Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای کودک ۵ماهه چقدر باید استفاده بشه
برای کودک ۵ماهه چقدر باید استفاده بشه
- ورم پلک
باسلام و خسته نباشید.دخترم 4 سالشه و دوروزه پلک بالایی یه چشمش ورم کرده و قرمز شده.چشمش چرک نداره.میتونه این حساسیت باشه؟میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ یا قطره بگیرم ؟ممنون از راهنمایی هاتون
- یبوست دختر دو سال و نيمه
در رابطه با یبوست دخترم دو سال و نيمش است و شکمش کار نمی کند. بردمش دکتر که گفت کم خون است و واسه شکمش پودر پيدرولاکس داد. تا مي خورد خوب بود ولي وقتي داروش تموم شد، باز هم شکمش کار نمیکنه. الان پنج روز که شکمش کار نکرده.
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- دارویی
مقدار مصرفی سفالکسین ۲۵۰برای کودک شش ساله با وزن 20کیلوگرم
- سلام پسرم ۲سال نیم تو خواب نمیتونه اب دهانش قورت بده بلند میشه میشینه به سختی قورت میده وابریزش دهان پدا میکنه علت چیست
- سلام برای کودک ۴ سال سفکسیم ۱۰۰ با وزن ۱۳ کیلو چقدر مصرف شود
سلام برای کودک ۴ سال باوزن ۱۳ کیلو سفکسیم ۱۰۰ چقدر در شبانه روز مصرف شود ممنون
- عدم تعادل در حرکت
سلام آقای دکتر گوش پسرم عفونت داشت و تب کرده بود و یکم تعادلش در راه رفتن کم شده بود آزیترومایسین تجویز فرمودید تبش خوب شد. تعادلش هم خیلی بهتر شد اما انگار کامل خوب نشده تعادلش. البته الان چند روزه آلرژی شده از دیروز بهش سیتریزین هم میدم. ممکنه بخاطر سیتریزین باشه؟ دوباره بیارمش؟
- مقدارمصرف اموکسی ۱۲۵برای کودک۹ماهه
- کم وزنی
سلام خسته نباشید دختر من چهار ساله هستش آزمایشات خوب بوده ولی از وقتی به دنیا اومد 2 کیلو بود الان که چهار ساله هستش 11 کیلو هست و شعرم اصلا بلد نیس بخونه لاغره استخوانش خیلی ظریفه. الان زینک پلاس بهش میدم شربت کلسیم کورال سیترات بهش بدم یا امگا3 چون اصلا بهش ندادم شیر اصلا نمیخوره ممنون میشم جواب بدین
- خوردن مقوا
سلام، وقت بخیر، بچه من ۱۶ ماهه است، یه تیکه مقوا دستش بود، متوجه شدم به اندازه ۲ سانتی مترمربع از اونو خورده، که یه قسمتش رنگی بود. عوارضی داره؟ چیکار باید بکنم؟ ممنون از راهنمایی شما
- لالی انتخابی
سلام وقت بخیر. پسر ۵ سال و نیمه دارم که الان حدود دو سال هست مهدکودک میره. خیلی وابسته هست و پیش کسی مثل خاله یا عمه هم تنها نمیمونه. فقط پیش من یا باباش یا مهد کودک. مهد کودک هم ۲ ماه باهاش رفتم نشستم یک ماه هم تو حیاط موندم تا کم کم عادت کرد. تو خونه هم خیلی به من میچسبه. تو خونه با من و باباش، خاله، عمه، بابابزرگ و مامان بزرگ راحت صحبت میکنه. یه دخترخاله هم من دارم که با اونم خیلی راحت صحبت میکنه و حتی عمه صداش میکنه. اما با وجود اینکه الان ۲ سال شده مهد کودک میره با خاله مهد کودکش صحبت نمیکنه و جواب سوال هم نمیده فقط با اشاره و تکون دادن سر جواب میده. با بعضی از بچه های مهد هم تو گوششون حرف میزنه که بچه های دیگه یا خاله مهد کودک نشنون. خودش دلیلش رو خجالت عنوان میکنه. مشکل دیگه ای نداره حتی تو رشد و گیرایی و ... . این همون لالی انتخابی هست؟ برای درمانش چکار کنم شما روانشناسی رو میشناسید که ببرم اونجا ؟
- تب بالای کودک ۵ ساله
دخترم ۵ ساله است و۱۷ کیلو وزن .چهار روز است تب داره وروز اول استفراغ کرد بار اولش چند لخته خون داخل استفراغش بود ولی دفعات بعد نه .البته دو یا سه بار استفراغ کرد وبعد از خوردن شربت دی سیکلومین استفراغش قطع شد .سونو بردمش گفت عفونت مثانه داره وسنگ دو میل. واقعا ناراحتم چکار کنم .البته دو روز اول بهش گوشت قرمز دادم آیا زیاد شدن زمان تب ربطی دارد .وآیا تبش ربطی به کرونا دارد.وهمچنین تب تا چند روز مشکل خاصی نداره
- بیماری پوستی کودک
سلام.دختر چهار سال و نیم من روی پیشونیش دو لکه دون های ریز ریز زده خارش نداره .دانه هاشم صورتی خیلی ریزه بدون دارو درمان میشه .میتونه قارچ باشه .اندازه دو تا بنده انگشت کنار همه .یا حساسیت هستش
- پماد اریترومایسین
- پسرداییم شمع خورده
سلام خسته نباشید ببخشید پسردایی شمع خورده خدا نکنه براش اتفاقی می افته
- شربت سیفکسیم برای گوش دردخوبه
آیا شربت سیفکسیم برای گوش دردشدیدکودک مناسب هست
- شب ادراری
سلام وقت بخیر دختر بچه 7 دارم که مشکل شب ادراری دارد لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- مسرف آموکسی سیلین برای کودک ۹ ماه
با سلام وقت بخیر ببخشید خاستم ببینم سرعت آموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کودک ۹ ماه چطوری مصرف کنم من خودم سرما خوردم گلودرد داشتم فقط با التهاب گلو الان بچه ام ازم گرفته و تب داره ،استامینوفن میدم تبش تا ۵ ساعت میاد پایین و دوباره شروع به تب میکنه خاستم شربت آموکسی سیلین بهش بدم چطوری مصرف کنم چند سی سی چند ساعتی بهش بدم؟
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد

