Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- غرغر
سلام دکتر دخترم ۱۶ماهشه خیلی وقتا شب که میخوابه حدود صیح بلندمیشه گریه میکنه شیرم میدیم نمیخواد شیشه اش رو باید روی تاب بذاریم تابخوابه غرغر میکنه بعضی وقتا از چی میتونه باشه؟ دندونم دوتا از پایین داره فقط لثه های پایین سفیک داره ولی خبری نیست
- صحبت کردن کودک
سلام اقای دکتر،پسرم یکسال و هفت ماه داره ،،فقط ۴ کلمه میگه ،،هر چی باهاش حرف میزنم ( کارمیکنم) اشتیاقی نشون نمیده ،،نگرانم چیکار کنم به حرف بیاد؟؟ مرسی
- سلام امروزواکسن۱۸ماهگی داریم بایدچندقطره چکون ازقطره پاراکیدبدم؟
- مولتی
سلام.شربت مولتی کیندریوروویتال به پسرم میدم همیشه زردرنگ بود اینبار کمی به نارنجی میزنه.تازه خریدم وتاریخ انقضاشم درسته.. آیا خراب شده؟
- مقدار مصرف شربت سوسپانسیون استامینفون پاراکید
سلام بچه من ۳ سالشه و وزنش ۱۴.۵ دکتر واسه تبش قطره استامینفون داده هر ۶ ساعت ۱۵ قطره تلخه بالا میاره براش از داروخانه شربت استامینفون سوسپانسیون پارکید ۱۲۰ میل گرفتم گفت بهش ۵سی سی بدم ولی شک دارم مقدارش درسته یا نه میخاستم راهنماییم کنید ممنونم
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام جناب دکتر. بچه م از دو ماهگی با مشاهده دوبار رکه خونی در مدفوع و اگزما صورت تشخیص الرژی به پروتین گاوی دادن خودم رژیم رعایت میکنم شیرخشک اپتامیل پپتی هم میدم. الان چها ماهشه وزنش نرماله. ولی مدفوعش ابکی و لزج هست در حدی که پوشکش فقط رنگ میگیره. و جامد نداره اغلب. احتمال داره به شیر خشک حساسیت داشته باشه
- مصرف اضافی دارو برای کودک
سلام آقای دکتر به جای 5 سی سی کتو تفین به کودک 3.5 سال میزان 12 سی سی دادیم آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟
- دوز مصرف آزیترومایسین
سلام مقدار مصرف آزیترو مایسن 200 در کودک 6 ساله و 16 کیلو چقدر است؟
- یبوست
سلام دختری ۴ ساله دارم که بیشتر وقتها یبوست داره و الان چند وقتی هم هست که دانه های سفیدی در مدفوعش دیده میشه همچنین ادرارش هم همیشه زرد تیره هستش میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- قرص آسنترا۵۰
دخترم شش ماهشه و از شیر خودم تغذیه میکنه خوردن اسنترا برای شیردهی و نوزادم ضرر ی نداره ؟
- اوق زدن کودک
سلام روزتون بخیر آقای دکتر دختر یکساله ام بعلت رفلاکس تا یکسالگی نکسیوم می خورد از یکسالگی با نظر پزشکش قط کردیم گاهی دز حین بازی بخصوص بعد غذا اوق می زنه که سرگرمش می کنم یاد ش بره یا مثلا فوت می کنم تو صورتش که بالا نیاره قرمز میشه و اوق های شدید می زنه علتش چیه ؟ الان ۱۴ ماهه
- اسهال واستفراغ باتب
سلام دخترم ساله دارم اسهال استفراغ شده بردم درمانگاه سرم زدن استفراغ قطع شده ولی تب کرده اسهال شدید داره جوری تفاوتی با ادرارش. نداره شربت سفکسیم داده الان ب تعطیلی آخر هفته خوردم نمیدونم چکار کنم شکمشم خیلی صدا میده الان روستایم شرایطم سخته یه راهنمایی بکنید مچکرم
- شربت پودری زیتروکم همون ازیترومایسین
پسرم۶سالشه و۱۶کیلوه چقدر،درروزبایداین شربتوبدم
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو۴ ماهشه امروز سرفه های خشک میکرد تبم داره چ شربطی باید بدم که فقط واسه سرفه باشه ک هیچ ضرری نداره بجز درمان ممنون،البته تو خونواده ام یکی دونفر مریض بودن حالا دیگه نمیدونیم امیکرون بوده یا سرماخوردگی من فقط میخام واسه درمان سرفه اش ی شربت بگین و چند سی سی باید استفاده کرد ممنون
- دل درد کودکان
سلام نزدیک یک ساله دخترم دل درد داره همه آزمایشاتم سالم بودن
- عوارض تیوفیلین جی
سلام کودک ۲۰ ماهه ای دارم که پزشکی برای سرفه همایش شربت تیوفیلین جی تجویز کرده ایا این دارو بر روی مغز و رشد او تاثیر نخواهد گذاشت منتظر پاسخ دکتر هستم تا دارو را شروع کنم ممنون
- عفونت چشم دختر ۶سال
سلام.دخترم ۶سالشه چشمش عفونت زرد داره و و چشمش رو کامل میبنده عیده و تعطیل.قطره جنتکس و باکتی ماید چ دوزی براش استفاده کنم؟؟
- قطع شیرشب
سلام ممنون ازوقتی که میذارید دخترم تقریباهفت ماهشه شباساعت۸:۳۰الی۹ میخوابه ساعت۶صبحم بیدارمیشه منم سلعت۷بهش غذامیدم موقع خوابم شیرمیدم سوالم اینکه زباتوجه به اینکه زودغذای شبشومیخوره میخوابه میتونم شیردهی نصف شبشوقط کنم یانه؟
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟

