Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام و خسته نباشید.امروز وقت واکسن چهار ماهگی دخترم بود بردمش بداشت گفتن بخاطر کرونا فعلا واکسن نمیزنیم.یک ماه دیگه بیارش.خواستم ببینم یک ماه عقب افتادن واکسنش مشکلی نداره؟
- همانژیوم
سلام دخترم دوماهشه از ۱۸ روزگیش یه لکه قرمز رنگ بالای پیشانیش بوجود اومد و هی بزرگ تر شد الان حدود سه هفته هست ک باد کرده و برجسته شده ..پیش متخصص بردمش گفت همانژیومه و نیاز ب درمان نداره ...بنظرتون کی خوب میشه؟؟باید دارو مصرف کرد؟
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- گرفتگی بینی نوزاد ۵ ماهه
- ادرار نوزاد
باسلام پسرمن الان ۱۸روزش هست و تواین مدت تعداد دفعات ادرارش کمتراز مدفوع هست برون روی زبادی داره اما ادرارش کمتره و رنگ ادرارش زرد هست خواستم بپرسم ایا طبیعی است
- اسهال و سوختگی پای کودک
سلام پسذم شش ماهه است یک هفته ست که اسهال داره پاهاش سوختگی داره و ساق پاهاش هم زبره وجوش داره
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر نوزادم رفلاکسی بوده شما بهش دارو دادین خدا رو شکر بهتر الان 5 ماه داره باز باید از داروها استفاده کنه
- ازمایش
ببخشید پیرو سوال قبلی ک نوزادم کم وزن بود چ ازمایش اداری مدنظرتون هست ک بدکترش بگم بنویسن؟
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه
- کولیک
باسلام و وقت بخیر پسرم ۴۹ روزشه و از ۲۰روزگی کولیک داره که گاهی خیلی شدیده و گاهی خفیف ترمیشه ،برای وقت هایی که خیلی شدیده و هیچ جوری آرام نمیشه و فقط گریه میکنه درحدی که نفس کشیدنش هم سخت میشه، شربت هیدروکسی زین میتونم بدم؟چندقطره؟
- یبوست
ازیتروباعث یبوست ومدفوع سبز نوزاد ۶ماهه میشود
- یبوست
سلام نوزاد دو ماهه من سه روز ه که مدفوع نمی کنه یعنی بعد از واکسن دو ماهگی چه باید بکنم ممنون
- سرما خوردگی
نوزادسه ماهه دارم گرفتگی بینی و سرفه دارد چه شربتی بدهم
- اسهال و رفلاکس نوزاد
نوازد دوماهه من هروقت رفلاکسش شدید میشه،بعدش اسهال میشه.آیا رفلاکس و اسهال ب هم مرتبط هست؟
- بیرون ریختن بدن
سلام خسته نباشید.. دخترم دو ماه اش است گلونش عفونتی شده میتوانم اموکسی سیلین بهش بتم یا خیر اگه چی مقدار ممنون
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی به خاطر نداشتن شیر کافی به پسرم شیر خشک کمکی میدادم که صورتش اگزما میزد و خارش داشت دکتر مراجعه کردم که گفتن که حساسیت به پروتئین گاوی داره و باید شیرشو عوض کنی و. بهش پپتی جونیور بدی الان طعمشو دوست نداره دکتر گفتش که یکم بهش نبات آب شده اضافه کن که بخوره بعدش نبات رو حذف کن به نظرتون نبات اضافه کنم برا بچه خطر نداره؟و اینکه میگن این شیر خشک به بچه وزن نمیده چقد درسته ؟؟اخه پسر من وزن تولدش ۳۴۵۰بود والان که دوماه و بیست و سه روزشه ۵۷۰۰ شده به نظرتون وزن گیریش کم بوده نظرتون در مورد شیر خشک پپتی جونیور چیه همینو بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنین
- تفسیرآزمایش فاویسم
سلام جواب آزمایش deficient در فاویسم یعنی چی؟
- شربت زینک سولفات
سلام پسر سه ماه و نیم دارم. دکترش شربت زینک سولفات بهش داده حدود 10 روز هست که استفاده می کنیم. نسبت به قبل خیلی اشتهاش به شیر خوردن بهتر شده اما یه مشکل دیگه داریم. احساس من و مادرش این هست که بچه ما با شیرمادر سیر نمیشه. چون قبل از مصرف این شربت در طول شب دو یا نهایتا سه بار برای شیر خوردن بیدار می شد اما الان در بعضی شب ها به 7 یا 8 بار هم میرسد. به طور کلی خواب بچه خیلی کم شده و در طول روز نهایتا چرت های 30 دقیقه ای میزنه و در شب هم 5 تا 6 ساعت میخوابه که چندین بار برای شیر خوردن بیدار میشه. آیا ما باید از غذای کمکی یا شیر خشک کمکی استفاده کنیم؟ راه حل پیشنهادی شما چیست؟
- چجور اسهال نوزاد ۴ماهه رادرمان کنم چ دارویی استفاده کنم
- رفلاکس
سلام.وققتون بخیر. دخترم دوماهشه و بعد شیر خوردن بالا میاره.یک ماهگیش ۴۱۰۰بود این ماه ۴۷۰۰شده بنطرتون وزن گیریش خوبه؟از بس بالا میاره میگم نکنه وزن نگیره.و اینکه چیکار کنم کمتر بشه چون روزی چن بار لباساشو عوض میکنم .سونو انجام دادیم گفتن مشکلی نداره.پودر اس امپرازول دادم تاثیر نداشت

