Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم یکسال داره علائم بیماری ابریزش بینی و تب چند سی سی ازیترومایسین ۲۰۰باید بهش بدم؟
- آزمایش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر چند ساعت بعد از مصرف آنتی بیوتیک واستامینوفن میشه واسه کودکآزمایش انجام داد
- گرفتگی بینی
عرض ادب و خسته نباشید دخترم ۴سالشه و تازگی و از وقتی کولر روشن کردیم دماغش زیاد میگیره.اصلا آشغال و چیزی توی دماغش نیس و خالیه ولی همش اذیت میشه. باید برای بهترشدنش چیکار کنم.فقط قطره بینی بریزم کافیه؟ باتشکر
- سرماخوردگی
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- سرفه
سلام دخترم یکسالشه سرما خورده بردم دکتر آبریزش بینی داشت و گوشش هم کمی عفونت داشت دکتر براش آموکسیسیلین و سیتریزن نوشت چهار روزه مصرف میکنم ولی سرفه هاش زیاد شده شما چه شربتی توصیه میکنید برای سرفه اش وقتی میخوابه خیلی اذیت میشه
- کم وزنی
سلام آیا این کم وزنی میتونه ارثی باشه دخترم در ۷ سالگی ۱۶ کیلو بود کلا من وپدرش قد کوتاه هستیم وپدرش لاغر و استخوان بندی ریزی داره
- دوز مصرف آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای پنج ساله چقدره
- سلام اقای دکتر پسر ۲ساله چند روز پیش تب داشت بردم دکتر حالا مدفوع کودک خلطی شده ممنونم راهنمایی کنید
- استفراغ درکودکان
هرچی میخوره بالا میاره بی حاله سرگیجه داره مدفوشم سفیده
- قورت دادن هسته زردالو
سلام دختر 2.5ساله من یک زرد آلو باهسته قورت داد آیا برایش مشکلی پیش میاد یا با مدفوعش بیرون میاد لطفاً راهنمایی بفرمایید
- اسهال
کودک ۱۰ساله دارم که ۳روز اسهال داره بصورت زرد وآبکی بردم دکتر فقط شاسه سابولار داده تغییری نکرده چه داروی بدم بهش که خوب بشه استفراع نداره ولی وقتی غذا میخوره دلش درد میگیره قرص مترونیدازول میتونم بدم؟
- بوی بد دهان بچه
سلام خسته نباشید ببخشید امروز ک دخترم صب بلند شد برای شیر دهنش بو میداد عین ادم بزرگا ، تا حالا برام پیش نیومده بود حس کنم دهنش بو میده ولی امروز اینجوری شد ۲۱ ماهش
- کج شدن صورت
دوسه روزی هست که پسرم گریه یا خنده میکنه نصف صورتش کج میشه
- دوز سفکسیم
سلام و خسته نباشید پسر من یک سال و چهار ماهه هست با وزن دوازده کیلوگرم.دیروز بردمش دکتر گفت ی مقدار عفونت داره سفکسیم ۱۰۰ نوشت من دوز و زمان رو فراموش کردم.میشه راهنمایی بفرمایید چند وقت ی بار چ مقدار دارو بدم
- فاویسم
ایا شربت میم پرتقالی برای بچه های فاویسمی ضرردارد
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- استفراغ
سلام دکتر عزیزپسرم سه سال و سه ماهشه استفراغ وتهوع داشت بردم دکتر متخصص گفت که سرم و آمپول اندانسترون که ریختن توسرم وزدن.ودیگه بالا نیاوردبعدازاون.امانگرانم کرد گفتم ک گاهی اوقات میگه مامان دلم درد میکنه گفت خانم اگه استفراغ ادامه داشت بیاریدبستری بشه ممکنه روده اش پیچ خورده باشه.علائم خاصی داره این پیچ خوردگی و آیا ممکنه.؟وخواستم بگم خدای هستی بهتون خیربده بابت این سایت که راه انداختین
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
۶/۵ ساله

