Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا بودن گلبول سفید
سلام بالا بودن گلبول سفید در کودکان نشانه چیست؟از دخترم که ۸سالشه چکاب گرفتیم گفتن گلبول سفیدش بالاست دوهفته قبل از آزمایش سرماخوردگی داشت جواب آزمایش متیونه ازتاثیرات دارو باشه؟ ممنون میشم جواب بدین
- سلام نوزادم یک ماهونیمه هستش چندروزه صورتش وپیشانیش جوش زده وقرمزهست جوشا دلیلش چیه شیرخشگ آپتامیل پپتی جونیوربهش میدم درکنارشیرخوردم
- آرامش در خواب
سلام پسر سه سال و سه ماهه دارم از ساعت ۹ شب تاد۷ صبح که می خوابه ۳ الی ۴ دفعه از خواب بیدار می شه. بنظرتون عادی هست ؟ خواب ظهر هم نداره .شب که بیدار می شه ازش می پرسم جایت درد می کنه می گه نه . می گم گرسنه ای می گه نه
- سلام کودک یک ساله دارم که چند روزی اسهال و آبریزش بینی دارد و از دیروز تب میکند ممکن است از دندان هایش باشد ید بیماری ویروسی در چه صورتی باید چرک خشک کن و به چه مقدار به کودکم بدهم
- شربت دیفن
سلام من دخترم سه ماهه میخام ببرم آتلیه اصلا خواب ندارم اگه بهش شربت دیفن بدم ضررداده .اگه بخوام بدم چند سی سی بدم و اینکه ضررنداره
- دمر
باسلام و خسته نباشید علت غلت خوردن کودک یکساله در خواب چیه و اینکه همش روی پهلو میخوابونمش ولی غلت میره که دمر بخوابه ممنون.
- دیدن خون در مدفوع
سلام. پسر ۱۹ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره. امروز بعد از مدت ها دوباره خون تو مدفوعش بود. یعنی باز بخاطر آلرژی هست؟ چکار کنم؟
- سرما خوردگی شدید نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ام سرفه های شدید خلطی دارد همراه با خس خس سینه ،به دکتر دسترسی ندارم چ نوع شربتی میتونم بهش بدم ؟از قطره ی بینی و دستگاه بخور هم استفاده میکنم
- تب واسهالی
بچهام ۴ ماهه هس از دیروز تب و اسهالی داره و کم اشتها شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- گرفتگی بینی
سلام نوزاد بیست روزه دارم ازدیشب هرچی شیر میخوره بالا میاره وحالت تهوع داره گرفتگی بینی نداره ولی نمیتونه راحت ازبینی نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- سلام اقای دکتر دخترم 13سالش هست بردمش دکتر گفته انفولانزا گرفته برا سرفه هاش چی بهش بدم بد جور سرفه میکنه و استخون درد داره
- ایا قطره پدی لاکت برای نوزادان فاویسم ً ضرر دارد یا نه
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- کبودی
سلام دختر چهل ودو روزشه از موقع تولد در هنگام عاروق زدن کار کردن شکم وخارج شدن باد شکم گریه زیاد همراه بادرد داشت وسرخ میشد، امروز تب داشت سریع بالا رفت چون از صبح شیر کم میخورد روی ۳۸/۴ رفت خیلی ترسیدم یک شیاف ۱۲۵ استامینوفن براش گذاشت تا شیاف خواست عمل کند تبش تا ۳۹ هم رفت بعد شکمش کار کرد تمیزش کردم شیر هم خورد موقع عارق زدم زیاد گریه وزور زدن داشت عاروق زد اما دست وپاهاش سرد شد وکبود شد انگار خون جمع شده بود وهمچنان سرد بود بعد از نیم ساعت که اروم شد سرش وشکمش شروع به گرم شدن کرد ودرجه تی گذاشتم ۳۸/۷ بود قره استامینوفن نه قطره دادم بهش ودوباره تا اثر کند تا ۳۹درجه هم رفت اما بعد پایین امد اما رنگ دست وپاها طبیعی شد ودماش به حالت طبیعی برگشت ممنون میشم راهنمایی بفرمایید علت رو توضیح بدید
- تغذیه کودکان
با سلام دختر15ماه،دارم با وزن9/200.توی نمودار زشدش افت وزت داره.چیکار کنم وزن نمیگیره.و کم اشتهاس.یا مکمل نوتریدرینک براش خوبه؟چه مقدار بدم.میشع با ماست قاطی کنم بدم.پودرش بهتر
- زبنک
درود خسته نباشید ، پسرم کارن ۵ سالش هست از مراجعین شما هستن وزنش ۱۶ کیلو هست لطف میکنید یه شربت زینک خارجی خوب معرفی کنید ، ممنونم که با حوصله جواب ما رو میدین.
- بهترین متخصص چشم کودک
با سلام و احترام آقای دکتر چند سالگی دخترم رو باید ببرم چکاپ چشم واسه تنبلی و ... و یه دکتر توی رشت بهم معرفی میکنید دخترم ۳سال و هشت ماهشه
- سلام بچه های فاویسم میتوانند ازشربت کلارژن کیدزاستفاده کنند
- استفراغ نوزاد
سلام دخترم واکسن چهار ماهگی زده تا شب خوب بود ولی شب بعد از شیر بالا میاره واستفراغ میکنه ولی تب نداره چکار باید بکنیم؟

