Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو ۶۲۵ برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن
- ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- خس خس سینه و تب
سلام
پسر 1 سالم دو روز است که سینه اش خس خس میکند و تب دارد ولی آبریزش بینی و یا کیپ شدن و هیچ علایم دیگر سرماخوردگی را ندارد. آیا سرما خورده یا چیزه دیگری هست؟ - شربت امتین
سلام من پیش یه متخصص اطفال مراجعه کردم برای بیخوابی های شب پسرم دکتر شربت امتین(کیتوفین) روتجویز کردن نگرانم این دارو برای الژی بکارمیره برای بیخوابی بچه ضرر نداشته باشه. از وقتی بهش دادم شبها خوب میخوابه اشتهاشم زیاد شده به نظرتون ادامه بدم یاقطع کنم مصرف دارو رو
- شنا در استخر برای پسر بچه ها
سلام و وقت بخیر آیا استخر و شنا برای پسر بچه هایی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده اند ضرر داره؟ شنیدم بخاطر گرم بودن آب استخر بیضه هاشون کوچک میمونه و اختلال در تولید اسپرم ایجاد میکنه. آیا صحت داره؟ ممنون 🙏
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- تب و بالا اوردن
سلام خسته نباشین دخترم23 ماهشه یه شب تو خواب 4و5 باری بالا اورد از ظهرش تب کرد ولی بالا نیاورد دیگه بردم دکتر بهش شربت لوپراکس100 دادن بعد الان با امروز دو روز میشه هر 12ساعت 5 سی سی میدم امروز کلا بیحال هست و همش میگه لالا چکار کنم چیزی هم نمیخوره
- هیدروکسی زین و سر درد سر درد
سلام دخترم ۵.۵ سالشه یک ساله شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو روز در میان ۵ میل .به خاطر دونه های صورتی روی بدنش که خارش داشتن الان سر درد و سر گیجه داره و دکتر اطفال گفت هیدروکسی زین رو قطع کن و دیفن هیدرامین بده در حالیکه دکتر آلرژی گفت هیچ وقت ناگهانی شربت هیدروکسی زین رو قطع نکن چون علائمش شدید تر بر میگرده . اگه بخوام صبر کنم تا چند روز دیگه که دکتر آلرژی بیاد که زمان مصرف هیدروکسی زین میگذره امشب باید بخوره. چیکار کنم
- ریفلاکس معده
دخترم ۵سالشه و دوماه ریفلاکس پیدا کرده در حدی که در روز ممکنه یکبار تک سرفه کنه که میاد تو دهنش یک ماه فاموتیدین خورد خوب نشد ویک ماه هم اکتاپ۲۰خورد خوب شد ولی قرصش که تموم شده دوباره اومد توی دهنش حالا باید چکار کنم
- شربت سیتریزین
سلام شربت سیتریزین برای بچه و بزرگسال فرق میکنه؟من شربت سبتریزین ۵میلی گرم گرفتم ولی روش ننوشته برای کودکان و اینکه سیتریزین رو به بچه ۵ساله هر چند ساعت چند سی سی باید بدیم؟
- مدفوع
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم سه سالشه مدفوعش خیلی سفته چی بدم بهتره واسش
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- تب
سلام خسته نباشید پسره ۱۵ماهه م حدود بیست روزی که اسهال شدید داشت واواخر اسهالیش دو روز تب میکرد که ی مدت کوتاه بهتر شد حالش دکتر هم بردمش الان بازبعداز سه روز بازم تب میکنه و بیقراره سرفه نمیکنه ولی خلط داخل گلوشه بهش استامینوفن و چند دوره هم دیفن هدرامین داده م بهتر نشده و لثه ش هم یکم سفت و متورم شده راهنماییم کنید چیکارش کنم و چه دارویی بهش بدم
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو روز دیگه یکسالش میشه همیشه سرما میخوره خلط پشت گلو هم داره چندشب خرخر میکنه ببنیش انگار کیپ میشه نمیتونه خوب بخوابه نفس بکشه طرف راست گلوش غده اندازه ی بند انگشت هم پیدا کرده میترسم لوزه داشته باشه یا پیدا کنه ممنون میشم راهنمایی بفرماید چه دارویی میتونم بهش بدم .با وجود سرما خوردگی مشکلی نداره واکسن یکسالگیشو بزنم باتشکر از شما
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- علایم اتیسم
با سلام پسری ۲۳ ماهه که فقط ۴ کلمه حرف میزند، ۱۶ ماهگی راه افتاد، وقتی اسمش را صدا میکنیم همیشه به اسمش واکنش انی نمیدهد، موقع خونگیری از دستش هیچ دردی حس نمیکند، بازی موبایل کودک را عالی انجام میدهد، شنوایی خوبی دارد، ارتباط چشمی متوسط دارد و بد نیست، گوجه فرنگی بسیار میخورد، ایا اتیسم دارد؟
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- دوز مصرف دارو
آموکسی کلاو ۴۵۷ برای دختر ۹ ساله چقدر بدم

