Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پیروی ساید برای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟
سلام
شربت پیروی سایدبرای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟ روزانه چند بار؟
- پا کوبیدن کودک در خواب
کودک ۵ ساله م در خواب پا میکوبید علت چیست با تشکر
- میخ.رفتن پای بچه سه ساله
کف پای پسرم دو ماه ونیم پیش میخ رفته بوددراوردیم,بعدش عفونت کرددارومصرف کرد, یکماه راه نمیرفت,بعدش خوب راه میرفت,الان بازحدودیکماه راه که میره کامل پاشوزمین فشارنمیده,درحالی که راحت ازمبل میپره واذیت نمیشه ,عکس رادیوژی هم خوب بودخداروشکر,اقای دکترتاکی کامل خوب میشه؟خیلی کم ورم هم داره
- شیر خوردن
سلام خسته نباشید.من کودکی دارم ۱۱ماهه که رفلکس معده داره و وزنش ۹کیلوبود الان تواین ی ماه دوکیلوکم کرده وشده ۷کیلو ،خیلی بیحاله ،ضعف شدیدی داره ،داروهایی که دادنو بالا میاره ،شیرهمکه بهش میدم بالامیاره جوری شده که هیچ چیزی رونمیخوره وبه شدت وبافشار همروبرمیگردونه ،اگه میشه شما بگین من چیکارکنم.ممنون
- تخم کبوتر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه حرف زدنش خوبه تقریبا کلمات راواضح میگه جمله هم میگه ایا تخم کبوتر برای حرف زدن تاثیر دارد ایاَ ضرر دارد باتشکر ازشما
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
سلام وقت بخیر کودکم شش سالش تب داره داخل خونه ازیترومایسین دارم وزنش ۱۴کیلو هست چقد بهش بدم
- بسته نشدن ملاج سر
دورسرپسرم بزرگه که حدود ۱۷ماهشه ملاج سرش بازه چکارکنم
- خارش
سلام آقای دکتر کودک ۲ماه م، تو خواب اونقدر بینی شو میماله که از خواب بیدار میشه، کنار بینیش چنگ انداخته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- آرامش در خواب
سلام پسر سه سال و سه ماهه دارم از ساعت ۹ شب تاد۷ صبح که می خوابه ۳ الی ۴ دفعه از خواب بیدار می شه. بنظرتون عادی هست ؟ خواب ظهر هم نداره .شب که بیدار می شه ازش می پرسم جایت درد می کنه می گه نه . می گم گرسنه ای می گه نه
- گلو درد کودک ۴ساله
باسلام . بچه من از صبح که بیدار شده همش میگه گلوم درد میکنه . هر چی میخوره میگه گلوم درد میاد میشه لطفا بگید چه دارویی و با چه دزی بهشون بدم ممنونم
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید کودکم ۵ ماه۴روزش هست دکتر پهلوانی قطره Mlm بهش داده ولی به خاطره مزش نمیخوره قبلا هم یه قطره دیگه داده بو خیلی بد مزه بود میشه به جایه این قطره .قطره مولتی سانستول. وliposofer بهش بدم تعمش شکالتی ممنون
- کلدیوم سی
با سلام . پسر من ۱۲ ساله هست قرص کلیدیوم سی چه تعداد میتونه بخوره؟
- مقدار مصرف شربت ازیترمایسین۲۰۰برای کودکان ۵سال
- مصرف ایبوبروفن برای فاویسمی
سلام خسته نباشید پسرم سرما خورده وتب داره .ضمنا فاویسم هم داره ایبوبروفن ضرر نداره مچکرم از پاسخگویی شما
- کودک یک سال و ۴ ماهه دارم و اکنون نیز باردارم …ایا میتونم شیر دادن به کودکم رو به خاطر بارداریم قطع کنم و شیر خشک به او بدم؟
قطع شیر کودک یک سال و ۴ ماهه به واسطه بارداری مجددا آیا جایز است؟ شیر خشک میشه جایگزینش کنم؟ چه مارکی؟
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- عصبی بودن فرزندم و بی اشتهایی
سلان ببخشید من فرزندم خیلی بی اشتهاست با انواع غذاها زود عصبی میشه و خیلی کم حوصله اس شربت آیروفیکس خوبه بهش بدم ؟؟ شنیدم شربت های ویتامین بلوغ زودرس میاره آیا واقعیت داره ؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم لوزه و کمی آسم داره . سرما خورده اولین روز تب کرد و علایمی نداره فقط بینیش کیپ شد میخوام بپرسم کوریزان بدمبا سیتریزین یا پلارژین برای سرماخوردگیش باتوجه به اینکه اسم و الرژی هم داره ؟ برای سرفه چی بدم
- سوءجذب
سلام وقت بخیر..پسر ۲سال و ۲ماه دارم که از یکسال قبل زود به زود دچار اسهال و استفراغ میشد که چندماه قبل اسهال حادگرفت و بعد دفعش کاملا تبدیل به آب شد که با مصرف دارو بهتر شد اما از اون مدت تا الان مدفوعش خیلی شل هس طوری که به کل پوشکش پخش میشه و اینکه وزنش متوقف شده.. یکماه پیش که به متخصص مراجعه کردیم و جواب چکاب کامل و آزمایش مدفوع و ادرارش رو گرفتیم دکتر گفت که کمی آهنش پایین هست و اینکه جذب غذاییش ضعیفه براش شربت زینک خارجی و قطره فولیک اسید و شربت مول ویت تجویز کرد اما تا الان مدفوعش باز شل هس. و تغییری نکرده.. لطفا نظرتون در این باره بگین.. با تشکر

