Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- متخصص اطفال
باسلام پسر من ۵۴ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ وزن الانش ۴۶۰۰ از روز اول بهش شیرخشک اپتامیل۱ میدم هر دو سه ساعت یک شیشه ۹۰ml، البته سینمم در بین میدم بهش، ولی خوب وزن نگرفته لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت گفتن ک کاهش وزن داره میتونم بهش شیر خشک نان بدم شنیدم ک وزن گیری شیرخشک نان بهتره؟ خودم شیرم ب شدت کمه قطره قطره ب زور درمیاد؟ چیکار کنم ک وزن گیریش خوب بشه
- سلام
سلام نوزاددختر ۶ماهه ای دارم .امروز وقتی پوشکش راعوض کردم کمی لکه خون که ازواژن امده بود دیدم علت چیه .ممنون اگه پاسخ بدید.
- نوع شیرخشک بچه
بچه من سه ماهشه اپتامیل میدم اسهال میسه دل پیچه وگاز معده داره کدوم شیرخسک بدم هم وزن بده هم اسهال نداشته باشه بیومیل پلاس یا سوپرامیل یا نان ممنون.تشکر
- تب کودک ۹ماهه
سلام.ببخشید دخترم داره دندون در میاره ،حالش خوب بود ولی صبح متوجه شدیم تمامه بدنش داغه که سریع پا شورش کردیم و استامینیفون دادیم .تبش ۳۸ بود الان اومد ۳۷ .دیگه چیکار کنم یا علتش چیه اقای دکتر
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- اسهال
سلام بچه ام چندروز بعد از به دنیا اومدنش اسهال خونی وبعد اسهال ابکی داره الانم که 4 ماهشه هنوزم همون جوری متفوعش هم سبز رنگه استفراغ هم میکنه استفراغش بومیده لطفا راهنمایی کنید
- مدفوع سفید
سلام آقای دکتر دختر یکسال و دو ماه دارم هفته قبل عفونت گوش داشت و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است در همین حین یه نصف روز استفراغ داشت که دمیترون دادم خوب شد و یکروز هم تب داشت ولی دقیقا از روز بعد استفراغ مدفوع سفید رنگ یا سبز رنگ دارد و بی اندازه بی قرار است ایا این از علائم مصرف انتی بیوتیک است یا مریضی دیگر ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- واکسن
سلام پسرم دوماهه است ۱۰ روزه بخاطر سرماخوردگی سیفکسیم مصرف کرده امروز دارو به پایان رسید کی میتونم واکسن تزریق کنم؟
- ممنون میشم پاسخگو باشین
سلام .میخاستم بدونم این داروها برای نوزاد ۵ماهه که سرفه وتب داره و دکتر اورژانس تجویز کرده بخصوص آمپول هیدرو کورتیزون با اب مقطر تزریقی ۵سی سی ضرر نداره بقیه داروهای تجویز شده هم استامینوفن ۱۲۵شیاف.سرماخوردگی اطفال شربت.سدیم کلراید اسپری بینی.وایبو پروفن 100 ممنون میشم جواب بدین راستش از دادن این داروها به نوزاد میترسم مخصوصا از آمپول که تجویز کردن
- آقای دکترپسرم سه ماهشه و گلودرد داره سرفه همراه باخلط ودرد میکنه
آقای دکتر پسرم سه ماهشه بیماری خودم گرفته خودم گلوم درد میکردو سرفه همراه بادرد سینه داشتم و تب ولرز اینم همیجور شده نمیدونم چ کنم میخواستم شربت آیورامی بهش بدم؟
- خواب
باسلام دخترم تازه ۵ ماهش تموم شده بعضی روزا در طول شبانه روز فقط ۶_۷ ساعت بیداره بقیشو میخوابه به نظرتون خوابش زیاد نیست؟درضمن نوزادم ۳۵ هفته بدنیا اومده
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
روی بدن پسر 8 ماهه ام ریخته بیرون از چی میتونه باشه؟
- پاسخ بهخلط بینی
سلام دخترم سه سالشه ی روز ابریزش داشت و خوب شد حالا داداشش ۸ ماهشه ابریزش داره روز اول زلال بود ولی الان دوروزه غلیظ شده نمیتونه نفس خوب بکشه تب هم داره
- زیر بغل
با سلام زیر بغل دست چپ پسرم اندازه یک گردو باد کرده آیا خطر داره باید چیکار کنم
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- وزن بچه
باسلام . دخترم هنگام تولو۳۰۴۰گرم بود و در ۱۳روزگی ۲۸۳۰ بود به همین دلیل دکتر متخصص شیر خشک تج یز کردن الان من نمیدانم برنامه تغذیه نوزاد باید به چه گونه ای تا سیر شود به همین دلیل من در شبانه روز دو وعده شیر خشک و بقیه اوقات را شیر خودم می دهم و تنها به این رچش سیر می شود نا گفته نماند دهان دخترم دو ده روزگی دچار برفک شد .ایا این نوع برنامه ریزی خوب است با تشکر؟
- زینک سولفات
سلام دخترم ۶ ماهشه زینک سولفات چ مقدار باید بدم و تا کی باید ادامه بدم
- کیست روی مغز نوزاد نارس
سلام اقای دکتری نوزاد من در 28هفته به علت پارگی کیسه اب بدنیااومد الان 22روزه هست وسونو مغز که انجام دادن گفتن کیستی در حفره چهار مغزش دیده میشه ازوقتی بدنیااومد nicuبستری هست قابل درمان هست؟

