Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوع مدفوع
سلام،پسرم پنج ماه و نیمشه دوبار هست ک وقتی مدفوع میکنه کمی از مدفوعش حالتش شبیه سفیده تخم مرغ هست با رنگ زرد شیر خودم رو هم میخوره،علتش چیه؟
- سلام ببخشید نوزاد۲ماهه داريم سرماخوردگى و سرفه داره دکتر پدیزان نوشته چقدر خوبه یدیم
دکتر شربت پدیزان نوشته چقدر بدیم خوبه
- ادرار کم
پسرم از دیروز ادرارش خیلی کم شده و چند بارم که ادرار کرده نارنجی رنگ و انگار پودری کم داخلشه اما خوب شیر میخوره و شیر دهی منظمه تب نداره و همه چی خوبه شکر خدا میخواستم ببینم حل میشه و ممکنه اب جوشیده جایی که بهش شیر خشک میدم بهش نسازه؟؟
- وزن کم کردن نوزاد
سلام اقای دکتر. بچه ی من سی و دو روزه هست. در عرض سه چهار روز خیلی لاغر شده کلا صورتش آب شده. بچه رو که بغل میکنی کاملا احساس میکنی سبکشده . تو این سه چهار روز نه تب کرده نه روند تغذیه ش عوض شده نه روند بیرون رویش تغییر کرده. هیچ چیزی تغییر نکرده. فقط دلدرد داره که اونم از دو هفتگیش شروع شده و مورد جدیدی نیست. اقای دکتر این تغییر وزن موردی داره ؟ نگران کننده هست؟ چیکار باید بکنم؟
- شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر نوزادام تازه رفته ۵ ماه چه غذای کمکی میتونم بهش بدم .چه مقدار و چند وعده؟ممنون از شما
- زردی
با سلام پسر من الان یک ماه دارد و زردیش۱۲/۵است ایا مشکلی هست و چیکار کنم کـ کم شه
- برگشت شیر
سلام نوزاد سه ماهه دارم پس از شیر خوردن بلافاصله بالا میاره بعد اروغ زدن هم بالا میاره دوسه تا سرفه هم میکنه بعد کمی گریه میکند انقدر شیر بالا میاره که لباسش همیشه خیس است من باید چه کنم خیلی تشکر از شما بعضی موقعهاوقتی شیر بالا میاره میخواد خفه بشه نفسش تا چند ثانیه گره میشه؟
- سندروم دان
سلام من دوتا دوقلو دارم که خطوط دست یکی از اون ها یه خط صاف بدون بریدگی هستش و بغل شصت یه خط داره و گوشش یه حالت نرمی داره آیا احتمال سندروم دان وجود داره توی بارداری هم سلفری انجام دادم نرمال بوده ولی الان خیلی استرس دارم بخاطر این حالت ها احتمال سندروم دان خفیف هست !!
- بازنشدن کامل انگشت نوزاد
باسلام من نوزادی ۱۹روزه دارم که دوروز است متوجه شدم دو انگشت دردودست او بطور کامل باز نمیشود، ایا با گذشت زمان و رشد او میشود این مشکل حل شود؟ایا این خطردارد؟
- وزن گیری نوزاد ۷ ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم تقریبا ۱ هفته مونده ۷ ماهش تموم بشهولی بجز شیر چیزی نمیخوره چی بدم که بتونه بخوره
- نوزاد دو ماهه
سلام دخترم دو ماهشه سرفه زیاد میکنه گاهی تا ۳۰ تا که کاملا قرمز میشه نمیتونه خلت بده بیرون ، دکتر آزیترومایسین برم هگزین و آمیتن نوشته
- وجود گلبول سفید در مدفوع
درود دخترم آزمایش مدفوع داد با ۳ نمونه در سه روز متفاوت. در نمونه سوم مقدار wbc عدد ۱۵ رو نشون می ده به علاوه عدد ۳ برای گلبول قرمز . آیا بالا بودن wbc بیش از عدد ۵ لزوما نشونه ی عفونته ؟ تکرر مدفوع هم پیدا کرده . تا روزی ۵ یا ۶ بار هم مدفوع می کنه که در برخی موارد مقدارش خیلی کمه . شب ها هم خیلی بیدار می شه . با سپاس
- تب مداوم نوزاد
یک نوزاد یک ساله دارم که هرکار می کنم تبش پایین نمیاد شربت استامینوفن وشربت سفیکسیم وهمچنین شیاف استامینوفن استفاده کردم تاثیری نداشته خیلی از تب کردن می ترسم لطفا مرا راهنمایی کنید
- قطره آهن
سلام آقاي دكتر دختر من يكسالو نيم داره تو ١٢ ماهگي آزمايش دادم خيلي كم كمخوني داره طوري كه دكترش گفت اگه ١٥ قطره آهن ميدي از اين ب بعد ٣٠ قطرش كن حالا يوالم اينه كه با قطره چكون چند ميل بايد داد؟قطرش ليپوزفر هست
- شیرین کردن شیرخشک
سلام. میشه تو شیرخشک آپتامیل یکم شکر بریزیم. نوزاد ۶ ماهشه
- ترسیدن
سلام خسته نباشید اقا دکتر دخترم ۹ ماهشه از صداخیلی میترسه حتی نمیتونم پیشش سرفه کنم حتی وقتی از مبل میگیره وایمیسه میخوام برم پیشش خیلی میترسه دستاشو ول میکنه از صدا جارو برقی عطسه سرفه در از همه چی میترسه چیکار کنم به نظرتون خیلی نگرانم😭
- قد و وزن نوزاد
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ،دخترم امروز واكسن ٤ ماهگي رو زده وزن و قد تولدش ب ترتيب ٢/٦٦٠و ٤٧ سانت بوده امروز وزن وقدش ٦/٥٠٠ و ٥٨ سانت شده وزنش رو گفتن اضافه وزن داره واي قدش رو خودم انتظار داشتم خيلي بلندتر شده باشه تو اين دوماه يعني از ماهگي به بعد ٤ سانت رشد كرده درماهگي ٥٤ سانت بوده بنظر شما قدش خوبه؟چيكار كنم بلندتر شه خوابش بايد بيشتر بشه؟؟؟؟
- سرایت زونا به کودک
سلام.وقتتون بخیر عموی پسر من مبتلا به زونا شده است امکان دارد این بیماری. بر اثر. هوا وتماس پوستی به فرزند من منتقل شود؟
- ختنه
سلام آقای دکتر شما ختنه انجام میدین؟
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام ،خسته نباشید ،بنده نوزاد سه ماهوشش روزه ای دارم که به تشخیص پزشکش دچار رفلاکس پنهان شده، و فقطم شیر خشک میخوره که از بدو تولد تا الان نان 1میخورده اماباتوجه به رفلاکسی که داره دیگه دو روزه ببلاک ای ار میدم اما دوروز پیش که از شیر خوردن امتناع میکردو شیر نمیخورد پیش دکترش که بردیم این شیرو تجویز کردن تا دیروز که 4روز از مدفوع نکردن میگذشت مدفوع کردو رنگش سبز مایل به سیاه و رگه های زرد رنگ داخلش بود میخواستم بدونم آیا ماله شیر ببلاکه یا ماله اینه که چند روزی درست شیر نمیخورده این چند روزه که میگم حدود 11ساعت میشد تا شیر میخورد همون شیر نان 1

