Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
قطره مولتی ویتامین را تا چند ماهگی باید بدهیم؟
- چرا سوالم جواب نیممدید دوروزه ثانیه به ثانیه منتطرم
- سویق
سلام دکترسویق برنج وجوگندم خریدم وتسه بچه ۸ماهمبنظرتون تورشدش تاثیرداره؟
- خارش
دختر ۷ ساله ای دارم که بعضی وقتا خیلی خارش داره وحتی جای جاهایی که میخاره میمونه وسفید میشه وبعداز مدتی میره میشه راهنمایی کنید
- تب واسهالی
سلام بچه یکساله دارم بدون هیچ علامت سرماخوردگی تب کرده وبهد اسهال شده یکسره با پشت دست دماغشو میخوارونه. عدهای میگن ببر پبش تل گیر آیا این تل گیری درست چی کارکنم
- درد پا بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام دختر من امروز ۴ روزه که واکسن ۱۸ ماهگیشو زدم ولی هنوزم درست نمیتونه راه بره برای رفع مشکل چیکار کنم؟ خیلی نگرانم
- سلام برای کودک ۴ سال سفکسیم ۱۰۰ با وزن ۱۳ کیلو چقدر مصرف شود
سلام برای کودک ۴ سال باوزن ۱۳ کیلو سفکسیم ۱۰۰ چقدر در شبانه روز مصرف شود ممنون
- لوچ کردن چشم
با سلام کودک هفت ماهه ای دارم که تاکنون دوبار متوجه شده ام چشمانش را لوچ میکند،مثلا در مدت نیم ساعت چندین بار این کار را تکرار میکند اما بعد از آن تا یک هفته بعد دیگر این کار را انجام نداد،مشکلی وجود دارد؟
- تاول
باسلام دختر ۱۹ ماهه هم ک انگشت شصتش تاول زده پاره شده و میسوزد،از داروخانه پماد گرفتم و مصرف میکنم ،چندروز طول میکشد تا سوزشش قطع شود،ایا حمام ببرمش اشکال دارد چه کنم یا دستش زیراب برود؟
- نوه ام دیروز بدنیا آمده گریه نمی کنه و بیشتر خوابه البته شیر می خوره هنوز بیمارستان هستن .آیا جای نگرانی دارد
- غذای کمکی
آیا برا آزمایش مدفوع نوزاد ک توش خونه لازمه که غذا کمکی نخوره اصلا
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام خسته نباشید ،دختر من ۲ ماهش هست از زمان تولد احساس میکردم سینه اش صدا میده،دکتر که دو بار بردم گفتن گرفتگی بینی داره ،الان احساس میکنم خلط پشت حلق داره موقع شیر خوردن نفس کم میاره و گاهی اوقات شیر پس میزنه ،قطره بینی هم میریزم
- ویتامین
سلام من پسرم ۲ سالشه از اول تولد تا الان هرروز چند برابر ویتامین اضافه بهش دادم آ د و آهن و هر مولتی دیگه چندین برابر روزانه حالا همه میگن شاید مریضش کردی و رسوب کرده در بدنش باید چیکار کنم تا بدونم بچم سالم و قلب و کلیه و کبدش رسوب نشده؟؟؟؟؟
- شربت سفیکسیم برای نوزاددوماه
سلام من ۳۳هفته زایمان کردم الان پسرم دوماهشه باوزن۳نیم یکم عطسه میزنه وآبریزش بینی داره میخواستمبگمخشکن سفیکسیم میتونم بدم
- شربت ریسپریدون
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 20 ماهشه ده کیلو دکتر برا بیقراری وگریه وترس از اطرافیان شربت ریسپریدون نوشته هر 12 ساعت نیم سی سی ظهر نیم سی سی دادم خیلی بی حال وسست شده . سابقه تشنج هم داره لوبل میخوره. دارو را بازم بدم یاقطع کنم. خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- یبوست نوزاد سه ماهه
نوزادسه ماهه.که هر۵یا۶روزشکمش کارمیده وسفتی مدفوع مثل خمیردندان هست شربت کولیکیدهم بهش میدم
- واکسن
سلام من دخترم ۶ماهشه باید واکسنشا برنم یکمی سرفه میکنه چشماش قی کرده اشکال داره بزنم
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی آقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرفه و آبریزش بینی داره چه دارویی براش خوبه و نحوه ی مصرفش
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
- داغی کف دست
سلام دخترم شش ماهشه یک هفتس کف دستش و شکمش به شدت داغ میشه دکتر بردمش گفت علائمش طبیعیه ولی بازم نگرانم حتی با استامینوفن داغی شکمش و دستش پایین نمیا

