Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ملاج
سلام ببخشیدپسرمن هشت ماهشه ملاج سرش یه چندروزی میشه خیلی تندتندمیزنه گهگاهی درحدسی ثانیه طوری که ازفاصله دورهم مشخصه خواستم بدونم مگه خطری داره
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر پسرم از دیروز دور یکی از چشماش قرمز شده. و امروز هر دو چشمش به علاوه لکه های کوچیکی توی صورتش قرمز شده. جاهایی که قرمز شده خارش نداره و پسرم نمیخواره .دردش هم نمیاد که گریه کنه.مشکل چیه ؟ پسرم بیماری سرما خوردگی هم داره . دو روز پیش تب هم داشت. والان یکم بهتر شده . دارویی که مصرف میکنه آزیترومایسین هست.
- چکاپ
- قطره اهن
سبام اقای دکتر برای توژلد هفت ماه تمام چقدر قطرا اهن لیپوزوفر باید بدم؟
- استفراغ نوزاد
سلام دخترم واکسن چهار ماهگی زده تا شب خوب بود ولی شب بعد از شیر بالا میاره واستفراغ میکنه ولی تب نداره چکار باید بکنیم؟
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. دختر من ۱۵ روزه است، امروز ازمایش زردی دادم که total bilirubin به این صورت هست 8.1 وزنش هنگام تولد ۳ کیلو و ۱۲۰ گرم بود. ایا ایندرجه از زردی خطرناکه؟؟
- خرخر میکنه سینش
نوزادم ۵ماه ۷روزشه سینش خر خر میکنه چ داروی بدم خوب شه چرک خشک کن میدم خوب نشد لطفا کمک کنین
- گرفتگی صدا نوزاد هشت ماهه
دخترم هشت ماهشه اول سرما خوردگیش شروع شد الان علائم سرماخوردگیش قط شده تقریبا اما صداش گرفته باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- کبودی لب
سلام من دخترم 50روزشه تقریبا دو هفته است لب هاش تیره شده دلیلش چیه سر انگشت هاشم تیره است؟؟ چرا اینجوریه؟ لطفا راهنماییم کنید🙏
- رانیتیدین
سلام .ببخشید نوزادم با خوردن شربت رانیتیدین که دکتر برای رفلاکس پنهانی اش تجویز کرده اسهال می گیرد چه دارویی را می توانم جایگزین ان کنم ؟؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیددکترپسرم 4ماهشه چندروزه سرماخورده خیلی سرفه میکنه وهمش میخوادبالابیاره چه دارویی بهش بدم؟
- رفلکس و اسهال نوزاد ۵ ماه و ۲۰ روزه هست.
نوزاد ۵ ماه و ۲۰ روزه دارم خیلی بالا میاره . پشت گلوش هم خیلی خلط داره و اسهال هم می شه . واین که غذای کمکی کی شروع کنم. وشیرخشک هم می خوره بالا میاره. واین که دمای اتاق تو زمستون چند باشه.
- امپرازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید برای نوزاد یک ماهه من امپرازول تجویز کرده بودید هر روز ناشتا یک سی سی، متاسفانه بار اول متوجه دستور نشدم و طبق بروشور دارو به ازای هر کیلو نیم سی سی یعنی در واقع دو سی سی بهش دادم، موردی پیش نمیاد؟ نگران شدم
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- زینک سولفات ب نوزاد 6 ماهه
سلام .نوزاد من وارد 6 ماه شده.بخاطر بیماری ی مدت شیر خشک کم خورد و ضعیف شده.میتونم بهش زینک سولفات بدم اشتها بیاد؟شیرخشک نان میخوره
- بی تابی نوزاد هنگام پشت خوابیدن و قوس کمر
نوزادم سه ماهشه موقع خوابیدن به پشت کمرشو قوس میده و جیغ میزنه به پهلو میخوابونمش اروم میشه همش یه هفتست اینجوری شده میشه بگید چیکار کنم
- پوست
سلام من نوزاد 35 روزه دارم صورتش باگردنش به طور فجیحانه قرمز ی داره با جوش ریخته چیکارکنم چی بزنم داره هی زیاد میشه لبنیاتم نمیخورم
- سلاموقتبهخیربچهششماههدارمابتداسرفههایخشکداشتبعدبراشآموکسلیناوردمروزیسهبارهربارسهتاقطرچکانپربهشمیدمولیهنوزشسرفهمیکنهیههفتههمگزشت
- گریه
سلام دختر من یک ماهو نیمشه جدیدا یهو بی دلیل یعنی پوشک و غذا. مشکل نداره یهو گریه میکنه یهو از خواب میپره گریه شدید و پاهاشو جم و دستاشو مشت میکنه در حین گریه قرمز میشه و یهو انگار نفسش میره. بعد باز ادامه گریه، میتونم بهش داروی گرمیچر بدم؟ و چند ساعت چندسات

