Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۶ماهگی
سلام آقای دکتر امروز دخترم واکسن ۶ ماهگی زد میتونم امشب کامل از شیاف آستامینوفن ۱۲۵ استفاده کنم.مشکلی به وجود نمیاد
- برای رودل کودک یک سال ونیم چی بدم هم میاره بالاهم اسهال بدبووزردرنگ داره
- تشکر
سلام اقای دکتر. وقت شریف شما بخیر . از اینکه جواب سوالات ما را دلسوزانه و با دقت می دهید یک دنیا ممنون هستم.
- بچه 13روزه بندناف جداشده ولی ترشح دارد
- درمان خروسک
باسلام و عرض ادب. آقای دکتر دخترم ۳سالشه دیروز خدمت شما آوردم به خاطر گرفتگی بینی و گرفتگی صدا و سرفه شما اسپری مومتازون و شربت پلارژین و سفیکسیم تجویز کردید سرفه ش بهتر شده ولی گرفتگی صدا هنوز داره آقای دکتر دخترم خروسک گرفته؟چقدر زمان میبره خوب بشه؟چکار دیگه ای باید براش انجام بدم ؟ممنون از پاسخگویی شما
- چشم نوزاد
دخترم یک ساله ونیمه هست همیشه تو سفیدی چشمش لکه خاکستری بوده میخوام ببینم علتش چیه درمان میشه؟
- بستنی
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و نیم هست وزنش کمه جدیدا بستنی خیلی دوست داره روزی ۲ تا می خوره مشکلی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- پسرم۱۰ماهشه ازامروزصبح بالا میاره واسهاله وبی تابی میکنه دبلافاصله بعد از استفراغ حالش بهتر میشه وآروم میگیره.
- پیدانبودن دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر شما چند وقت پیش شربت فارمنتین ۴۵۷ تجویز کرده بودین من از شما خواستم شربت دیگری تجویزکنین چون داروخونه ها نداشتن شما فرمودین شربت ازیترومایسین ۲۰۰ ،الان این شربت هیچ داروخونه ای نداره فقط یه جا داره ازیترومایسین ۱۰۰ ایا میتونم بگیرم؟؟ ۳ سالشه و وزنش ۱۴ کیلویه چه طورباید بهش بدم؟؟؟
- گرفتگی بینی
سلام.اقای دکتر.پسر 8 ساله ام .گرفتگی بینی داشت.لوزه ی سوم رو عمل کردیم.ولی همچنان گرفتگی بینی دارد.خیلی اذیت میشه.چیکارکنیم
- بی اختیاریادرار
سلام وقت بخیر پسر من ۵سالشه و هنوز دستشویی خودش نکیره و نمیگه ک دستشویی داره و ما بژور میبریمش و شبها هم شب ادراری داره لطفا راهنمایی کنید
- کرم ایروکس
سلام اقای دکتر کرم ایروکس برا اگزما نوزاد پنج ماهه خوبه نظر شما چیه.با تشکر.
- تكرار سوال
سلام اقاي دكتر، وقت شما بخير باشه. من درباره ي بند ناف نوزادم سوال كردم، تو سايت نوشته كه پاسخ داده شد. اما من پاسخی نمیبینم. میشه لطفا دوباره پاسخ دهید من سوالم را مجددا کپی میکنم اینجا سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. اقاي دكتر نوزاد من ده روز سن دارد. و بند نافش هنوز نيفتاده. ميشه بفرماييد تا كي زمان ميبره براي افتادن.
من براي اينكه زخم بند نافش خيس نخوره و زودتر خشك بشه بيفته، هنوز حمومش نكردم.
متشكرم از شما براي وقتي كه ميگذاريد - کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- سلام اقای دکتر دخترم 8ماهه هست با وزن 7/300چقد سیتیریزین بدم برا سرفه و عطسش
- علایم دندان در آوردن کودک
- گریه کردن دخترم
سلام نوزادم تازه واکسن شیش ماهگیشو زدم هی تو خواب از اون روز ب بعد نیم ساعت نیم ساعت گریه میکنه شیرش میدم گولو بهش میدم ولی باز نیم ساعت دیگه شرو میکنه گریه کردن دندون اصلا در نیورده
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- شیرمادر
سلام دکتر دخترم 2ماه و نیمشه تا الان بهش شیر خشک دادم شیر خودمو نمیخورد الان سینه رو میگیره ولی دیگه شیر نمیاد کپسول شیر افزا خریدم چ راهکاری برای اومدن شیر دارید؟

