Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال شدید کودک چهار ساله
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما آقای دکتر عزیز دخترم ۴.۵ سالشه و پنج روزه که اسهال شده .اوایل روزی یکبار دفع اسهال داشت و شدید نبود اما روز سوم صبح ناشتا صبحانه نخورده اسهال شدید داشت و کمی استفراغ کرد. دکتر اطفال بردم شربت کوتریکسول هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی. و قطره دایمتیمکس هر ۶ ساعت ۲۵ قطره داد و امپول ضد تهوع اما الان بعد دو روز هنوز اسهال شدید داره روزی چندین بار اما بالا نمیاره حالا نمیدونم چیکار کنم سیب زمینی و تخم مرغ پخته هم نمیخوره یا کم میخوره و فقطططط میوه میخوره. لطفا بفرمایید من باید چیکار کنم اینم عرض کنم که بهش شربت آدی ژل اس برای ترش کردن معده ش و فرو گلوبین میدادم که دکترش گفت اینها رو قطع کن بعدا که اسهالش خوب شد بهش بده.
- زدن واکسن
من فرزندم ۲۵ ماه وارد ۴ ماهگی میشه ولی متأسفانه به خاطر سرما خوردگی که داشت و تعطیلی ها نتونستیم واکسن ۲ ماهگی رو بزنیم حالا باید چیکار کنم الان که باید واکسن چهار ماهگی رو بزنه میشه ۲ ماهگی رو هم زد مشکلی پیش نمیاد
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
سلام ناخون های دست و پا دخترم دونه ب دونه دارن بلند میشن میخاستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- سلام آقای دکتر نوزاد بیست روزه سرما خورده سرفه شدید داره خلط دار چیکار کنم خوب بشه اگه بگین ممنون میشم
- خوردن دست
سلام . آقای دکتر بچه دوماه و دهروزه دارم تازگیا دستش رو خیلی میخوره اشکال نداره؟
- دخترم
سلام آقای دکتر خداقوت بهتون دخترم ۴سالشه دوروزه که بهونه گیری میکنه گاهی اوقات تب میکنه سرفه هم داره عطسه هم گاهی میزنه آبریزش بینی هم داره
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده الان سرما زده به چشم سمت راست پرم چرکی شده چشماش چه داریی باید استفاده کنم
لطفا جواب بدین
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- خلط بینی
سلام ی هفته پیش بچه یکی از فامیلا ابریزش بیتی داشت دخترمم ازاون گرفته دخترم ۱سال و ۵ماهشه هیچ علامت دیگ ای نداره فقط بینیش خلط داره موقع شیر خوردن و خابیدن اذیت میشه دکتر داروخانه اموکسی سیلین داد هر ۸ساعت۳سی سی میدم بش ولی هنوز خوب نشده چی بهش بدم؟ا
- انگل
سلام.پسرم چند لک سفید رو صورتشه و شبا دندون قروچه میکنه زیاد و مقعدش خارش داره شربت متروندازل دادم فایده ندارد فاویسمی ممنونم میشم راهنماییم کنید
- قطره نیستات
سلام خدمت آقای دکتر برای بچه ۱۲ ساله بخاطر سفیدی روی زبان و بوی بد دهان چه مقدار قطره نیستات ۱۰۰۰۰۰ میتوان داد و چند روز ادامه داشته باشد؟
- شربت کلاویسیلین
سلام برای بچه ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو دکتر گفتن روزانه دوبار ۵ سی سی شربت کلاویسیلین ۶۴۳ بدهم.مقدارس رو زیاد نگفته?بچه سرما خوردگی داره
- مشکل روده بزرگ
پسرم دوسالشه دل دردداشت کلونوسکوپی گرفتم گفت التهاب داره با برجستگی ریز در روده بزرگ
- یبوست کودک ۲ ساله
- تب و اسهال کودک ۱۴ماهه
- مقدار و نحوه مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰
سلام پسرم ۶ سالشه ۲۱ کیلو هست تب و عفونت شدید گلو داره روزی چندبار و چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 ، ۳۰ میلی لیتر بهش بدم؟
- یبوست در ختنه
سلام من پسر 3 ساله دارم 5 روزه ختنه شده به صورت حلقه. یبوست شده. و وقتی ادرار میکنه خیلی اذیت میشه..
- عصبی بودن فرزندم و بی اشتهایی
سلان ببخشید من فرزندم خیلی بی اشتهاست با انواع غذاها زود عصبی میشه و خیلی کم حوصله اس شربت آیروفیکس خوبه بهش بدم ؟؟ شنیدم شربت های ویتامین بلوغ زودرس میاره آیا واقعیت داره ؟
- اسپری تنفسی
سلام وقت بخیر اسپری های کاتوسین ۲۵۰ و ونتلاکس برای بچه ۲۰ماهه میشه ؟ سزفه خلط دار داشت دکتر داده اما دیدم زیز ۲سال ممنوعن چی کار کنم ؟
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
فرزند من ۳۴ کیلو است و ۷ ساله دوز مصرف آزترومایسن ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت چقدر است؟

