Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش درد نوزاد ۵ماه ۱۵ ردز
پسرم ۵ماه ۱۵روزه گوششو همش میگره گریه میکنه به گوشش دست میزنم جیغ میزنه شیر خشک نان میخوره مدفوعش سبز
- تب
سلام آقای دکتردختر4ماه من باورم 5کیلودیروزتب شدید داشت تبش آوردم پایین امادوباره تب میکرد بهش سفیکسیم دارم میدم 5قطره هر12ساعت بنظرشماادامه بدم یاشتباه؟؟؟
- پیرو سوال قبلی
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد استفاده از کلاه نخی در خانه، گفتین اگه دمای سر نوزاد نرمال باشد ، متوجه نشدم یعنی اگه سرش سرد نباشه؟
- اسهال بچه دوماهه
- کولیک نوزاد
سلام راهکار ساده یا دارویی که بشود درد کولیک رو در شب کاهش داد چیست؟ چون گویا درمان ندارد
- بیش فعالی
سلام،دخترم نه ماهه هستش، بسیار پر جنب وجوش هستش،شبها تا ساعت دو شب نمیخوابه وکلی باهاش کلنجار میریم تا بخوابه، تو خواب هم خیلی غلت میزنه و چندین بار بیدار میشه، در طول روز هم خیلی بیقراری میکنه و وعصبانی هستش، معمولاً هر چیز دستش میدیم با عصبانیت پرتاب میکنه و خیلی نق نقو هستش، دکترش معتقده که این نوع تیپ شخصیته و جز نوزادان باهوش وهیجانی هستش، ولی به نظرم این رفتارها ممکنه نشان دهنده مشکل باشه، آیا میتونه نشانه بیش فعالی باشه ویا مشکل دیگه ای باشه، البته یک مدت یک نوع حرکات لرزشی خفیف داشت که بردیمش متخصص مغز واعصاب کودکان خانم دکتر بید آبادی،ایشون نوار مغز گرفتند وگفتند که سالمه و تشنجی در کار نیست و این یک حالتی هست به اسم شادرینگ که خود به خود برطرف میشه، البته لرزش ها برطرف شده ولی بدخلقی و بدخوابی همچنان هستش، آیا این میتونه در آینده تبدیل به بیش فعالی بشه؟
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- اسهال نوزاد
سلام
پسر دوماهه ای دارم. ده روز اسهال زرد داره. چیکار کنم؟با تشکر
- شربت سفیکسیم برای نوزاددوماه
سلام من ۳۳هفته زایمان کردم الان پسرم دوماهشه باوزن۳نیم یکم عطسه میزنه وآبریزش بینی داره میخواستمبگمخشکن سفیکسیم میتونم بدم
- جوش سرسفید
- سرفه نوزاد 20روزه
سلام آقای دکتر نوزاد بنده 20 روزه متولد شده سرفه و عطسه داره آیا جای نگرانی داره یا خیر
- شربت
سلام دکترپسرم۱۰سالشه برای گلودردش شربت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ساعت یبارتجویزکرده ولی نگفت چه اندازه بهش بدم میشه اندازشوبگیدممنون
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- اسهال نوزاد 3 ماهه
با سلام... دخترم سه ماهه هست و دو روزه دچار اسهال شده قبلا ۴ یا ۵ روز یه بار دفع داشت ولی از دیروز روزی ۴ یا ۵ بار لطفا راهنمایی کنید
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- دل پیچه و بیقراری
سلام خسته نباشید بچه ۱۰ ماهه دارم با وزن ۷ کیلو حالت دل پیچه داره بیقراری میکنه امروز یه بار استفراغ کرد مدفوعشم بلغم داره چی بهش بدم بخوره .اسهال نداره ممنونم
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام وقتتون بخیر نوزاد۲۰ روزه ای دارم که اوایل فقط عطسه داشت همراه با ترشحات بینی اما چند روزه که سرفه میکنه و تازگی سرفه هاش شدیدتر شده احتمال میدم از خواهرش سرماخوردگی گرفته به پزشک مراجعه کردم گفتن سرماخوردگی ویروسیه وشربت سالبوتامول هر۸ساعت ۱۵ قطره و قطره سدیم کلرید تجویز کردن آیا شربت سالبوتامول برای نوزاد ۲۰ روزه صرری نداره تجویز شما چیه؟ممنون از پاسخگویی شما
- مصرف دارو در شیردهی
سلام من یک نوزاد سه ماهه دارم و خودم بیماری التهاب روده ک الان فعال شده ب دستور پزشک معالجم باید پردنیزولون و مزالازین بخورم آیا میتونم ب نوزادم همچنان از شیر خودم بدم؟
- اسهال نوزاد هفت ماهه
پسر هفت ماهه یک هفته هست که مدفوع شل و آبکی بدون دل درد و یا کاهش اشتها یا حالت تهوع داره روزی دو یا سه بار مدفوع می کنه خیلی کم اما آبکی و شل ، جای نگرانی هست ؟
- تب
از دیشب پسرم تب داره یبار تبش اومد پایین باز دوباره صبح زود تب شدید گرفت پسرم ۹ ماهشه تورو خدا بگید چیکار کنم

