Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست 7 ماهش هست کی بیارمش برای واکسن آنفولانزا شما برام مینویسید یا بگیرم بیارم
- پا گرفتن
سلام اقای دکتر ببخشید نوزاد لز جند ماهگی میتواند زیر بغلش را بگیریم وزنش را تحمل کن
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- سلام اقای دکتر.فرزندم پس از تزریق واکسن ۱۸ ماهگی دچار تاول های زیاد توی دهان وانگشتان و… شده لطفا بفرمایید درمانش چیه
- رفلاکس و کولیک نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزشه شب تا صبح همش دلدرده و رفلاکس هم داره و خیلی کش میده خودشو و کمرشو به عقب میبره میخواستم ببینم چه دارویی تجویز میکنید بدم بهش فعلا کولیف مصرف میکنم ولی هیچ فایده ای نداره
- نوزاد
سلام بانمک واوالک نوزاداحساس دردیاسوزش نمیکند
- سیاهی لب
سلام آقای دکتر پسرم 38روزه هست امروز یک باره بعد از ظهر لباش سیاه شد زبونش هم رنگش یکم عوض شده چکار کنم ؟علتش چیه ؟
- تب نوزاد
سلام آیا برای نوزاد 5 ماهه از شیاف دیکلوفناک میتونم استفاده کنم برای پایین اومدن تب؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن دخترم آیروویت هست و در دمای اتاق نگهداری میکنم و گاهی اوقات جایی میرم با خودم در کیفم میگذارم و به محض رسیدن در میارم و در دمای اتاق میذارم اما امشب دیدم رنگش سیاه شده علتش چیست؟؟همین سیاه شده اش را دادم به دخترم آیا مشکلی دارد؟؟خراب شده؟
- کلیه
دخترم دوماهشه بخاطر بیقراری به دکتر مراجع کردیم سونوگرافی سنگ کلیه نشون داد توی آزمایش خون شم گلاکت وگلبول سفید وپتاسیم وکلرایدش بالاس آزمایشاتش نشون دهنده چیه خیلی نگرانم
- سيب
خارش چشم و صورت بعد از خوردن سيب يعني الرژي داره؟
- سرماخوردگی دختر ۹ ماهه
سلام
دختر نه ماهه ای دارم که سرما خورده ترشح چرکی بینی داره چه دارویی بهش بدم اصلا دارو بدم یانه
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- غذا خوردن نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 22 چهارماهش کامل میشه وارد پنج ماه میشه خیلی علاقه نشون میده ب غذا تا غذا اینا میبینه خودشو میکشه سمت سفره میشه راهنمایی کنید چکار کنم آیا میشه از پنج ماهگی ب نوزاد غذا داد با تشکر
- آلرژی
سلام دکتر.دخترم ۷ماهشه وقبلا شیرخشک ببلاک اچ آ به خاطرآلرژی بش دادم الان دوسه هفته است شی خشک معمولی بش میدم .اطراف مقعد وناحیه تناسلی دونه های قرمز زده .کلا دوماهه خیلی بی قراره شبا زیاد ازخواب بیدارمیشه ایا این علایم نشانه حساسیت به شیره یانه.ممنون.
- گريه نوزاد ٦ ماهه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترمن موقعي كه خوابه و نصف خوابشو كرده يهو گريه ميكنه تا اينكه بغلش كنم آروم شه هر از گاهي اينجوريه دليلش چيه طبيعيه؟دخترم تو ني ني لاي لاي ميخوابه
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر
- پسرم خوب شير نميخوره
پسرم ٣ ناه و نيم داره و شير خشك ميخوره ولي بسيار كم ميخوره و اشتهايي نداره آيا ميتونم شريت زينك بهش بدم؟؟
- گوش درد
با سلام. پسر 9 ماهه ای دارم که مدت یکماه است گوش سمت راستش درد می کند. پیش دکتر اطفال بردم گفتند چیزی نیست. بخاطر رشد دندان هاست. ولی گوش درد همچنان ادامه داشت که مجددا پیش دکتر دیگری بردم ایشان هم تایید کردند که چیزی نیست. ولی نوزاد من زمانی که صدای بلند می شود یا هنگام جابجایی خصوصا موقع بالا بردن گوش دردش بیشتر می شود. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- جوش
سلام آقای دکترپسرمن۵ماهشه وجوشای قرمزروصورتش داره که تو۲ماهگیش کرم آتوپیکس و رعایت پروتئین براش تجویزکردیداماخوب نشدبایدچکارکنم خسته شدم

