Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت استامنیوفن
کودک من دو ماهه است و وزن پنج کیلو دویست.واکسن زده برای جلوگیری از تب چه قدر شربت استامینیوفن پاراکید بهش بدم.؟اصلا این شربت براش ضرر نداره؟؟
- بیقراری بعد ختنه نوزاد
سلام ببخشید پسرم 3 ماهشه ختنه با حلقه انجام داده و بعد 5 روز حلقه افتاد الان 2 روز میشه که حلقه افتاده، از وقتی ختنه کرده تا الان بینهایت بیقرار وکم اشتها شده گاهی چنان گریه و جیغ میزنه لباش کبود میشه خیلی میترسم، ینی بخاطر جای ختنه است یا ممکن مشکل دیگه ای داشته باشه لطفا راهنمایی کنین
- گوشت بلدرچین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۱ ماهشه یک هفته ای میشه که تو سوپش یا کته برنجش گوشت بلدرچین استفاده میکنم آیا مشکلی نداره ؟؟و اینکه در طول روز خیلی کم آب میخوره مقدار کم ولی مکرر بهش آب میدم در دو قلوپ میخوره هر دفعه و یبوست میشه علتش چیه بخاطر کم آب خوردنه یا چی؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد زیاد گریه می کند بینیاش گیپ هستن خس خس میکند
- سرماخوردگی نوزاد ۸ماهه
سلام نوزاد ۸ماه من دوهفته پیش سرماخوردگی داشت متخصص شربت ازیترومایسین دادن الان دوهفته است که دادم شربت هم تموم شد ولی آب بینی خشک نمیشه نه سرفه میکنه نه عطسه میکنه فقط آب بینیش میاد چیکار کنم
- نوزاد 11 ماهه بی اشتها
سلام نوزاد من ۱۱ ماهه و خیلی لاغر هست و غذا نمی خوره، اشتها نداره. میشه من رو راهنمایی کنید.
- گریه کردن
باسلام وخسته نباشی اقای دکتر دخترم یک ماه هسته موقتی می خواد ادرار یا مدفوع کنه اول گریه می کنه بعد انجام میده رفتیم آزمایش انجام دادیم گفته عفونت نداره مشکل چی
- پاسخ بهشیر خشک
سلام دکتر پسرم باوزن۳کیلو به دنیا اومده الان ۳۵ روزه هست وزنش۳۸۰۰شیر خودم خیلی کمه ومیخوام بهش کمکی بدم شما چه شیر خشکی را پیشنهاد میکنید؟
- پوست
سلاام پوست پسر ۴ ماهم یکم کنار نافش سفیدتر از بقیه بدنشه . پسرم الرژی به پروتیین گاوی داره یکم که دون دون قرمز میزنه پماد مگاکورت میزنم ممکته از پماد باشه یا مادرزادیه؟؟
- کپسول امپرازول برای نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل رفلاکس گفتن که قرص امپرازول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم اما قرص امپرازول پیدا نکردم داروخانه بهم کپسول امپرازول خارجی داده گفته محتوای کپسول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم آیا ضرر نداره؟
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم یک کاهش هست در طول روزدویاسه بار سرفه میکنه اونم تواین شرایط نگرانم لطفاً راهنمایی کنید
- قطره بیبی جویسیوروویتال
وقتی برای اولین بار درقطره مولتی رابازکردم بهم زدم.مثل نوشابه گازدار ازبغل ظرف جوشیداومدبیرون....ایابایدهمینطورباشه یانه؟.
- روند تکامل کودکان
نوزادان نارس از نظر ر وند رشد تکاملی وهوش با نوزادان ترم متفاوت است
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- فاویسم و قرص پشه
سلام برای کودک فاویسمی قرص پشه مشکلاینجادمیکند؟
- شیر خشک
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه ای دارم که شبا زود زود بیدار میشه احساس میکنم سیر نمیشه باتوجه به اینکه وزن گیریش خوبه آیا میتونم شیر خشک به عنوان کمکی بدم بهش و چه شیر خشکی بهش بدم
- رشد کودک ۲ساله
ایا شربت ارژنین وجود داره و برای پسر بچه ۲ساله خوبه؟؟؟؟
- خلط گلو
سلام روز بخیر آقای دکتر تو رو خدا کمکم کنید از هفته پیش سه شنبه دارم بچه ام را پیش دو تا دکتر بردم اما هر دو میگن گوش و گلویش عفونت ندارد و داروی خاصی نمی دهند اما آقای دکتر بینی اش کیپ است اما آبریزش بینی ندارد و خلط توی گلو دارد خیلی بی تاب و بیقرار است موقع شیر خوردن همش ناله میکند انگار درد داشته باشد تو رو خدا کمکم کنید من امیدم اول به خدا بعد به شماست کرمانی هستم و دسترسی به شما ندارم خواهش میکنم کمکم کنید راستی دخترم یکسال و دوازده روز دارد
- قطره آهن…
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم من به پسرم قطره آهن رو با اب میدم یعنی اول قطره آهن رو میدم بعد اب میدم چون میگم یه چهار تا دندون داره سیاه نشه بنظرتون آب رو بدم بهش یا نه ؟
- سلام آقای دکتر پسرم واکسن ۴ ماهگي شو زدم مریض شده خیلی سلفه میکنه سینه اش. خسخس صدا میده چیکار کنم دکتر هم بردم دستگاه بخور گرم داده
سینه اش صدا میده شیر هم خوب نمیخوره

