Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت میم
سلام اقای دکتر کودک سیزده ماهه ای دارم که از اول شربت میم به او می دادم اما اشتهایی برای خوردن ندارد ایا میتوانم در کنار این شریت داروی دیگری که باعث افزایش اشتها بشود استفاده کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- پلارژین
سلام بچه سه ساله دادم وزن ۱۲ کیلو سرماخورده و دودوزه تب داده شربت پلارزین چقدر بدم؟
- تغذیه
سلام اقای دکتر بچم ۱۵ ماهشه و بجز شیره مادرش چیزی نمیخوره .شیر و بیسکویت میخورد اونم دیگه نمیخوره.لطفا راهنماییم کنید
- سوختگی
من دوشنبه کودک هشت ماهه رو آوردم مطب که بنا به دلیل اسهال بهش سفیکسیم دادید، البته دچار سوختگی در محل دفع میشد که پماد زینک تجویز کردید، اما الان بعد گذشت چند روز سوختگی ها به شدت زیاد شده، اسهال بهتر شده، ممکنه به خاطر مصرف سفیکسیم باشه، برای رفع سوختگی چه کار کنم؟
- پارونیشیا
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم دوسال دارد و پزشکش شما میباشید. گوشه ی ناخن دست پسرم متورم شده و قرمز شده آقای دکتر. ظاهرا عفونت کرده. آقای دکتر راهنماییم کنید لطفا چه پمادی باید بزنم و چه کاری باید انجام بدم براش یک دنیا سپاس از راهنمایی های دلسوزانه ی شما
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر. چنساعت بعد خوردن شیر میتونم پودر اس امپرازول به نوزاد هفت ماهه بدم؟
- سلام برای دختر م که ۱۰ سالش هست ووزنش ۳۲ است کپسول سفالکسین چند وهر چند ساعت
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام اقای دکتر دخترم الان چندروزه سرفه های خشک مبکنه چیکارکنم خیلی عمیق سرفه خشک میکنه
- سلام اقای دکتردخترمن دوسالشه وزنش ۱۰کیلویه میگن وزنش کمه غذاهم خیلی کم میخوره شما چی توصیه میکنید
سلا
- جوش
سلام دکتر سینه پسرم نزدیک گردنش جوش ریز زده بود الان رفته رفته دور گردنش و گرفته و به هم چسبیده و بزرگ شده یا داخلشون چرکی شده چیکار کنم کمکم کنید.
- جوش بدن کودک
باسلام وخسته نباشید اطراف واژن نوزاد۱۵ماهه جوشهای قرمز رنگ زده وابتدا احتمال سوختگی دادم با پماد جواب نگرفتم اگه لطف کنید راهنمایی کنید باتشکر.
- کوتاهی قد
باسلام آقای دکترخسته نباشین من پسری دارم ۷ساله ک قدش خیلی کوتاهه وزنشم کمه ولی خیلی ناراحتم براقدش ازبچگی هم کلیییی شربت ویتامین وتقویتی گرفتم اصلاااافایده نداشت میشه لطفا راهنمایی کنین ممنونم خداخیرتون بده
- واکسن انفولانزا
سلام وقن بخیر اقای دکتر میشه دو دوز واوسن انفولانزا رو سه هفته ای تزریق کرد یا اینکه حتنا ۴ هفتع باید باشه؟
- نوزاد
شربت آزیترومایسین 100,دکتراطفال برای سرفه نوزاددوماهه داده 3سی سی درروزمیخواستم ببینم زیادنیست دوزش وزن 6کیلو
- نوزاد ۶ روزه دختر
با سلام دختری 6روزه دارم که هربار بیرون روی داره قسمت بیرونی الت تناسلی یا رحم چند قطره خون مشاهده میشه لطفا راهنمایی کنید باید چیکارکنم
- رفلاکس پنهان
باسلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم سه ماهگی دکتر براش تشخیص رفلاکس پنهان دادن و شربت رانیتدین تجویز کردن گفتن تا نه ماهگی هردوازده ساعت یک سی سی بدم بخوره.میخواسم بدونم مصرف طولانی رانیتدین مشکلی ایجاد نمیکنه الان دخترم چهارماه داره شربت رانتیدین میخوره ایا درمان ادامه بدم مشکلی پیش نمیاد.خوااهش میکنم دراسرع وقت پاسخ بدید خیلی نگرانشم
- آیا آموکسی سیلین برای خس خس سینه کودکان خوب است
- زينک
سلام آقاي دکتر گرامي قطره زينک سولفات چند دقيقه بعد از غذا يا شيردهي بايد به کودک يک ساله داده شود؟؟
- کوبیدن پا در خواب و بی قراری
- شيرخشك
بإسلام دخترم ٥ماهشه هم رفلاكس داره هم الرژي شيرخشك اچ آ دكتر تجويزكرد بشدت خس خس سينه داشت و بي قرار بود،وناله ميكرد،ولي با مصرف شيرخشك اي آر حالش خوبه،فقط موقعي كه گرمش ميشه قرمزي هاي صورتش كه به علت پروتين نمايان شده بشدت ميخاره و قرمز ميشه.آيا مشكلي داره نوزادي كه حساسيت يه پروتين گاوي داره از شيرخشك إي آر مصرف كنه؟

