Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام بچم 8ماهشه داره سرماخوردگی میگیره امروزتب داشت ولی باپاشویه وقطره پاراکیدتبشوپایین اوردم درضمن ازداروهای سرماخوردگی کوریزان کودکان و5سی سی دادم قطره پدی لاکت وصبح دادم ازیترومایسین 100 و3سی سی دادم وسیتریزین هم 3 سیس سی دادم درضمن 2 بارسرفه ی خشک کرده عطسه هم نمیکنه
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم من پسرم ۲ ماهه هستش چند تا از اقواممون تا حالا سرش رو نوازش کردن و دست زدن و شوهرم هم متاسفانه به اصرار موهای سرش رو با موزر زد حالا من خیلی سر ملاج بچم میترسم و استرس دارم به نظر شما بهش فشار وارد شده؟
- مدفوع سیاه
کودک نه ماهه ک داره دندون در میاره و تب داشته الان قطع شده اما دارو هایی مثل پلاژین ،استا مینوفن ،و شیاف و شربت کلسیم و اهن هم استفاده میکنه مدفوعش الان سیاه شده و اینکه تازه دو ذوزه ک شربت کلسیم میخوره ایا این سیاه شدن مدفوع طبیعیه
- سرماخوردگی ویروسی
وقت بخیر آقای دکتر. ببخشید شربت نئوتادین برای نوزاد ۹ ماهه ضرر دارد یا خیر ؟ دکترش گفته هر شب یک و نیم سی سی بدیم
- خلط نوزاد
سلام وقت بخیر شیرخوار پنج ماهه ام دچار برونشیت شد، شربت سالبوتامول، سیتریزین و کلاسین و اسپری بینی تجویز شد. الان هفت روز گذشته ولی گاهی سرفه خلطی داره و خلط پشت حلق. عطسع هم گاهی داره. خلط پشت حلق با تمیز کردن بینی و بخور درست نمیشه. چه کنم؟
- گریه کردن بچه
سلام اقایه دکتر خسته نباشید بچم تو شیش ماهه که شیر خشک نان ۲ میخوره و سرلاک که بعداز خوردن گریه میکنه انگار معده درد میگیره چون دمر میخوابونمش اروممیشه بنظرتون ازچیه ؟ممنون از پزشک خوبمون
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
ساام پسرم تازه وارد سه ماهه شده سینش بشدت خلط داره جوری که از یه متری میشه صدای خس خس سینشو شنید چیکار کنم ۵ بارم بردم متخصص بهش شربت خلط اور و اینا داده بدتر شده خوبتر نشده میشه راهنماییم کنید
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام ببخشید بچه 4 ماهه دارم یه هفته شده اسهال گرفته اسهال خلطی است بردم دکتر قطرهپدی لاکت داد بهش دادم تأثیرنداشت باید چکار کنم روزی 4 بار دفع داره
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام .پسر دوماهه ام یکم سرفه .میکنه وبینیشم کیپ شده اما آب ریزش بینی نداره.موقع نفس کشیدنم یکم خرخر میکنه .البته گاهی اوقات ، کل روز اینطور نیست.دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ داده .هر ۱۲ساعت ۵ سی سی .وزنشم ۵و۶۰۰هست .به نظر شما ۵سی سی زیاد نیست ..لطفاراهنماییم کنید.درضمن تعدا دفعاتی ام که پوشکش را کثیف میکنه زیاد شده اما حجمش کمه.بنظرتون اسهال داره،؟ازصبح تا الان که ساعت ۸هست سه بار با حجم کم.بیرون روی داشته ..حال عمومیش هم خوبه.شیرمادرم خوب میخوره.
- سینه خیز 9ماعه
سلام بچم 9ماهشه خودش رو رو سینه میندازه ولی نه جلو میره نه عقب غلت میزنه چیکار کنم بنظرتون؟
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم 5ماه 27روزشه سه روزه تب داره امروز تبش قطع شده اسهال شده در عرض 6ساعت معدش 5بار کار کرده آبکی و سبز رنگ. شکمش صدا میده و بی قراری میکنه. بی اشتها شده آب جوشیده میدم بهش. تب و اسهالش از چی میتونه باشه؟ وچ دارویی بدم برا اسهالش؟ وزن تولد 3کیلو پنچ ماهگی 6300
- تب بیحالی
باسلام دختر ۱۱ ماهه سرماخورده فقط تب و بیحال هستش دکتر براش شربت دیفن هیدرامین و شربت استامینوفن با شربت سفکسیم مشکلی نداره نگرانم
- نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهش سرفه های خشک میکنه چ همراه باخس خس چه دارویی بدم
- سفیدشدن مو
سلام یه نوزادپسرچهارماه وشانزده روزه دارم بارنگ پوست سفید وموهای مشکی فکرمیکنم میخواددندون دربیاره چون همیشه انگشتش رو روی لثش میماله ناخنش هم خوب رشدمیکنه ولی اتفاقی امروز یه تارموی سفیدمایل به نقره ای پشت سرش دیدم لطفابگید که نوزادم مشکلی چیزی نداره
- بیسکویت
سلام اقای دکنر دخترم ۶ ماهشه میتونم بیهش بیسکویت مادر بدم با شیرم قاطی کنم میشه راهنمایی چه جوری وبا چی قاطی کنم
- استفاده از عسل
سلام دختر من دوازده ماه تموم و واکسنش رو زده میتونم داخل فرنیش عسل بریزم یا داخل غذاهاش و ریفلاکس هم داره
- شربت
سلام دکتربه پسرم که تو۱۰ماهگیه روزی چندباروچقدشربت زینک سولفات بدم؟

