Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ورم پلک بالای چشم
سلام پسرم ۳ سالشه دیروز از خواب بلند شد پلک بالای چشمش ورم داشت .کمکم خوب شد امروز دوباره صبح بعداز بیدار شدن پلکش به شدت ورم داشت و در طول روز ورمش کم نشد من قطره باکتی ماید ۶ ساعته ریختم ولی نگرانم نمیدونم چه بکنم و علتش چیه
- ازمایش
سلام دخترم ۷. ساله است تست tsh 4.416و تست پرولاکتین عدد ۶۴ است. آیا کم کاری تیرویید دارد ؟ و اینکه پرولاکتین بالا خطری دارد؟
- ازمایش
سلام ببخشد ازمایش گلبول سفید دخترم ۱۵۰۰۰ نتروفیل ۳۳ لنفوسیت ۶۲ و مقدار ESR ۲ ازمایشش مشکلی هست
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- قطره باکتی ماید
سلام . پسرم ۵ ماهشه ، چشمش از امروز وقتی بیدار میشه از خواب قی میکنه . دکتر قطره باکتی ماید رو نوشتن براش میخواستم بپرسم چند ساعت یکبار براش بریزم.
- ترسیدن
با سلام فرزندم ۴ساله است.یکباره از خواب پا میشود شروع به لرزیدن میکند وشروع به گفتن هزیان میکند وخیلی میترسد
- بی اشتهایی و حالت تهوع
دخترم دوشنبه صبح این حالت بی اشتهایی و تهوع بهش دست داد و شب گذشته دیروقت هم غذاخوردک بردیم دکتر شربت گیمچرو سفلکسیم 100 دادک وقتی شربت سفلکسیم رو میدم اسهال میشه حال نمیدونم از شربت یا چیز دیگست
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- بالابودن انزیم کبد
دخترم یکسالشه و ast رو 52 هستش ایا این مقدار بالاتر بودن از حد نرمال خطری هم داره
- تب
سلام پسرم تب داره میشه هرچهارساعت استامینوفن وهر6ساعت شیاف بزارم براش البته با فاصله.
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- درباره تب کودک
باسلام دکتردخترم دوسال سه ماهشه تب ملایم داره بایه کم آبریزش بینی بایدچیکارکنی؟ باوجودکرونامیترسم ببرم دکتر
- مصرف قرص دوفاستون در شیردهی
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم در مورد مصرف قرص دوفاستون و آمپول پروژسترون در دوران شیردهی که آیا مجاز هست ؟ممنون میشم راهنمایی کنین
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- لرزیدن پای کودک
سلام کودک دوسال و سه ماهه ای دارم که سومین بار است در خواب پاهایش و دستهایش می لرزد سونو شکم کردم گفتن مشکلی ندارد لطفا راهنمایی ام کنید
- سرفه خلط دار وآبریزش بینی
سلام من دخترم یک ونیم سال دارم میشه شربت ستادین دی سی بهش بدم.سرفه خلط دار بهمراه آبریزش بینی داره
- مدفوع کودک
کودکم ۲۰ ماهه ست روزی یک یا گاهی دو بار شکمش کار میکنه ولی سفت نیست و مدفوعش نرم و شل هست میخواستم بپرسم طبیعیه یا مشکلی هست ؟
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- بلوغ زودرس
سلام .ایا شربت آیروفیکس بلوغ زودرس میاره

