Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش
سلام وقت بخیر پسر۵ ساله دارم حدود دو ماهه جوش روی بینیش زده پمادتتراسایکلین هم زدم ولی خوب نمیشه دارویی باید استفاده کنه و یا دکتر پوست ببرم؟
- وزن
باسلام بچه من دوسالگی وزنش ده وپانصد وقدش ۸۲ بر حسب حرف بهداشت البته بچه من چند ماه اخر فقط شیر خودمو میخورد ولی الان حدود ۴۰ روز از دو ساگیش میگذره وزنش با یازده و چهارصد رسیده به نظر شما خوبه
- عفونتگلو
سلامآقایدکترمندخترمزودرس8ماههبهدنیا امدهوقتیمتولدشدریههاشکاملنشدهبودیک هفتهبستریشدوالاندخترم8سالشازوقتی کهمتولدشدهبایکسرماخوردگیسادهریههاش عفونتمیکنهالانبازسرماخوردهسرفه میکنهاستفراغمیکنهچهداروییبدهمخوبه. باتشکر
- فلوپد
- درد سر سینه
دختر هشت ساله دارم که مادرش زمان حمام دادن بهش میگه دخترمون درد در مکان پستان دارد و حالت سفتی دارد آیا عادی هستش برای دختر هشت ساله
- نفخ کودک یک ساله
باسلام.دخترم ۱۴ ماهشه آلرژی غذایی داره و دارویی ضدتشنج مصرف میکنه..شیرخشک ببلاک ای آر از نوزادی میخوره.رفلاکس پنهان داره...شبا تو خواب با گریه بیدارمیشه زور میزنه تا باد شکمش خالی بشه.ب موادی که آلرژی داره نفخ میکنه و من نمیتونم بفهمم که چیا براش مضره چون ب همه چی آلرژی داره.یه داروی ضدنفخ میشه تجویز کنید برای کودک ۱۴ ماهه با وزن ۱۴ کیلو
- وزن کم@
دکتر دخترم ۱۱ماهشه و وزن تولد۳۶۰۰ الانم ۸کیلوعه (قدش ۷۱سانت و دورسرش ۴۳سانت در ده ماهگی بوده )لاغر وضعیفه ۴ماه کامل شیرمادر خورده و ببعد تا ۶ماهگی کمکی شیرخشک نان واز ۶ماه کامل شیرخشک خورده نان۲ چیکار کنم چی بهش بدم وزنش خوب بشه خیلی ضعیفه میم پراقالی روزی ۵سیسی میدم چند روزیه و نیوهم خوراکی دکتر ۱۰تا داده دستود خوردنش چیه؟ وشما پیشنهادتون چیه که اوکی،شه لاغریش؟
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰۰. برای کودک ۱۳ کاهه
کودک ۱۳ ماهه قد ۷۶ وزن ۸ کیلو ۸۰۰ گرم کودک ۳۳هفته به دنیا آمده در حاضر سرفه خلط دار و آبریزش بینی دارد
- خون مردگی آلت
سلام امروز تو حمام یه اتفاقی،افتاد آلت پسر دو سالم خون مرده شده نگران شدم ایا احتیاجه دارویی مصرف کنه یا خودش خوب میشه
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره
- پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
- دادن شیرپاستوریزه ب کودک۱۵ماهه
سلام من روزی دوبارشیشه شیرپسر۱۵ماهموپرازشیرپاستوریزه یاشیرمحلی میکنم میخوره گاهی شیرپاستوریزه گاهی شیرمحلی.خواستم بپرسم اشکالی نداره؟؟؟ شیرکم چرب بهتره یاپرچرب ممنون
- مریض
سلام خسته نباشید ، پسرم امروز صب تب داشت ۳۷ بود دوساعتی صبر کردم ببینم میره بالاتر استا بدم یا نه ک اول ۳۷ و ۲ بعد ۳۷ و ۴ شد و شیاف زدم براش ، خیلی بیحال و بی اشتهاس ، یکساعت پیش هم شامی ک دیشب خورده بود و بالا اورد ، صبح هم ک بیدار شده بود یباری دستش گذاشت رو شکمش و گریه کنان اومد سمتم دیگ اونجوری نکرده ، دلیلش چیه ۲ سالش
- نحوه مصرف شربت ستادین دی
دخترم 3ونیم ساله چقدر شربت ستادین دی میتونه مصرف کنن
- یبوست کودک 3 ساله
سلام دختر من 3 سالشه و متاسفانه حدود دو ماه هست که دچار یبوست شدید شده دکتر بردم پودر پیرولاکس داده و تا حدودی سفتی مدفعوش کم شده ولی رنگ مدفوعش همچنان سیاه هست.
- سلام ،برای کودک ۱ساله شربت سفکسیم ۱۰۰چه میزان بایدداده شود؟
بچه ۱۴ ماهه چندسی سی سفکسیم بخوره
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- قطره
سلام واحترام. قطره باکتی ماید وتیرلوز بعدازدرمان چشم کودک مثلن وقتی میریم بیرون برمیگردیم یا بیرون میریم برای شستشومیشه استفاده کردیا فقط دوره درمان!؟

