Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید
- آب دهان.
سلام دخترم سی ماهشه تو خواب آب دهانش خارج میشه مشکلی وجود داره؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش
- درمورد کودک 20ماهه
سلام. 23روز پیش پسرم که سابقه تشنج قبلا داشته و دارد مصرف میکرد با قطع چند روزه دارو دچار تب و تشنج شدند. یعنی از چهار دهم خرداد دیگر تشنج نکرده الان میتونم واکسن یکسال و نیمه بچمو بزنم.
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
علت افتادن ناخن دست و پا
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- خمیازه مکرر و بسیار زیاد کودک زیر ۵سال
وقت بخیر ،پسرمن ۴سالشه و مکرر و تقریبا هر ۱۰ اای ۲۰ثانیه خمیازه میکشه حتی وقتی که از یه خواب طولانی بیدار میشه هم همینطور و پیوسته خمیازه میکشه،لطفا راهنمایی کنید.
- لیپیفر
سلام آقای دکتر من پسرم ۱۴ ماهشه قبلا قطره آهن لیپیفر میخورد دکتر گفته بود ۲ سیسی بدم الان شربت آهن لیپیفر فورت میدم باید چند سی سی بدم؟۸ سی سی؟چون تو هر ۵ میل شربت ۲۰ میلی گرم آهن هست و تو قطره هر سی سی ۱۴ میل آهن داره
- سلام شبخیر من بچه هفت ماه دارم شیر میدم دکتر این قرص نوشت ایا بخورم ضرر دارد
- تب وابریزش بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه تب وابریزش بینی داره میتونم شربت ستادین بهش بدم؟
- مسموميت
اقاي دكتر يعني الان ميتونم بهش شير بدم؟
- وزنگیری
سلام دخترم هنگام تولد 3 کیلوو 150 گرم بود الان 15 ماهشه 9 کیلو 500 گرم خوراکش خوبه همه چی خوب میخوره اما وزنگیریش خوب نیست باید چکار کنم
- نحوه مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
نحوه مصرف ازیترو۲۰۰ در کودک پنج ساله با وزن۲۰ کیلو
- میزان مصرف داروی سفکسیم۱۰۰ برای کودک باوزن ۲۸کیلو
میزان مصرف داروی سفکسیم۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۸ کیلو
- مدفوع روشن
سلام ،پسر دو سال و نیمه ای دارم که بعضی وقتها مدفوعی روشن میشه ،همیشه اینجوری نیست اما احساس میکنم وقتی ژله میخوره اینجوری میشه ممکنه از خوردن ژله یا یه ماده غذایی باشه یا مشکلی هست
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم پنج ساله هست حساسیت شدید داره حدود دوهفته پیش خیلی سینوسهاش پر بود و دکتر دارو داد و بعد دوباره بردم گفت خوب شده و شربت لوراتادین و اسپری بینی داده ولی بیرون رفته و باز بینی گرفته و خیلی خلط داره وبینی ترشح سبز داره ازیترومایسین ۲۰۰بدم بهش و روزی یکبار چند سی سی؟
- پودر پیدرولاکس
سلام.پسرم دوسالشه .موقع دفع درد داشت و حاضر نبود بره دستشویی شما پودر پیدرولاکس تجویز کردین روزی یک و نیم قاشق در یک لیوان اب میوه .خدا رو شکر مشکلش برطرف شد بدون درد دفع داره.اما بدون پودر مشکل داره تا چند وقت میتونم ادامه بدم براش؟فعلا یک بسته استفاده کرده
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
- ادرس مطب
سلام اقای دکتر، ادرس مطب جدیدتون و لطف میکنید، ساختمان جم نیستین
- سرما خوردگی
سلام من دخترم یک سال و دوماهشه دوهفته بیش سرما خورد الان خوب شده سرفه نمیکنه تب هم ندارد فقط بینی چرکی شده وابریزش زرد رنگ داره آیا آموکسی سیلین،۱۲۵ بدم خوبه

