Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- دوز قطره چشمی باکتی ماید
پزشک قطره باکتی ماید تجویز کرده برای عفونت و التهاب چشم پسر ۶ ساله ام دوزی که من یادم مونده که دکتر با تاکید گفت فکر میکنم هر سه ساعت دو قطره بود، ولی داروخانه نوشته ۸ ساعت دو قطره الان مردد هستم کدوم درسته؟!!
- سیخ کردن پاها
دخترم 2 سالش هست، بعضی وقتا پاهاش رو سفت میکنه و به صورت سیخ شدنی میشه
یه جوری که رون های پاهاش رو به هم میچسبونه و نوک پاهاش رو به بیرون میده
در حالت دراز کشیده و سیخ
برای چی میتونه باشه ؟ خیلی روی اعصاب ما رفته این موضوع
هیچ علائمی هم روی پاها و حتی در محل ادرار و مدفوعش نیست
چطوری میشه برطرفش کرد یا از سرش انداخت این موضوع رو ؟
آیا نیاز به مصرف دارویی چیزی هست ؟ - خارش سر و صورت و عرق سرو
- هموگلوبین
سلام .فرزند ۳ ساله ۰۳/ ۰ در آزمایش کمتر از حدمعمول یعنی چی ؟
- لوزن
سلام دخترم شش سالشه ولوزه های متورم داره وتقریبا هر سه ماه به مدت چهار تا پنج روزدچار تب ولرز شدید میشه میخاستم بدونم نیازه که لوزه هاشو عمل کنیم یا نه واینکه شربت آزیترومایسین ۲۰۰رو به چه میزان بهش بدم وزن دخترم ۱۶ کیلو هست با تشکر
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- استفاده از شربت تئوفیلین جیبرای کودک چهار ساله
- فاویسم پسر یک سال و نه ماهه
سلام خسته نباشید
پسرم یک سال و نه ماهشه و فاویسم داره. دو روزه تب میکنه آزمایش cbc گرفتیم خوبه فقط سرماخورده میشه آزیترومایسین بهش بدم چه اندازه؟ ده کیلو است
- قطره کورتونی چشم
سلام.شرمنده آقای دکتر بابت همه مزاحمتها.اقای دکتر سوال پرسیده بودم راجع به قطره سیپروفلوکساسین فرموده بودین موردی ندارد.دمتر برای آلرژی کودک قطره فلوکورت رو تجویز کردن که قطره کورتونی هست و من مرددم برای استفاده.بچه من یکساله هست.ممنون از لطف شما.
- خواب کودک
با سلام و وقت بخیر
کودک من شش ماه و چهار روزه است و شبها که بهش حریره بادام میدم سه یا چهار ساعت هم ممکنه بیدار نشه برای شیر خوردن
اشکال نداره یا باید بیدارش کنم بهش شیر بدم چون ممکنه قند خونش بیفته؟ - شربت سفیکسیم
مقدار مصرف دارو فراموش کردم از دکتر بپرسم کودک ۷ ساله عفونت گوش سرماخوردگی سفیکسیم ۱۰۰۰
- خ
سلامخسته نباشید دخترم ۳ یالش الان منوجه شدم تب داره نیم درجه شربت استامینفن پراکید بهش دادم
- زرد شدن کف پا دخترم
سلام اقای دکتر من دخترم ۵سالشه ۳یا۴روزه کف پاهاش زردشده چرا منو راهنمایی کنید لطفا اینم شماره تماس ۰۹۱۹۹۱۱۹۴۵۳
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- کاغذ خوردن بچه ها
من یه سه قلو دارم که کاغذ میخورند آیا کمبود ویتامینی دارند تاصلا مشکلاتشان چیست ؟ یکی از پسر ها بسیار لاغر تر و رنگ زرد هست ممکن اصن است کم خون باشد
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام پسرم چندروز سرماخورده ودوتا چشماش عفونت میزنه بیرون شبها کامل میبنده چکارش کنم دکتر قطره تیرلوز وباکتی ماید نوشته اثرنداره
- پرسش در مورد شربت سفیکسیم ۱۰۰
با سلام.۲روزه ک سفیکسیم ۱۰۰ب کودک ۶ماهه میدیم و گلاب ب روتون خیلی اسهال شدیده لطفا راهنمایی بفرمایید

