Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق کردن سر
سلام . آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم سرش خیلی عرق میکنه انگار بدنش همیشه گرمه بیشتر سر . ماه پیش ازمایش خون وادرار هم داد البته نه بخاطر عرق همینطوری آزمایش دادیم سالم بود . چیکار باید بکنم؟
- ضربه به سر نوزاد ۵ماهه از ارتفاع ،۱ متری
۴روز پیش پسر ۵ماهم از تخت ۱متری زمین خورد ۵دیقه گریه کرد آروم شد سرش نه قرمزی ونه باد کرد وکارهاشم مثل روز های قبل ولی بازم نگرانم چیکار کنم جای نگرانی داره برا ایندش بده
- مشکلات پوستی
سلام پسرمن ۲سال و ۴ماهشه،روصورتش یه لک سفیدافتاده میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- بقیه سوالم میفرستم
سلام ببخشید قبلا بهتون گفتم تیروئید دختر ۶ ساله ام ۶،۱ هستش تی فور هم۵،۱ هستش
- سلام وقت بخیر من پسرم ۶ ماهشه وقتی ب دنیا اومد بیضههاش موی زرد رنگ داشت ریز بودن اصلا دیده نمیشدن اما الان سیاه شدن میتونه علتش استفاده از پماد ان ان باشه؟ اگر علتش پماد هست خودش ب مرور برطرف میشه؟
- ضدعفونی
سلام وقت شریف شما به خیر. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. آقای دکتر برای ضد عفونی کردن دست های پسرم وقتی بیرون هستیم و دسترسی به آب و مایع دستشویی نداریم از چه چیزی استفاده کنیم؟ که بعد با همون دست ها بتونه خوراکی هم بخوره. مثلا وقتی میریم پارک همه ی وسایل آلوده هستن ، بچه هم دست میزنه و بعد همون دست هارو به چشم و صورتش میزنه یا خوراکی میخواد بخوره لطفا ما را راهنمایی بفرمایید که چه محلول یا اسپری و یا چه دستمال مرطوبی باید تهیه کرد یک دنیا سپاس
- سلام پسر من ۱۸ ماه از صبح تب دارم تبر میدم الانم میخوام سیفیکسبم ۱۰۰بدم ۱۱ کیلوچندتا قطرچکان باید بدم؟
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر
- فلوپد
- کرونا
سلام دخترم پنج ماهشه از باباش کرونا گرفته دکتر هم بردمش گفت اگه تنفسش تند شد یا شیر نخورد بیارش بیمارستان ولی من میترسم تب زیاد میکنه مرتب بهش شیاف یاتب بر میدم خیلی بی قراره چیکار کنم نکنه تشنج کنه یا متوجه نشم اتفاقی بیفته ممنون میشم راهنماییم کنین.
- ادرس مطب
سلام اقای دکتر، ادرس مطب جدیدتون و لطف میکنید، ساختمان جم نیستین
- دفع
سلام وقت شما بخیر پسر من هفده ماهش شیر خشکی روزی چهار بار دفع سفت داره به نظر شما مشکلی هست ممنون
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
بچم ۲سالشه ناخن پاش خودبه خودداره میفته مشکلش چی میتونه بلشه؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- بیماری اطفال
با سلام خدمت شما ،پسرم هفت ساله هستن از وقتی فصل سرما شروع میشه دچار تنگی نفس و سرفه میشه البته با فاصله حدودا ۲۰ روز مریض میشه ،بدنی نحیفش هم داره ،بدغذا هم هست و عصبی لطفا راهنماییم بفرمایید ممنون میشم
- شربت مولتی ویتامین مسترویت
سلام دخترم به شدت بی اشتها س میتونم ازشربت مولتی ویتامین مسترویت بدم وچه اندازه بدم دخترم هیجده ماهه اس
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو۶۲۵
مقدار مصرف قرص آموکسی کلاو برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن چقدر است؟ هفته ی پیش سفکسیم ۴۰۰ خورده.
- اشتهااور
سلام برای پسر 18 ماهه ام که کم اشتهاست شربت باریج خوبه یا سانستول یا اسیپ؟؟؟روزی چند سی سی
- تب
سلام خسته نباشید، پسر 3ساله تب میکنه و موقع خواب از دهنش نفس میکشه ودچارخشکی دهان میشه، چه دارویی برای پایین آمدن تب بهش بدم، ممنون

