Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و دماسنج دیجیتالی
سلام آقای دکتر.نوزاد دو ماهه دارم . تحت نظر خودتون هست. دیروز نوبت واکسنش بود. از تب سنج دیجیتالی زیر بغلش استفاده میکنیم. آقای دکتر نحوه ی دقیق استفاده از این نوع از تب سنج را میفرمایید لطفا؟ اینکه میگویند دمای تعیین شده توسط تب سنج را به علاوه ی یک کنیم درست است؟
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام توی مدفوع نوزادم رگه خون دیدم نوزاد 3ماه ونیمم توی آزمایش مدفوع گلبول سفید رو نشون داده4تا6..ی دکتر بردم گفت عفونته کوتریموکسازول دادتا5روز دادم خورد ولی باز بعد ازچند روز رگه خون توی مدفوعش دیدم علتش چیه؟ی دکتر دیگه بردم میگه آلرژی داره چکارکنم
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد 8ماهه من 3روز تب کرد و 3روز روی بدنش دون دون قرمز ظاهر شد الان تب نداره و قرمزی بدنش هم خیلی خیلی کم رنگ شده اما بچه به سرفه خلط دار و افتاده دماغش و گلوش کیپ شده و خیل اشتهاش کم شده غذا و شیر خیلی خیلی کم میخوره نفس میکشه خس خس میکنه سینه اش سرفه میکنه خیلی سینه اش خرابه، نئوتادین و استامینوفن میدم ،تقریبا 8روز گذشته ولی هنوز خوب نشده خیلی لاغر شده،چه دارو و چه غذایی باید جهت درمانش بهش بدم و چه کار باید بکنم خیلی ازتون سپاس گزار میشم بفرمایید چه باید بکنم خیلی خیلی ازتون ممنونم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام شیش ماه و نیمشه شیر خشک ببلاک آر میخوره و شیر خودم .روزی ۸۰ سی سی فقط شیر خشک ببلاک آر میخوره این ۱۵ قطره آهن که میدیم کفایت آهن بدنشو میکنه؟
- ویتامین ا د
سبلام ببخشید من یک نوزاد بیستو هشت روزه دارم ما اشتباهی قطره ویتامین اد رو اشتباهی بهش دادیم یعنی بجای 25 قطره هفتاد قطره دادیم فکر میکنید عوارضش رو بچه زیاد بوده
- قد نواراد هشت ماهه
پسر هشت ماهه من و زنش هشت و سیصد وقدش شصت و هفت سانت است آیا طبیعی است؟ ممنون
- دور سر نوزاد
سلام..فرزند پسری دارم که الان ۷ماهو۲۴روز داره وقتی بدنیا اومد با وزن۳۳۰۰و دور سر۳۵ وزن الانم هم۷۹۰۰هس پسرم رو بردم بهداشت منطقه میگن دور سر پسرم زیاده۴۶هس..بنظرتون مشکلی هس ایا راهی هس بیشتر رشد نکنه..سر پسرم بزرگتر نشه بد فرمتر نشه خیلی ممنون
- یبوست نوزاد یک ماهه
سلام اقایی دکتر پسر من از دوهفتگی مدفوعش مثل سنگ ریزست همش در حال زور زدنه هر روز دفع داره ولی مث سنگ ریزه باید چکار کنم؟دکترم بردم گفتن مال شیر خشکه و در حال حاضر شیر خشک آپتامیل pdfمصرف میکنه
- مولتي ويتامين
بإسلام.ديروز واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.بهداشت بهش قطره مولتي مويتامين داد.دختر من آلرژي داره ميتونم قطره رو بهش بدم؟ دختر من قطره استامينوفن هم نميتونه بخوره بالا مياره بهش شياف ميزدم..اگه قطره مولتي ويتامين رو دادم الرژي نشون داد چيكار كنم؟قطره آ د رو بدم؟
- کج شدن لب نوزاد موقع گریه و خنده
با عرض سلام و خسته نباشید ...بچه ۸ ماهه دارم که موقع گریه و خنده لبش به سمت راست کج میشه میخواستم بدونم دلیلش چیه ..در طول زمان خوب میشه یا نه؟
- یبوست نوزاد ده ماه
سلام آقای دکتر نوزادم ده ماه و نه روزش هست و از چهار ماهگی یبوست داره چی کار کنم چی بهش بدم یبوستش برطرف بشه اصلا اسهال نشده تو این ده ماه؟
- دخترم ۱۳ ماهشه…….
سلام و عرض ادب خدا قوت آقای دکتر خدا بهتون سلامتی بده آقای دکتر دخترم ۱۳ ماهشه با ۱۰کیلو نیم وزنش آقای دکتر دخترم هیچگونه از علائم سرماخوردگی رو نداره فقط سینه اش خس خس میکنه تو این دو هفته ۳بار بالا آورده و گاهی بینیشو میخارونه و سرش رو به زمین میچسبونه و قشنگ بازی میکنه راه میره آقای دکتر میخوام ببرم عکس برداری بعد ببرمش دکتر انگار یه چیزی داخل گلوش مونده هم از گلوش عکس بندازم هم ریه هاش باید بگم چه عکسی؟آیا نیاز هست؟
- زور زدن نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۳ ماه و پنج روزشه بخاطر زور زدن زیاد آزمایش مدفوع دادم که کلپروتکتین ۴۰۰ بود شیر خودمو میخوره و در حد ۱۵۰ سی سی در روز شیر خشک نان کامفورت فقط زور زدن داره و گاز معده چ شیر خشکی توصیه میکنید کمکی بهش بدم
- بادکردن یک طرف بیضه نوزاد
بیضه سمت راست پسرم خیلی بزرگتره ایا مشکلی داره
- برای ویروس سفکسیم تجویزمیشه؟
سلام پسرم یک سالش هست و ویروس گرفته وتب و اسفراغ داره ،دکتر بش سفکسیم۱۰۰ تجویز کرده بش یدم؟
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- نوزادان
سلام نوزاد۴۰روزه ای دارم هفته ی دوبارمدفوع میکندشیرمادرمیخوردقبلایبوست ونفخ داشت بهششربت میکسچرمیدیم ویک روزدرمیان فلوس سه قطره اینابهش میدیم بعددستشویی میکنه کمی سفت واخردراخراسهال میکنه ایامشکلی داره دیربه دیربعدازخوردن فلوس دستشویی میکنه؟ وزورمیزنه قرمزمیشه دستشویی میکندایامشکلی داره فلوس واسه نوزادضررداره ؟بایدچیکارکنیم راحت دستشویی کنه
- لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی

