Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خواستم ببینم علت تهوع قبل از صبحانه کودک جیست متشکرم
- استفاده از شربت دی ۳ و نئوزینک
با سلام دکتر جان کودک سه سال و چهار ماهه تا چند ماه میتونه هر روز به صورت مستمر شربت ویتامین دی ۳ استفاده کنه؟ در مورد شربت نئو زینک هم همین سوال رو داشتم تا چند ماه مستمر چند سی سی میتونه استفاده کنه؟ آیا این دو شربت رو میشه ترکیبی هم استفاده کنه مثلا یک ماه شربت دی ۳ رو هر روز استفاده کنه ماه بعد شربت نئوزینک رو هر روز استفاده کنه؟ یک دنیا ممنون از راهنمایی شما سپاس فراوان
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخبر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه چون لوزه داره مبخوام بدونم واکسن انفولانزا بزنه بهتره یاتاثیر خاصی نداره ؟ اگه باید بزنه یک واکسن رو کامل بزنه یا دوبار تزریق کنه اولین بارشه؟ ممنونم
- آرامش نداشتن در خواب
سلام پسر ۹ساله دارم که در خواب خیلی تکان میخوره و هر چیزی که در اطراف داشته باشه ویران میکنه ودر خواب آرامش نداره تا حدی که دیگه قابل تحمل نیست چیکار کنم؟
- فشار دادن دندان ها
باسلام اقای دکتر پسر نه ماهه من تازگیا دندون هاش رو روی هم فشار میده و قریچ قریچ صدا میده چهارتا بالا داره سه تا پایین این مشکلی نداره میترسم ریشه دندون هاش شل بشه همش این دندون هاش رو روی هم دیگه میکشه و فشار میده
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- آزیترومایسین براوزن ۱۰کیلو
مقدارتعیین داروکودکان
- عطسه
سلام، خسته نباشید. پسر 3ساله من روزی 4 و5بار عطسه میکنه وهیچ علائم دیگری ندارد. خواستم بپرسم چیز خاصی نیست؟
- استفراغ
دخترمن ۴سالشه ووقتی که یه لقمه بیشترازغذاش میخوره بالا میاره، یه لقمه کوچیک ازچیه میشه راهنماییم کنیدممنون میشم شکمشم دردمیکنه بالاآوردنی
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- سرفه خشک مکرر
سلام،وقتتون بخیر،پسرم هفت سالشه،امسال از اول زمستون چند بارسرما میخوره،و سرفه هاش خیلی طول میکشه،حتی یک ماه هم طول میکشه،هنوز تازه خوب شده بود که باز دوباره سرما خورده و سرفه های خشک مکرر داره،ترشح بینی هم داره،قبلا راههای خونگی براش جواب میداد ولی الان نه،چه دارویی تجویز میکنید؟هنوز ماه پیش سفیکسیم خورده
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- اسهال کودک عدم لاکتوز
ممنونم. اقای دکتر این ازمایش کالپرو تکتبن ک فرمودید برای چی هستش دقیق. ممکنه خطرناک باشه؟
- قرص اشتباه
سلام . آقای دکتر قرصی رو اشتباه خوردم که برای شیردهی ضرر داره البته شیر خشک هم به بچم میدم . تا کی نبابد به بچه شیر بدم که دفع بشه؟
- لالی انتخابی
سلام وقت بخیر. پسر ۵ سال و نیمه دارم که الان حدود دو سال هست مهدکودک میره. خیلی وابسته هست و پیش کسی مثل خاله یا عمه هم تنها نمیمونه. فقط پیش من یا باباش یا مهد کودک. مهد کودک هم ۲ ماه باهاش رفتم نشستم یک ماه هم تو حیاط موندم تا کم کم عادت کرد. تو خونه هم خیلی به من میچسبه. تو خونه با من و باباش، خاله، عمه، بابابزرگ و مامان بزرگ راحت صحبت میکنه. یه دخترخاله هم من دارم که با اونم خیلی راحت صحبت میکنه و حتی عمه صداش میکنه. اما با وجود اینکه الان ۲ سال شده مهد کودک میره با خاله مهد کودکش صحبت نمیکنه و جواب سوال هم نمیده فقط با اشاره و تکون دادن سر جواب میده. با بعضی از بچه های مهد هم تو گوششون حرف میزنه که بچه های دیگه یا خاله مهد کودک نشنون. خودش دلیلش رو خجالت عنوان میکنه. مشکل دیگه ای نداره حتی تو رشد و گیرایی و ... . این همون لالی انتخابی هست؟ برای درمانش چکار کنم شما روانشناسی رو میشناسید که ببرم اونجا ؟
- نان۳
سلام دکتر دخترم یکساله شده و ۸کیلوعه از ۴ماهگی شیرخشک میخوره و نان ۳الان نیست بنظرتون چی بدم بهش ؟؟ بین شیرخشک و شیرگاو مستقیم و پاستوریزه کدوم بهتره؟؟؟
- سوراخ کردن گوش
سلام من گوشم و سوراخ دوم زدم دو هفته میشه . حالا خارش داره و آب بیرنگ ازش میاد خیلی زیاد پماد جنتامایسین زدم بهتر نشد الآنم پماد موپیروسین میزنم بازم آب بیرنگ میاد خیلی زیاد بدون بو و رنگ از همون جای سوراخش چیکار کنم بهتر بشه خارش هم داره یکم ولی قرمزی و تورم نداره اصلا . میدونم واسه کودکان سایت ولی گفتم یه راهنمایی بکنید
- درد گوش
دکتر بعد دوره سرما خوردگی و مصرف دارو خودم آزیترو و بچه ۴ سال آموکسی مصرف کردیم اما همچنان درد گوش داریم و کیپ هستش چکار کنیم باز دارو مصرف کنیم چه خوبه راحت شیم
- اسهال
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال 8 ماه داره پنج روز پیش دل درد و اسهال به رنگ زرد شد بهش پودر کیدی لاکت زینک دادم بعد سه روز خوب شد روز چهارم اصلا دستشویی نکرد ولی امروز دوباره نفخ شدید باد شکم و اسهال زرد رو داره .چی بهش بدم .ممنون
- تب
سلام اقای دکتر من سه روز هست که اومدم مشهد دخترم از دیروز بعداظهر اول گفت پای چپش درد میگیره بعدشم تب داشت تا ۳۸/۵اندفعه با پروفن تبش کنترل کردم ۶ساعتی فقط میخوام بدونم برای چیه تبش ایا آنفلانزا را گرفته نمیدونم کجا ببرمش دکتر الان شما نمیتونین تجویز هیچ دارویی برای من بکنین ولی نمیگه گلوم میسوزه یا میخاره فقط میگه گلوم میخوام سرفه کنم تک و توکی سرفه داره شما میگین چیکار کنم ممنون دخترم ۶سالشه وزنشم ۲۰کیلو

