Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ کودک۸ماهه
با سلام دختر ۸ماهه دارم از صبح فقط استفراغ میکنه یعنی از صبح هر ساعت ۳تا۴بار پس میاره میتونم بهش شربت اندامین بدم ممنون میشم جواب بفرمایید
- امیکرون
سلام دکتر من چند روزه ک بی حال و بی اشتها حالت تهوع و گلو درد دارم ی جورایی علائم امیکرون رو دارم و بچه یک ساله دارم،الان میتونم با این شرایط بهش شیر بدم و پیش خودم باشه یا شیر خشک بدم و از خودم دورش کنم ممنونم
- افتادن ازتخت
سلامآقای دکتر نوزاد 6ماهه ای دارم که از روی تخت افتاده چه کار کنم؟
- زور زدن نوزاد
با سلام واحترام. نوزاد پسر من ۵۰ روزه است و خیلی بیش از حد زور میزند و از شیر خشک تغذیه میکند.ما ایران نیستیم و متاسفانه زیاد به دکتر دسترسی نداریم
- دختر بچه نوزاد یک ماهه نفخ داره
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای کودک هفت ساله با وزن ۳۰ کیلو
سلام میزان مصرف سفکسیم صد برای کودک هفت ساله با وزن سی کیلو
- درجه نرمال زردی
سلام درجه نرمال زردی طبیعی برای نوزاد ۱۷ روزه طبیعی که بزن ۳۸۰۰ بصورت طبیعی در هفته چهلم بدنیا اومده چند باید باشه؟آیا درسته که میگن تا ۱۴ درجه طبیعیه؟
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- سوزش ادرار
باسلام دختر26ماهه ای دارم امروز عصر تا الان ک ساعت ده شبه چند مرتبه ک اداره ریخته موقع اداره کردن گریه میکنه .تب نداره.ناحیه تناسلی قرمز نیست .فقط دیشب دیدم ک یه مقدار ناحیه تناسلیش ملتهبه پمادتریامسینولون ان.ان.زدم لطفا راهنمایی کنید
- بیماری کودک
پسرم ۱۱ماهشه یک مدته اسهاله سرماخوردگی هم داره شدید سینه ش عفونت کرده .دارو که مصرف میکرد بهتر نمی شد کویزان و ایورامی میخورد منم از پریروز داروهاش و قطع کردم گفتم شاید اسهالیش بهتر بشه ولی نشد الانم هنوز سرفه و اب ریزش بینی داره و اسهالم هست
- سرفه کودکم
از چهارشنبه قبل پسر ۶ ساله دچار خارش گلو و گرفتگی بینی و تک سرفه شد والبته حدود ۳ هفته پیش هم دچار آنفولانزا شده بود که خوب شد،حال که امروز شنبه دچار احتقان بینی شدید و آبریزش بینی و سرفه های شدید که در خواب هم میاد سراغش
- سلام دکتر نوه من ازجمعه شروع کرده بیتابی میکنه دیشب بردند دکتر گفته گوشش وگلوش متورمه اموکسیسیلین داده اکثرا خوابه ایاطبیعیه ممنون
- يبوست
باريم انماخطرناک نيست
- سرماخوردگی
سلام بچم 8ماهشه داره سرماخوردگی میگیره امروزتب داشت ولی باپاشویه وقطره پاراکیدتبشوپایین اوردم درضمن ازداروهای سرماخوردگی کوریزان کودکان و5سی سی دادم قطره پدی لاکت وصبح دادم ازیترومایسین 100 و3سی سی دادم وسیتریزین هم 3 سیس سی دادم درضمن 2 بارسرفه ی خشک کرده عطسه هم نمیکنه
- سرفه های خشک
پسرم ۷سالش هست ۳ شب تب ویروسی داشت و بعدش سرفهدهای خشک داره شربت پلارژن و سرماخوردگی کوریزان دکتر داد ولی سرفه ها خیلی اذیتش میکنه ۵ روز هست و قبلشم سرفه های خلطی داشت ک دکتر براش کواموکسی کلاو نوشت
- سلام خسته نباشید
سلام پسرمن الان 17ماهش ازوقتی که بدنیااومده مدفوعش زیاده روزی شش هفت بار بیرون روی داره شل دستشویی میکنه شیرخشک میخوره اول نان 1بهش دادم ..هفت ماه به بعد آپتامیل 2.یکسال بع بعد سوپرامیل 3اونم باتجویز پزشک ولی اصلا تغییری نکرده وزنشم 9کیلو و400گرمه دکترگوارش بردم هرنوع آزمایشی که لازم بودمبراش انجام دادن تا آزمایش تست عرق هم گرفتن ازش خداروشکرسالم بود همچی ولی هیچ فرقی نکرده ..شیرخشکو الان قطع کردم روزی دوباربهش میدم یکم کم شده بیرون رویش میخواستم ببینم آ ال بهش بدم خوبه یان ممنون میشم راهنمایی کنید
- گریه نوزاد
سلام دکتر دختر من دو روزه وارد سه ماهگیش شده و شدیدددددن گریه میکنه و زور میده و دستو پاهاشو جم میکنه و صورتش و ابروهاش قرمز میشه و فقط وقتی داخل پتو تابش میدییم ارومه حیلی نگرانشیم هر چقدم دکتر بردیمو دارو داده بی تاثیر بوده
- سلام پسرم ۲۰روزش سرما خورده سرفه عطسه میکنه وبینیش گرفته چی بدم خوب بشه
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم

