Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام اقای دکتر بچه شش ماهه چقدر از واکسن آنفولامزا رو باید بزنه؟و یکبار کافیه؟
- در رابطه با کودکان
کسی که در کودکی روی مصرف نکرده باشه میتونه در ۱۹ سال مصرف کنه و قدش بلند بشه
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- زخم دهان
با سلام وقتتون بخیر پسر 10 ساله ام دهنش مدام آفت می زنه یا ویروسی میشه. البته خیلی هم استرسی و هیجانی می شه دقیقا بعد از هیجاناتش دهنش درگیره گهگاهی سردرد روزانه داره که بخوابه خوب میشه و گاهی هم میگه دور نافش درد میکنه. یک سری ازمایش هم دادیم که متخصص بیماری های دهان نوشت crp مثبت شده و mcv80 و mch 26 شده. متخصص دهان براش نیستاتین و دهانشویه کلروهگزیدین نوشته آیا با توجه به اینکه بعد از خوب شدن دو سه روز بعد درگیر می شه استفاده مداوم از اینها ضرری نداره. و سوال دوم ارتباطی بین سردردها و درد دور ناف و زخم دهانی وجود دارد یا نه؟ سوال سوم ام اینکه برای پیگیرهای بعدی به چه پزشکی مراجعه کنیم ممنون از راهنمایی تون
- دونه قرمز
سلام آقای دکتر دخترمن ۹ماهشه و حدود ۷ماهگی دونه ای زیر بغلش ک واکسن ب ث ژ زدن مساهده کردم ولی هنوز اون دونه هست و قرمزه زیر سینه اش.آسا باید ب پزشک مراجعه کنم
- شربت سفیکسیم
با سلام. پزشک اوکسی کلاو دادن اسهال شد پسرم.شربت کلاسید داد بالا میاره. سفکسیم 100 دادن باید استفاده کنیم فکر میکنم اسهال بشوند.نظرتون رو میخواستم.سرما خورده پسرم.ممنونم.
- قطره ویتان
سلام اقای دکترپسرم 9ماه هستش داروخانه بهم قطره ی ویتان دادن آیا جایگزین آهن هست؟ اگربایدآهن بدم چ آهنی توصیه میکنین وچندقطره ......؟ قطره ی ویتان وآهن خوبه باهم بدم هرکدوم چندقطره ؟؟؟ ممنون میشم جوابگو باشین
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه. الرزی به پروتئین گاوی داره شیرخشک آپتامیل پپتی ۳ میدم.بازم همین شیر رو ادامه بدم یا شیر معمولی امتحان کنم؟ چه شیری بدم بهش؟
- تورم لوزه
سلام پسرم ۷سال دارد ولوزها بزرگ شدن که صداش تعقیر وشب خرخر میکنه الان سفکسیم ۱۰۰ دادیم که ۴روزه تمام ش کرده دکتر داروخانه گفته باید ۷روز بخوره یکی دیگر گرفتیم راهنمای کنید ممنون میشم
- مدفوع کودک
سلام دخترم سه سالشه مدفوعش هنوز مثل موقعی که پنج شش ماهه بود اونطوره از شیرم جدا کردم دیگ شیر نمیخوره ولی درس نشده نگرانم و اینکه اسهال زیاد میکنه
- بی اشتهایی
سلام پسربچه ۳ونیم ساله خیلی کم اشتهاست وآزمایش ازش گرفتم کم خونی داشت چند دوره شربت زینک و فوروگلوبین دادم که باز علاعم کم خونی داره و ناخن پاهاش شکننده است آیا باز شربت ویتامین بهش بدم ممنون از راهنماییتون
- کم کاری تیروئید
با سلام و وقت بخیر اگر کم کاری خفیف کودک تا شش ماهگی تشخیص داده نشود و کودک قرص لووتیروکسین نخورد باعث عقب ماندگی کودک میشود؟
- دونه های قرمز
باسلام سه روز هست که دختر۴ساله م تب ولرز واستفراغ داشته ودارو ب ای درمان اسهال واستفراغوهمچنین شربت بروفن وسرماخکردگی خورده امروز بعداز کنترل شدن تب واسهال واستفراغ روی انگشتان دستش دونه های قرمز زده که خیلی خارش داره.ورمانش چی هست؟ممنون
- سلام بچه های فاویسم میتوانند ازشربت کلارژن کیدزاستفاده کنند
- واکسن 4 ماهگی
سلام آقای دکتر واکسن 4 ماهگی رو میشه یک روز زودتر زد؟
- ابله مرغان
اقای دکتر سلام من از وقتی جوش آبله دراومده چندروز حساب کنم پیش بچه هام نرم چهارماهه هستن امروز امروز ۵روز هست ممنونم
- سلام نوزاد دختر ۹ ماهه من سینه هاش برجسته هست آیا مشکل غدد داره
- فاویسم
سلام پسرم۴ سالشه نزدیک ۲هفته پیش فاویسم داشت بیمارستان بستری بود الان یه کم سرماخورده ایا شریت سرماخورگی براش ضرر نداره ؟

