گفت مشکلی نداره ولی تند تند خمیازه میکشه البته دختر استرسی و عصبی هم هست علت چیست ممنونم پیش پزشک متخصص کودکان بردم در ضمن یک هفته است این طور شده
- چگونگی مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰
برای کودک دو نیم سال ۱۳ کیلو وزن سیفیکسیم ۱۰۰ رو چن بار در روز و چقد بدم؟
- قرص اشتباه
سلام . آقای دکتر قرصی رو اشتباه خوردم که برای شیردهی ضرر داره البته شیر خشک هم به بچم میدم . تا کی نبابد به بچه شیر بدم که دفع بشه؟
- سرماخوردگی
سلام.پسرم6سالشه و18کیلوگرم.سرماخوردگی خفیف خورده از بینی اذیته تو خواب صدای خس خس سینش میاد.چه شربت یا قرصی بهش بدم؟ممنونم
- بیماری فاویسم
سلام و خدا قوت . آیا کودک مبتلا به فاویسم تا آخر عمر خود ، درگیر فاویسم هست یا بعد از سن ۱۲ سالگی از خطرش کم میشود ؟
- سرماخوردگی
سلام جناب دکتر، پسرم ۴.۵ سالشه پیش شما میارمش، الان امکان آوردنشو ندارم، یه کم از دیروز سرفه میکنه علایم و مشکل دیگه نداره اصلا، فقط چون شربت ریسپریدون چند روزه شروع کرده به خورون بخاطر عدم توجه و تمرکز اشکالی نداره شرفه سرفه بهش بدم
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- خارش انگشتان پا و دست کودک
سلام دخترم ۲۶ ماهه هست دو هفته هست آخر شب ها و صبح زود دچار خارش کف دست و انگشتان پا میشه. هیچ گونه قارچ و عفونتی هم قابل مشاهده نداره. چکار کنم برای درمانش
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید مطب تو این ایام باز هست؟ من پسرم 16ماهشه از دیروز سرماخورده آب ریزش بینی داره سرفه و عطسه هم گهگاه میکنه دیشب هم کمی تب داشت باید بیارم ویزیت بشه یا داروی خاصی میتونم بهش بدم که بهتر بشه البته دیشب و امروز صبح بهش شربت آستامینوفن دادم
- جواب آزمایش مدفوع
سلام خسته نباشید مدفوع پسرم یه مدت لزج بود آزمایش دادم،میشه لطف کنید ببینید آزمایشی چه طوره؟ممنونم تشکر از شما
- استخوان درکف دست
سلام وقتتون بخیر.من یه پسر۴ ساله دارم.توانتهای انگشت اشاره سمت راست متوجه شدیم انگاراستخوانی اضافی داره.بنظرشماچی میتونه باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
- پماد
سلام دخترم ۳ سالو خورده ایش بعضی وقتا واژنش سوزش یا خارش میگیره نگام کردم مشکلی نداره میشه یپمادی بگین برای جفتش خوب باشه با طرز مصرفش ممنون
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- بینی
سلام اقای دکتر دختره من نزدیکه ۱۳ ماهشه وبینیش ک پرمیشه نمیذاره تمیزش کنم باید ازچه قطره ای استفاده کنم تا شستشو بده وتمیز شه داخل بینیش

