Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کارنکردن شکم نوزاد
اقای دکتر شکم نوزادم ۴روزه کار نکرده قبلاهم تا ۱۰روز رسید خیلی بیقراری میکرد شیاف کردم الانم چهار روزه کار نکرده همش گریه میکنه چه شربتی بدم بهش
- مقدارمصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام وقتتون بخیر .درمورد میزان مصرف شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای کودک ۶ ماهه
- اسهال آبکی و زردرنگ
کودک ۹ ماهه من ۵ روز است اسهال زردرنگ و شل دارد
- گوشت اضافه در مقعد
سلام برای مشکل دخترم گفتید توسط فوق تخصص گوارش معاینه شود , میشه فوق تخصص گوارش در رشت معرفی کنید ممنون
- تلوزیون نگاه کردن شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهو نیمشه خیلی علاقه به تلوزیون داره بزارمش جلو تلوزیون یک ساعت هم باشه قشنگ با دقت نگاه میکنه برای خودش، میخواستم بدونم ایرادی نداره ممکنه برای چشاش ضرر داشته باشه و ضعیف بشه؟ دیگه نزارمش جلو تلوزیون،؟؟؟؟
- چرک گلو و سرفه شدید
برای سرفه شدید و چرک گلوی دخترم چکار کنم
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- رفلاکس
سلام.دخترم ۲ ماهشه و ب دلیل رفلاکس دکتر براش کپسول امپرازول رو تجویز کرد.روزی یکبار ۱۵ دونه از گرانول داخل کپسول رو با شیر خودم حل میکنم و به دخترم میدم.از وقتی دارو رو شروع کردم دخترم به خوبی شیر نمیخوره.کمی که شیر خورد سینه رو پس میزنه.ممکنه دارو باعث معده درد شده باشه؟ از عروب تا دیر وقت گریه میکنه و شیر و پس میزنه در حالیکه گرسنه ست
- مصرف کلد استاپ
سلام بچه ۸ ساله دارم چهار پنج روزه آنفلوانزا گرفته کلد استاپ براش نوشتن مشکلی نیست مصرف بشه در ضمن تبش خیلی دیر افت میکنه لطفا راهنمایی بفرمایید. در این مدت خیلی کم غذا میخوره سرفه، گلودرد ، گوش درد وبی حال هستش به سختی قرص میخوره
- خوردن دست
سلام اقای دکتر بچه سه ناه و 15 روزه دارم تازگیا خیلی دستاش رو میخوره چیکار کنم بنظرتون که نخوره دیگه؟
- تب نوزاد4ماهه
سلام دخترم 4ماهشه بشدت تب داره چجوری میتونم تب شوبیارم پایین کدوم داروبراش بهتره. شربت ستادین.ایبوبروفن.قطره استامینوفن دارم.کدوم بهتره
- سلام من دخترم۴ماهه است هم سرفه هم عطسه٠میزند.سرفه خشک دارد،
- تقویتی برای بچه ی ۹ ماهه
سلام
بچه من وزنش ۶۳۰۰ هست ۹ ماهه. بی زحمت تقویتی های مناسب معرفی کنید. - سفیکسیم۱۰۰
- اشتها
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سالشه و کم وزن ( ۹ کیلو ۴۰۰) شربت پدیا بست ( افزایش اشتها) میدم بهش منتها تغییر آنچنانی نکرده .میخواستم بدونم با توجه به اینکه پسرم فاویسم داره از بین این دو شربت کدام مناسب تره برای افزایش وزن و اشتهای پسرم ( شربت زینگامان ارتیمان و شربت زینک سندروس) ؟؟ خدا خیرتون بده
- سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهش تمومه میتونم بهش شربت زینک سولفات بدم برا رشد قد و وزنش
- آکنه
علت آکنه در آلت تناسلی کودکان چیست پسرم من از بچگی داشت حتی دکتر هم بردمش هنوز هم داره 11ساله شه مننونم
- دخترم ۹ ماهه هست و از شربت آموکسیسیلین حساسیت گرفته سرش خیلی میخارا و اذیت میشه چه پمادی بزنم.
- سلام.دکتر دختر من ۷ماهشه و از زمانی دنیا اومده گریه میکنه دکتر بردم و گفتن رفلکس پنهانه و غذای کمکی از ۴ماهگی شروع کردم و الان سوپ میدم ماشالا اشتهاش خوبه و اصلا علامتی ب سیر بودن نشون نمیده و بازم گریه میکنه
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماهشه حدود 2 هفته هست چشم راستش حالت خون افتادگی داره گاهی خوب میشه 2 روز بعد یا یک روز بعد دوباره خون میفته بعضی اوقات کم و بعضی وقتها بیشتر البته دستش رو هم خیلی به چشمش میزنه میخواستم ببینم ممکنه از عوارض واکسن 18ماهگی باشه؟ یا حساسیت فصلی؟ یا دست آلوده رو به چشمش میزنه؟ برای درمانش چیکار باید بکنم؟ احتیاج هست بیارم مطب ببینین؟

