Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ براب کودک ۹ سال
باسلام پسرم ۹ سال هست.سرفه های خلطی داره چند روز سرفه خشک داشت و دیفن هدرامین کمپاند بهش دادم الان سرفهای خلطی شده.سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ رو خریدم چه مقدار بهش بدم؟ پسرم ۲۴ کیلو هست.. لطفا بهم اندازه مصرف با قاشق رو بگید چون پیمانه ندارم ممنون
- مشکل مدفوع
بچه ام مشکل مدفوع دار در روز هفت هشت بار دستشوی میره هربار یه ذره داره اونم با ناراحتی.
- یبوستکودک
سلام پسر یک ساله دارم که ازوقتی غذا میخوره دچار یبوست شده دکتر بردم دارو ندادن گفتن آب وگوجه وانجیر بده ولی خوب نشد هر سه روز دست وشویی میکرد اونم با جیغ، دوباره دکتر بردم قطره پدی لاکت دادن بازم الان دوماهه مصرف میکنه هرروز جیغ میزنه گاهی اوقاتم خون در مدفوعش
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- عرق
سلام وقت بخیر.پسرم 22ماهشه .موقعی ک میخوابه سرش عرق میکنه.بیشتر قسمتی ک روی بالش یاتشک..واون قسمت خیس میشه بدنش خشک فقط سر..دلیلش چی میتونه باشه..تشکر
- سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۵ ساله با وزن ۱۶ کیلو چقدر باید باشد
- سلام دختر من ۲سالودوماه است سرفه شدید داره وبعد نفس میکشه میخواستم ببینم پودر سفیکسیم ۱۰۰ چند سیسی بدم بهش ممنون میشم جواب بدید
زیاد سرفه میکنه بعد هم نفس میکشه چند سیسی باید بهش پودر سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟ ممنون میشم جواب بدید
- دارو
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴۷ روزه هستش سوراخ قلب داره و فاویسم هم هستش دلدرد داشت شما گفتید قطره colicezبدم گرفتم و دادم خیلی بهتر شده دوتا سوال چند ساعته باید بدم و اینکه اون قطره بایو لاکت رو هم هرشب پنج قطره میدم بهش بدم یا قطع کنم و همینطور شربت دومتیدون رو هم بدم یا قطع کنم و اینکه قطره و پماد چشم رو گفتید زدم عفونت کمتر شده فقط التهاب زیاد داره و یک چشمش کوچیکتر شده نیازه به چشم پزشک نشون بدم یا این دارو رو ادامه بدم
- بیماری پادرد کودک چهار ساله
سلام کودک من باقلا ای پیش از بستری شدن در بیمارستان پادرد داشت الان هم بعداز یک ماه پادرد ش بیشتر شده ایا ربطی به بیماری باقلا دارد ؟
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- دخترمن۳سالشه ۳روزتب داره همش استامینوفن میدم بهش باشیاف خوبه نمیشه
- تهوع
سلام اقا دکتر دخترم۳ سال و ۵ ماهشه دیشب از ساعت ۳ تا۶صبح۱۳ بار بالاآورد دکتر بردم بهش سرم و امپول ضد تهوع تزریق کرد که خدا روشکر تهوع خوب شد البته شربت هم بهش داد که قبل نیم ساعت قبل غذا بهش میدم الان مدام دل درد داره چ دارویی بهش بدم؟
- بیسکویت مادر
باسلام پسر من نه ماهش روزی دو بار بیسکویت مادر بهش میدم میان وعده مشکلی پیش نمیاد
- بی میلی کودکم ونخوردن شیر
سلام به کودک 9ماهه ام هر شیرخشکی میدم روی وزنش اصلا تاثیری نداره آیا میشه از شیرخشک شماره 1که چربتره برای وزن گیریش استفاده کنم؟؟؟
- مالیدن چشم وبینی
باسلام اقای دکتر پسرم نه ماهشه هی چشاشو وبینیشو میماله از چی میتونه باشه
- تکرر ادرار
سلام خدمت شما پسرم ۳ونیمشه پریروز عصر هر دو دقه دستشویی میره هر بار چن قطره.تااینکه آخر شب هندوانه خورد دیگ دستشویی نرف روز بعدش کمتر شد دستشوییاش امروز چن بار رفته اولش ادرارش زیاده بعد دودقیقه دوباره میگه دستشویی دارم و خیلی کم میاد میخاسم ببینم مشکل از کم آبیه بدنشه یا عفونت گرفته
- ویتامین ا د
سبلام ببخشید من یک نوزاد بیستو هشت روزه دارم ما اشتباهی قطره ویتامین اد رو اشتباهی بهش دادیم یعنی بجای 25 قطره هفتاد قطره دادیم فکر میکنید عوارضش رو بچه زیاد بوده
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزاد من یک هفته ی دیگر هفت ماهش تمام میشود ومن از روز اول هفت ماهگی غذای کمکی او را شروع کرده ام ایا به غیر از صبحانه و شام میتوانم یک وعده هم میوه به او بدهم یا آب میوه بهتراست چه آب میوه ای ( با تشکر.؟
- التهاب واژن کودک
سلام آقای دکتر دختر من ۳سال و ۸ ماهش وقتی میبرمش حمام و با شامپو بچه آلت تناسلیشا میشورم خیلی گریه میکنه و میگه میسوزه چیکار کنم؟
- گلبول سفید خون کودکان
سلام آیا زیاد بودن گلبول سفید قطعآمیتواند دلیل سرطان باشد

