Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه ریزریز
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه ۱۱کیلو حالش خوب بودشب یدفه تب شدیدکردقطره بهش دادیم و شیاف گذاشتیم الان تبش اومد پایین ..ولی اقای دکترکل بدنش دانه های ریز زده اولش میخاره بعددانه های ریزمیرنه علت دانه ریزچی میتونه باشه خبلی نگرانم ممنونم.
- سلام خسته نباشید پسرمن دوماه دیگه تولد۳سالگیش دوتاازناخونای دستش ناخون انگشت پاشم داره میفته من چیکارکنم ببرمش چکاب!
- اسهال
- ختنه
درموردبیرون نیامدن آلت تناسلی پسر۴ ساله ام که۱۵روزه ختنه کردم پیش دکتربردم بادست اون دستکاری کروکر مدیلن رادادهرروزبعدسه بارشستوبزنماماهنوزدرست نشده لطفا راهنمایی ام کنیدباتشکر.
- مصرف شیاف برای تب
پسرم۲/۵ ساله تب ۳۸ درجه داشته ودکتر بهش شیاف ۳۲۵ داده که گفت ۲سومشو استفاده کنم هر ۶ ساعت این دوز درسته؟
- رفلاكس معده
با سلام ميخواستم بپرسم كمبود وزن نوزاد رفلاكسي جبران ميشود؟؟و اينكه چه زماني بهبود كامل پيدا ميكنند
- فاویسم
سلام آقای دکتر شربت لیپوزوفر برای فاویسم ضررداره ؟پسرم ۶سالشه یکیش هم ۱۲سالش میتونم به دو تا شونم بدم؟؟
- خطر اسکن هسته ای تیروئید در شیردهی
با سلام شیردادان و بغل کردن بچه 1ساله بعد از اسکن تیروئید چند ساعت باید فاصله داشته باشه؟
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو
- پرخاشگری
دخترم.خیلی.پرخاشگره ۲سالشه چجوری باهاش رفتار کنم که دست ازین کاراش برداره
- سلام دخترم 6ماهشه به خاطر دندون در اوردن خیلی بیقراری میکنه جوری که اصلا شبا نمیخابه میتونم شبها موقع خاب نصف قطره چکون قطره استامینوفن بهش بدم
سلام دخترم یک سالشه همیشه پشت گردنشو چنگ میندازه دکترم بردمش خوب نشد
- سلام آقای دکترخسته نباشید،دخترم ۴سالشه هرازگاهی میگه دلم دردمیکنه شدیدنیس درحدی که فقط میگه دلم دردمیکنه چی بهش بدم خوبه؟
- اطفال
سلام دکتر خسته نباشید خواهر من ۳ سالشه یک باکلفن ۱۰ خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید مطب تو این ایام باز هست؟ من پسرم 16ماهشه از دیروز سرماخورده آب ریزش بینی داره سرفه و عطسه هم گهگاه میکنه دیشب هم کمی تب داشت باید بیارم ویزیت بشه یا داروی خاصی میتونم بهش بدم که بهتر بشه البته دیشب و امروز صبح بهش شربت آستامینوفن دادم
- آبسه
سلام کپسول مفنامیک اسید برای کودک ۸ ساله چه مقدار است؟
- شربت مناسب سرماخوردگی
سلام.اقای دکتر شربت سرماخوردگی کوریزان برای بچه ۱۶ ماهه قابل استفاده است؟؟ تائید میفرمایید؟ مقدار مصرفش چقدره؟؟ با تشکر
- کوبیدن سر
سلام آقای دکتر خیلی ممنون که بی چشم داشت پاسخ گوی مادران هستید خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه سوالم اینه کودک ۱۴ ماهه دارم که وقتی عصبی می شه یا بهانه چیزی و میگیره سرشو می کوبه دیوار یا پشتی صندلی غذاش بعد از اینکه جوابش بدیم ساکت میشه آیا علامت خطرناکه؟
- باسلام آزیروسین ۲۰۰ برا دختر۶ سالم که فقط ازناحیه شکم تب داره خوبه استفاده ان با شربت کوریزان تداخل داره
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون

