Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای کودک ۲۰ماهه چقدر مصرف شود
- التهاب بین پا پسر ۲۱ماهه
بین پا و الت تناسلیش التهاب پیدا کرده تب هم داره چه چیزی تجویز میکنید
- دل درد۶ساله
سلام وقت بخیر دختر۶سالم چند روز تب داشت بردمش دکتر گفت ریه ش یکم درگیر شده.. کلاویسیلین ای اس۶۴۳براش نوشتن هر دوازده ساعتی.میخورتش دل درد میگیره ومیاره بالا.واصلا غذا نمیخوره .ممنون میشم راهنمایم کنی
- مدفوع خلطی در دختر یک ساله
دخترم یک سال و دو ماهست اسهال آبکی تب زیاد و استفراغ داشت الان یک هفتست و بهتر شده ولی الان مدفوع خلطی داره و مقعدش زخم شده و موقع اجابت مزاج خیلی اذیت میشه و گریه میکنه مدفوعش همراه با خون هست بعضی مواقع باید چه دارویی بهش بدم ممنون
- دن
سلام ، لطف میکنید دکتر دندانپزشک کودکان معرفی کنید ، ممنون
- رشد نکردن قد کودک
با سلام وخسته نباشید یک پسر یک سال ونه ماه دارم قدش از یک سال وسه ماهگی بلند نشده واصلا پنج ماه است غذا نمی خوره حتی با بازی هم غذا نمی خوره تا به حال پیش سه متخصص بردم وفقط سگشربت اشتها اور دادن مثل راسیب وزینگ گلوکونات وسندوس ولی اصلا فایده نداشته چزن زمان تولد ۳کیلو قد زمان تولد ۵۲وزن الان بچه ۹۵۰۰وقدش ۸۵لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- بوی بد دهان …
سلام آقای دکتر پسر دو ساله دارم از پنج ماهگی وقتی از خواب بیدار میشه خیلی دهنش بوی بد میده دلیلش چی میتونه باشه؟.
- تعداد دفعات زیاد مدفوع
سلام آقای دکتر.پسر ۳ساله من دو هفته است روزی ۴بار دفع مدفوع داره.وزنش ۱۴ونیم هست قبلا روز ی یکبار بود.الان کم اشتهایی هم شده.لطفا راهنمایی بفرمایید
- شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی
سلام آقای دکتر شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی تجویز شده این دو با هم مشکلی نداره؟
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- دوز مصرف اندامین در اطفال
کودک چهار ساله با وزن هفده کیلو چه میزان شربت اندانسترونن برای کنترل اسهال استفراغ مصرف نماید
- شیرخشک
سلام نوزاد تازه متولد شده با وزن۲۶۰۰ شیر مادر نمیخوره از چه شیر خشکی و با چه مقدار استفاده کنیم
- مقدارمصرف شربت
سلام خسته نباشید دکتر عزیز غرض از مزاحمت مقدار مصرف شربت آزیترومایسن 200 رو واسه نوزاد 2سال و چهار ماه چند قاشق چایخوری باید خورده بشه.ممنونم
- رشدکودک
باسلام..دخترم هشت ماه و دوهفتشه وزنش هفت کیلوسیصد..وزن روز تولدش سه کیلونیم بود بم گفتن براساس نموداررشد وزنش کمه...بهش غذا میدم شیرخودمو میخوره روزی سه بار پوشکش خراب میکنه..بنظرتون بخاطر دفع زیادی مدفوعشه که وزن نمیگیره؟؟؟؟
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام وقت به خیر پسرم واکس 18ماهگی را زدم تب شروع شد من استامینوفن دادم نبش بالا میرفت با پاشویی چون استامینوفن دادم گفتم حداقل نیم ساعت بعد خوب نشد شیاف بزنم نزدیک 30چهل دقیقه طول کشید تبش 38خورده ایبود پایین آمد تبش خوابید حدودا نزدیک چهل دقیقه بعد من من اتاق دیگری بودم شوهرم میگفت قبل تو من کنترل کردم دیدم پیشانی سرد من رسیدم سرش دیدم خوابیده بود ولی دستاشو از بالش برده کمی بالا ولی میلرزد صداش کردم خواب بود بغلش کردم دیدم بدنش هم میلرزد آیا تشنج کرده و سوال دوم اینکه بعد از حدودا یک ساعت بغلم بود شیر میخوردتبش37وخور های بود چند ثانیه لرزد صداش کردم با یه صدای جواب داد آیا تشنج کرده ممنونم جواب دهید
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- پارگی داخل دهان لپ
خون نمیاد و پارگی در حد یک سانت هست غذا میخوره میگه سوزش نداره

