Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش بهش اندازه یک بند انگشت عسل دادم نگرانم چی میشه الان
سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش ندانسته بهش یک بند انگشت عسل دادم الانم نگرانم چی میشه
- سرما خوردگی
سلام دخترم امروز سرماخورده همش بالا میاره همش تشنش میشه بجز آب هیچی نمی خوره حتی شربت آبم که میخوره بالا میره همجارو کثیف میشه
- شستن شیشه شیر
سلام وقت بخیر اقای دکتر من ندونسته همیشه شیشه شیر دوقلوهام رو ی حالا دوسال دارن با مایع ظرفشویی شستم حالا مطلبی شنیدم که میگن هر چقدر هم شیشه شیر رو ابکشی کنیم مایع از روش پاک نمیشه حالا به شدت نگرانم وافسردگی واضطراب وجودم رو گرفته ونگران سلامتی فرزندانم هستم لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم خیلی میترسم که بچه هام جونشون در خطر باشه خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم خداوند شما وخانواده محترمتان را سالم درپناه خودش حفظ کنه 🙏
- راسیپ
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و شش ماهشه ازمایش دادم کاملا سالمه شربت زینکمیخوره هم برلش تاثیری نداره ۱۲ کیلو وزنشه ولی نهار و شام خوب نمیخوره شربت راسیپ یا ویتامکس خوبه بدم برای اشتها چقدر درروز ؟
- آزيترومايسن ٢٠٠
مقدار مصرف رو دكتر فرمودند فراموش كردم دخترم ١٦ كيلو هست روز اول چند سي سي بدم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست ۱۳/۵ کیلو سرما خورده سرفه های شدید خلط دار تب و استفراغ داره دوبار امپول سفتی هر بار ۱/۲ تزریق شده و هیدروکورتیزون و بتا هر کدوم ۱/۲ و شربت ازیترو ۱۰۰ هیچ تاثیری نداره چه آمپولی تزریق کنم و چه شربتی بدم چنبار دکتر رفته تاثیر نداشته بی زحمت دوز شربت و امپول رو هم لطف کنید بگید بسیار سپاسگزارم
- قرص خوردن
با عرض سلام. آقای دکتر امروز بچه 22 ماهه ام مشغول بازی بود که متوجه شدم دستش قرص باکلفن 10 هست مطمئن نیستم خورده یا نه ولی اگه خورده باشه خطرناکه؟ با این که شک دارم خیلی میترسم خدا رو شکر حالش که خوبه و مثل روزای دیگه هستش
- سلام دهان پسرم برفک زده چیکار کنم که خوب بشه
- گین اپ
سلام اقای دکتر 11 ماه 20روزشه وزن 7کیلو و نیم هست دکتر تغذیه پودر گین اپ تجویز کرد توی اینترنت دیدم نوشته شده بود برا کودکان بالا دو سال هست این پودر ضرر نداره برای زیر دو سال؟؟؟
- سوختگی همیشگی مقعد کودک
سلام دخترم دو سال و چهار ماهشه و چند ماهی هست که با وجود مراقبت های زیاد ، اما باز هم مقعدش قرمز میشه و زود هم خوب میشه.گاهی زیاد و گاهی یکم قرمز میشه . مثلا سه روز در هفته متوجه میشم که همش دست به مقعدش میزنه و قرمز شده و کلافه س .و بعد ۲۴ ساعت یا کمی ببشتر خوب میشه خودش. به خاطر همین شروع کردم به از پوشک گرفتنش.دو ماهه که دارم سعی میکنم از پوشک بگیرمش و پوشکش نکردم و اکثرا هم اجازه میدم بدون شلوار باشه . ولی همچنان مقعدش دچار سوختگی میشه . و در کل همکاری خوبی نداره و طی این دو ماه از پوشک گرفتن داره ناخن هاش رو با دندون میکنده .و من دوماهه که ناخن هاش رو کوتاه نکردم چون نمیزاره که بلند بشن و میجوه . میخواستم راهنماییم کنید که چرا اینقدررر دچار سوختگی در ناحیه مقعد میشه و علت همکاری نکردنش چی میتونه باشه با توجه به اینکه ناخن هاش رو هم میجوه ، آیا به خاطر اون سوختگی ه یا آمادگی نداره ؟میترسم اگه چند ماه دیگه شروع کنم چون یکبار دیگه تلاش بی نتبجه ای داشتم که خیلی رو سرش داد زدیم چون کل خونه رو کثیف کرد.الان باهاش بهتر برخورد میکنیم ولی نمیدونم چرا گاهی توی خونه یا همیششه توی شلوار کارش رو میکنه.لطفا کمک کنید . این ناخن جویدن رو باید چیکار کنم و چرا مقعدش میسوزه همیشه ؟
- گوشت شتر
سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك سال مضر است؟؟؟سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك ساله مضر است؟؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۹سالش هست ..از امروز عصر یهو شروع کرد به سرفه کردن ...حال نداشتن ...بعداز یکی دوساعت تب الانم که نصف شب شده حالت تهوع و تب لطفا بفرمایید چه کار کنم استامینفون...هم دادم ولی تب پایین نیومد
- سلام آقای دکتراست نباشید من کودکم 18ماهش سیب زمینی بانشاسته ذرت قاطی کردم براش سرخ کردم خورد آیا اشکالی نداره ممنون اگه زودتر آب بدین
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۱۸ ماهشه الان تقریبا ۱۵ ساعته ادرار نکرده چیکار کنم؟
- مطب کی بازه؟
کی آقای دکتر تشریف می آورند؟
- میزان غذای لازمبرای رشد قد و وزن
سلام آقای دکتز دختر یکسالو چهار ماهه ای دارم اول اینکه غذاش رو فقط میکس میخوره دوم مقدار کم میخوره چند وعده باید بجز شیر مادر غذا بدم بهش که رشد خوبی دلشته باشه
- سلام آقای دکتر دخترم تصادف کرده دکتر ها میگن قسمت پایینی ریه انگار جمع شده الآنم سفرهای شدید با خلط داره هر کاری می کنم سرفه اش خوب نمیشه چی باید بهش بدم سرفه اش قطع بشه
- زمان
سلام وقت بخیر.بچم یک ونیم سالشه دایم براشیرخوردن بهم میچسبه..شربت آهن.مولتی ویتامین وکلسیم بهش میدم چقدرفاصله با غذا یا شیرخوردنش بایدباشه ک جذب بشن؟
- آزمایش ادرار
سلام ببخشید آزمایش دخترمه WBC 1-2 RBC 0-1 EP.Cell 1-2 mucus ( + ) PH 5 SPECIFIC 1025 بقیه منفی REsulte No growth جواب آزمایشش چجوریه ممنون
- شیرخشک
ببخشید آقای دکتر یعنی از یکسالگی به بعد اگه بخام کلا بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم براش سنگین نیست؟بچه من کلا شیرخشکیه و در روز ۶ الی ۷ بار شیر میخوره.چه شیر پاستوریزه ای پیشنهاد میکنین؟پرچرب یا کم چرب

