Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره
- زخم مقعد
پسرم از بدو تولد موقع دفع مقعدش مثل جا دکمه وحالت زخم بودالان فقط موقع دفع شیار های مقعدش حالت ورم وکمی بیرون زدگی داره در صورتی که پسر اولم این طور نبود چکار باید انجام بدم
- پستانک
سلام .ببخشید دکتر نوزاد چهار ماهه ای دارم که مدام دستش را می خورد اگر به پستانک بدهم بهتر است یا همین که دستش را بخورد .در ضمندر ابتدا خیلی سخت سینه را گرفته برای شیر خوردن وهر از گاهی سینه را پس میزند .
- قد نوزاد
سلام اقای دکتر. قد نوزاد پسر من هنگام تولد ۴۷ بود . زایمان هم هفته ی ۳۸ و یک روز انجام شد. آیا این قد در هنگام تولد یعنی نوزاد من در اینده قد موتاهی خواهد داشت؟
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- رفلاکس
- زور زدن
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم همش زور میزند و احساس میکنم خلط دارد و شیر نمی خورد چکار کنم با تشکر
- اندازه دور سر
سلامتقای دکتر. اندازه ی دور سر نوزادم تو دوماهکی۳۷.۵ بود تو سه ماهگی ۴۲ . بدو تولد ۳۵ بود. آیا تو این یه ماه خیلی رسد داشته ومشکلی هست؟
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- عرق زدن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۴ماهه ای دارم که خیلی گرماییه و شدید عرق میزنه اگه واسش لباس زیاد بپوشم از شما پرسیدم چه لباس هایی در فصل بهار برای نوزاد باید پوشید شما گفتید رکابی و آستین بلند اما با رکابی و آستین بلند همش مدام گرمش میشه و عرق میزنه بخاطر همین با رکابی و تیشرت آستین کوتاه در منزل نگهش میدارم مشکلی نیست؟؟
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- لرزش پا
سلام خسته نباشیدپسرم یک هفته ی دیگه سه ماهش تموم میشه دوسه روزه متوجه شدم وقتی سرپانگهش میدارم بعضی وقتها پای چپش یکم میلرزه برای امتحان بیشتروقتی حالت درازکش هستش دستم روکف پاش میزارم وفشارمیدم بازم همون حالت میلرزه لطفاراهنماییم کنید
- دل درد شدید نوزاد
سلام وقتتون بخیر باشه نوزادم یک ماهو نیمه هست به شدت شبها زور میزنه و قرمز میشه و به خودش میپیچه هنگام دفع گاز از پایین جیغ میزنه.هم شیر مادر میخوره هم شیر خشک ببلاک شبها بیداره از درد چه کاری انجام بدم کمک کنید لطفا
- میکروب سراشیا
سلام خسته نباشی خواهرزاده ای دارم ۱۶ روز بعلت میکروب سر اشیا درربیمارستان بستری در عرض ۴ روز۳۰۰ گرم وزن کم کرده ایا درمان دارد؟؟چطوری خوب میشه
- یبوست
باسلام کودک ده ماهه ای دارم که شیرخشکی هست واپتامیل 2 میخوره چندروز اسهال بوددکترشیرخشکشو قطع کردهو واسش شیرخشک گاسترو فیکس تایک هفته تجویز کرده الان سه روزه داره این شیرخشکو میخوره ولی بچه یبوست شده ووقتی مدفوع میکنه گریه میکنه میخواستم بدونم گاستروفیکسو ادامه بدم تا7 روز یا به دلیل یبوستش قطع کنم وشیرخشک خودشو شروع کنم؟ درصورت ادامه گاستروفیکس درمان یبوستش چیه؟
- بنفش شدن روی زبان
با سلام دو روزه متوجه شدم روی زبان دختر ده ماهه م بنفش شد میخواستم علتش و بدونم آیا باید دکتر ببرم؟
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- قطره پدی لاکت
دختر ۴ماهش هست به خاطر ورم کلیه شبی ۲،۵ سی سی انتی بیوتیک میخوره. اشتهایی خیلی کم شده هر ماه یک کیلو اضافه میکرد ولی الان نیم کیلو اضاف کرده. گاهی اوقات آب دهنش رو دور دهنش میاره و قورت نمیده و استفراغ میاد تو دهنش بعد قورت میده . نیاز هست پدی لاکت بدم؟ تو یک ماهگی هم پدی لاکت مصرف میکرد خیلی خوب بود البته خودم خیلی ترش میکنم
- لکه پوستی
سلام کنار گردن نوزاد دو ماهه من لکه های سفید رنگ زده
- سرماخردگی
سلام اقای دکترسال نو مبارک اقای دکتر پسرم هشت ماهشه بیشتر از ده روزه که ابریزش بینی ودیگه هیچ علایمی نداره حالت کش داره گاهی سبز و زرد پلارژین میدم دو روزه انگار تاثیری نداره شبا موقع خواب اذیت میشه وشیرنمیتونه بخوره به نظرتون انتی بیوتیک لازم داره اگه بله چه انتی بیوتیکی ممنون میشم راهنمایی کنید

